Sanaldan birine ilgim var kısa sürede bağlandım, kendi konuşmak istemedi banada yol vermek düştü. Şaşırmıştır kesin onun gözünde başka erkeklerle konuşuyorumdur ama kimse ile konuşmadım.
Onu tanıdığıma pişmanım çünkü arkasından çok ağladım çok yıprandım olmayız yapamayız dedi. Düşünüyorum da çok zarar gördüm mental olarak. Bir yandan da düşünüyorum çok özlüyorum bee kimse onun gibi olmaz ki ondan başkasını gözüm görmüyor ama onun bunlardan haberi bile yok...💔
Bazen de diyorum ki bitmiş işte zarar da görmüşsün unut gitsin neyin mantıklı olduğunu da bilmiyorum aklım karışık.. Ama bildiğim bi tek şey var ki onu seviyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Onun gibisi gelecek inan bunaaa.
Bende de oldu uzak mesafe, ayrıldı benden aşık olamamış bana bi türlü. Ben çok idealmişim aslında bla bla.. Ben onu gözümde büyüttüm bence, onun gibi birçok erkek bulabilirim, sadece gözümü açıp etrafa bakmam yeterli yani. Biliyorum insan olarak çok iyiydi, çoğu erkekten de daha iyidir ama beni sevmeyeni ben de sevmem. Ondan iyisini de bulabileceğimi düşünüp dua ediyorum işte. Olmaz olmaz deme, umut besle
Ama ben başkasını istemiyorum ki onu istiyorum. Haklısın bende seni istemeyeni neden istiyorsun kendini düşürme diyorum. Ama seviyorum belki de anlaşabilirdik, beni tanımadığı için önyargıyla yaklaştı hep. Gitmesinin sebepleri arasında önyargı olduğunu düşünüyorum anlaşırdık ya
ya da anlaşamazdık... Bilmiyorum 💔
Yakın Zamanda Bende Aynı Olayın Tersini Yaşadım. Zamana Bıraktım. ve Unutuluyor.
Harbiden unutuluyor mu
Geceleri Hariç. Geceleri Hüzünlü Bir Şekilde Kendini Hatırlatıyor.
Napicaz ya
Zorda Olsa Unutacağız. Önümüzde Güzel Bir Hayat Var.
Neden unutmak zorundayız 😓
Çünkü Artık Hiçbir Zaman Ekisi Gibi Olamayacak.
Aslında haklısın bir yandan. Unutmasam konuşsam o konuşsa bile ben yine üzülücem, hemde nasıl üzülüyorum biliyor musun..
Sanal Değil Gerçek Yaşantında Arkadaşlar Edin ve Daha Mutlu olacağına İnan.
Yok sanalı bıraktım bir daha bulaşırsam tövbe. Hepsi psikolojimi bozdu mental sağlığımdan oldum.
O Zaman Yeni Hayatında Başarılar :)
Sanada
Benimki Zor. Terzi-Sökük olayı Gibi.
Nasip
Beklemeye devam et ve hayattaki tüm gerçek güzelliklerden kendini mahrum et
Hayattaki güzelliklere inanmıyorum aklımdaki ile yaşayıp yanımdaki ile ölmek istemiyorum
Evet kendini mahrum etiğini gösteren bir cumle ve hayatı mitluluģu at gözlüģü takmış her şeyini ona adapte etmiş bir insan olduğun buradan bile belli oluyor
Ama onu seviyorum aklımda o varken başkası ile konuşmam o kişiye haksızlık yapmak olmaz mı
Tabiki hayatta olan her şeyi sevmek güzel bir şey ama hakedene ama karşılik verene çıkar menfaat olmayan adam gibi adami sevki kadinlığını insan olduğunu sevildiğini iliklerine kadar hisettirsin fakat karşıliksız veya sana karşj başka niyetle sevenin yaninda olmak isteyen kişi senin hayatindan ömrunden çalıyordur bunu bilmen için bunları yazıyorum prenses.
Onun gitme sebebi benim umursamazlığımmış ama ben umursamaz olmadım hiçbir zaman, bide çok önyargılıydı
Sana tek bir soru bu hayatta insanı mutlu eden yüzüne bakanmı yoksa mutsuz edip arkasinı dönen kişidenmi ibaret
İşte onun gözünde mutsuz edip arkasını dönen kişi benim
Tek fark burada gaddar bir kişilige sahip birinin arkasindan üzülebilecek kadar ince ruhlu birisin ama arkamda benim ićin üzülen güçsuz biri var düşüncesini oluşturduģun ićin şu an mutsuzsun emin ol çıkarsız menfaatsiz seni seven insanlar var hayatında onları düşün ve mutlu olmaya çalış
Gaddar değil ki kendini üzmemek için gitti ben onu üzüyordum aslında onu umursuyordum ama yansıtamıyordum