3 haftadır ayrıyız hiç yokmuş gibi ne arıyor ne mesaj atıyor dayanamıyorum yardım edinnn?

2 senedir birlikteydik iyi kötü hep yanında oldum. Herşeyi birlikte yaşadık uzak mesafe ilişkisi olduğu için ailesi istemedi ve ayrıldık ama çok üzülüyorum ve özlüyorum bir gitti bidaha asla gelmedi ne yapacağım bilmiyorum yardımcı olur musunuz kafayı yiyecek gibiyim. Geri döner mi ya da pişman olur mu?

3 haftadır ayrıyız hiç yokmuş gibi ne arıyor ne mesaj atıyor dayanamıyorum yardım edinnn?
Cevapla