Uzun süredir düzenli aralıklarla konuşuyoruz, genelde haftasonları mesajlaşıyoruz. Normalde ben hiç mesaj atmıyorum. Bu yüzden bana sürekli ''neden mesaj atmadığımı'' soruyor, kızıyor. Mesaj atmak huyum olmadığı için atmıyorum bende, ama onunla alakalı bir durum değil genel olarak böyle biriyim. En son doğumgününde o gün özel olduğu için sesli mesaj gönderdim ve o gece her şey güzeldi, mesajlaştık. Fakat o günden bu yana 3 hafta geçmesine rağmen hiçbir şey yazmıyor. Özledim sanırım.
Sizce neden yazmıyor olabilir? Ne düşünüyordur?
*Söz konusu kişi sevgilim değil. Aramızda garip bir duygusal bağ var sadece.
Sizce neden yazmıyor olabilir? Ne düşünüyordur?
*Söz konusu kişi sevgilim değil. Aramızda garip bir duygusal bağ var sadece.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar