Sevgilim bana yazmiyor 2 3 günden beri sizce neden böyle yapiyor?

Ben sevgilime kuzenimin beni istemeye gelecegini ögrendigimi söyledim. bu yüzden kafam karisik dedim cünki daha tam güvenmedigimi söyledim ona. Sevgilimde net bi karar verene kadar bana yazma dedi. Bende tamam dedim. Sonra bikac gün sonra yazdim ona. Iste napiyorsun falan. O da canim sıkkın dedi. Bende neden dedim. sana cok kirginim dedi. Ben yine neden ben naptim dedim. 2 gün oldu online oldugu halde yazmiyor bana. Sizce napmaliyim onu arasam daha mi iyi olur acaba?

Sevgilim bana yazmiyor 2 3 günden beri sizce neden böyle yapiyor?
Cevapla