Onu çok özledim, 3 haftadır konusmuyoruz. Neden mesaj atmıyor olabilir?

Uzun süredir düzenli aralıklarla konuşuyoruz, genelde haftasonları mesajlaşıyoruz. Normalde ben hiç mesaj atmıyorum. Bu yüzden bana sürekli ''neden mesaj atmadığımı'' soruyor, kızıyor. Mesaj atmak huyum olmadığı için atmıyorum bende, ama onunla alakalı bir durum değil genel olarak böyle biriyim. En son doğumgününde o gün özel olduğu için sesli mesaj gönderdim ve o gece her şey güzeldi, mesajlaştık. Fakat o günden bu yana 3 hafta geçmesine rağmen hiçbir şey yazmıyor. Özledim sanırım.

Sizce neden yazmıyor olabilir? Ne düşünüyordur?

*Söz konusu kişi sevgilim değil. Aramızda garip bir duygusal bağ var sadece.
Onu çok özledim, 3 haftadır konusmuyoruz. Neden mesaj atmıyor olabilir?
Cevapla