Sevgilim arkadaşlarıyla tatile gitti. Bana hiç yazmıyor, kırılmakta haksız mıyım?

sevgilim arkadaşlarıyla tatilde gece içmiş sonra da hiç yazmadı ben yazdım interneti kapalıydı sabah cevap verdi çok kırıldım insanin ister istemez aklına kötü şeyler geliyor bugün de soğuk davrandım o da soğuk davrandı ne yapmalıyım tatilde diye görmezden gelinir mi sizce yoksa soğuk durmaya devam mı?
Sevgilim arkadaşlarıyla tatile gitti. Bana hiç yazmıyor, kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla