Erkek arkadaşım iki gün yazmadı, iki gün sonra yazdı, ben 3 hafta oldu cvp yazmıyorum oda yazmıyor? Sizce neyapmaya çalışıyor?

Hikayelerime bakıyor bende onun hikayelerine bakıyorum. Ama oda yazmıyor bende? Kırgın biraz kızgın olduğum için yazmiyorum birde kafamı toplamam gerekiyor ne yapmaya calistığını anlamak için.

Oda açıklama yapmıyor?

Sizce ne yapmaya çalışıyor? bitirmeyemi çalışıyor?

Benden hoşlanmıyormu?

Güncellemeler
7 ay
Bu arada hiç tartışmadık bu konu hakkında ben öylesine yazmadım sessizleştim anlaması için 3 hafta oldu
Erkek arkadaşım iki gün yazmadı, iki gün sonra yazdı, ben 3 hafta oldu cvp yazmıyorum oda yazmıyor? Sizce neyapmaya çalışıyor?
Cevapla