Güncellemeler
+1 yıl
Yardım
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok mu
Yazmalısın ve sorunun ne olduğunu konuşmalısın böyle nereye kadar gidecek ki
Biz de sevgilimle bu sebepten ayrılmıştık. Ben yazmıyodum o yazmayınca
Ben de yazmıyodum
Böyle taktik yapması hoşuma gitmiyordu. "Ben yazmıyım bakalım yazcak mı" diye taktik yapmasını sevmiyodum, prim vermemek için de inadına mesaj atmadım ben de.
Onun dışında ona tam olarak güvenemiyordum tam olarak bağlanmış değildim , bitmesinden korkmuyordum
Kısa sürdü saymadim
bitmiş sizin ilişkiniz.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar