Nişanlım işten ayrıldıktan sonra benle mesafeli oldu konuşmuyo 10 gün oldu şu an bende tatile gezmeye gittim ama hiç yazmıyor?

Ne yapabilirim? Ne yapsam? Ne kadar daha beklesem?
İkimizde aynı ünversiteyı bitirdik ben iyi bir işim var iyi bir gelirim var ailemde varliklı oysa işi yok aileside yardım etmıyor ! Fazla gururlu akraba yardımını kabul etmıyo! Dayısı fabrikası var gel çalış dedi gitmedi gurur yapıyor !
ben ev aldim ailem yardim etti ona gurur yapiyor!
Ama yeni senaryosu 10 gundur kayip! İçine atan paylaşmayan biri sorun çözmek yerine kaçıp unutmayı tercih edenlerden! İçten üzgünde olsa Hep gülen etraftakileri güldüren bir tip!
evlilimi bitirmek istemiyorum ( yıkmak kolay yapmak zor) zor olanı nasıl becerecem!
Nişanlım işten ayrıldıktan sonra benle mesafeli oldu konuşmuyo 10 gün oldu şu an bende tatile gezmeye gittim ama hiç yazmıyor?
Cevapla