Hoşlandığım erkekle kaç gündür konuşmadık yazmadı. İşe gitmedim ne oldu gelmemişsin bir sorun mu var diyor? Neden yazmayıp yazar?

Hoşlandığım erkekle kaç gündür konuşmadık yazmadı. İşe gitmedim ne oldu gelmemişsin bir sorun mu var diyor? Neden yazmayıp yazar?
Cevapla