Dünden beri sevgilimden ne mesaj ne de arama yok. Ayrılmak mı istiyor?

Yaklaşık 2 yıl ciddi bi ilişkimiz var bu aralar da çok kavga ettik fakat dün sabah dişardaydik yine bi tartışma çıktı beni eve koyduktan sonra ne bir mesaj ne arama tabi bende öyle çünkü kavgadan sonra hep ben mesaj atıp arayı düzeltiyordum bu sefer de ondan bekledim ama 2 gün oldu hiçbisey yok? Ayrılmak mı istiyor? yoksa sadece yanlız kalmak mı insan hiç mi merak etmez ya ben tor tutuyorum kendimi

Dünden beri sevgilimden ne mesaj ne de arama yok. Ayrılmak mı istiyor?
Cevapla