O gittiğinden beri kimse ile konuşmuyorum gelmez ama yinede bekliyorum?

Sanaldan birine ilgim var kısa sürede bağlandım, kendi konuşmak istemedi banada yol vermek düştü. Şaşırmıştır kesin onun gözünde başka erkeklerle konuşuyorumdur ama kimse ile konuşmadım.

Onu tanıdığıma pişmanım çünkü arkasından çok ağladım çok yıprandım olmayız yapamayız dedi. Düşünüyorum da çok zarar gördüm mental olarak. Bir yandan da düşünüyorum çok özlüyorum bee kimse onun gibi olmaz ki ondan başkasını gözüm görmüyor ama onun bunlardan haberi bile yok...💔

Bazen de diyorum ki bitmiş işte zarar da görmüşsün unut gitsin neyin mantıklı olduğunu da bilmiyorum aklım karışık.. Ama bildiğim bi tek şey var ki onu seviyorum...

O gittiğinden beri kimse ile konuşmuyorum gelmez ama yinede bekliyorum?
Cevapla