Sevgilim okuldayken buluşmak için aramıyor, yazmıyor. Eskiden can atardı ve bu durumu çok içselleştiriyorum (detay)?

Demek ki artık özlem hissi kalktı monotonlaştı diye düşünüyorum ama sık görüşmüyoruz, haftada ya da iki haftada bir felan. Okulda görüşme şansımız var ama son zamanlarda hiç buluşmak istediğini dile getirmedi. Bu düşüncem sizce normal mi?

++++

Ne yapmam gerekiyor? Bu konuyu dile getirsem ilgi bekleyen ve değersiz biri mi olurum?

Sevgilim okuldayken buluşmak için aramıyor, yazmıyor. Eskiden can atardı ve bu durumu çok içselleştiriyorum (detay)?
Cevapla