Nişanlıma küstüm. Beni aramıyor 2 gündürSakinleşmemi bekliyor daha önce de brkaç kere olmuştu, ben aramştm. Aynı durmda napardnz?

3 yıldır birlikteyiz. Beş aydır nişanlıyız. Bir yıl aynı evde kaldık. Birbirimize çok bağlıyız. Ancak ailesine kızdığımdan birkaç kere ayrıldım dedim aynı evde yaşadığımızdan barıştık tabi. Şimdi ayrı şehirlerdeyiz. Ayrıldım. Ayrılamayacağımızı biliyorsun seviyoruz geleceğimiz birlikte dedi ve iki gündür aramıyor. Daha önce de ben yumuşamış adım atmıştım dayanamayıp. İki gündür başka bişey düşünemiyorum ama bidaha adım atamam çok büyük konuştum. Ağır şeyler yazdım. Siz olsanız ne yapardınız?
Nişanlıma küstüm. Beni aramıyor 2 gündürSakinleşmemi bekliyor daha önce de brkaç kere olmuştu, ben aramştm. Aynı durmda napardnz?
Cevapla