Boşanma sürecindeyiz 27 gün oldu yazmadım aramadım ondan da ses yok geri döner mi acaba merak ediyor mudur?

Boşanma sürecindeyiz 27 gün oldu yazmadım aramadım ondan da ses yok geri döner mi acaba merak ediyor mudur?
Cevapla