Eşimle ayrıldık daha doğrusu evi terk ettim yarın 1 ay olacak. İlk haftalar arayıp yazıyordu yılbaşından sonra hiç yazmadı aramadı benden vaz mı geçti?

Tanıdığım birine gelmeyecek mi diye soruyormuş onun yüzünden terkettim onu. Neden artık aramıyor yazmıyor benden vazgeçti mi acaba? Hayatına birini aldı mı bunları bilmiyorum. Delirmek üzereyim seni asla bırakmam diyordu daha evleneli 1 sene 2 ay olmuştu çok aşık olarak evlendik

Eşimle ayrıldık daha doğrusu evi terk ettim yarın 1 ay olacak. İlk haftalar arayıp yazıyordu yılbaşından sonra hiç yazmadı aramadı benden vaz mı geçti?
Cevapla