Gün içinde neredeyse yazmaz aramaz oldu akşam saatini bekliyorum konuşmak için yemek yicem duş alıcam derken uyuyakalıyor yalan oluyor konuşma.. önceleri gün içinde 1-2 arardı şimdi hiç yok hep ben arıyorum gün içinde hep ben.. yanıma görüşmeye geldiğinde 20 dk durup gidiyor arkadaşlarının yanında sabaha kadar duruyor ps oynama maç izleme alkol içme.. arkadaşlarının yanında yokmuşum gibi davranıyor telefonu hiç almıyor eline yazmıyor üst üste ben yazıyorum n’aptınız vs diye geçen yanıma geldiğinde yüzü çok asıktı bir şey mi oldu canın bir şeye mi sıkkın dedim yoo dedi içine atma konuş benimle dedim rahatlarsın dedim bak şunu yapma bıktırma dedi birden.. bugün öğlen bana ilgisiz davrandığını ve çok ihmal ettiğini belirten bir konuşma yaptım ne yapmaya çalışıyorsun kızım sen her gün bir şikayet bıktım artık ayrıl o zaman dedi ne aradı ne yazdı çok mu üstüne gittim acaba diyerekten akşamüstü aradım duş aldım yatıcam dedi konuşalım biraz dedim canım istemiyor deyip yüzüme kapattı saatlerdir ınstada aktif ne yazıyor ne arıyor beni hayatında kimse yok buna eminim ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?
+1 yılBacım hayatında biri olup olmaması önemli değil. Önemli olan davranışları. Sana bir köpeğe verdiği değeri bile vermiyor. Hâlâ neyin ısrarı bu anlamıyorum. Seni sevmiyor istemiyor işte. Benim eski sevgilim ayrılmak istiyorum seni sevmiyorum derdim sinirden saat gece 2 ye kadar kavga ederdi ayrılmıyoruz diye. Ve sinirden telefonunu kirardi anında bana ulaşmak için başka telefon bulurdu hiçbir zaman aramadıgıni görmezdim her saniyede mesaj atardı. Bana prensesler gibi davranırdı. Bunun sırrı ona köpek gibi davranmamdı. Sevmiyorm derdim daha da hırs yapardı. Yüzük takalım fikrin değişir derdi
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa şuraya yazıp yazıp o kadar şey sildimki.
seni sevmediğini anlamaman bu kadar zor mu gerçekten? Çok uzağa gitme kendine bak seviyosun, önemsiyosun bu yüzden arıyosun ilgilisin vs.. bi de ona bakar mısın allah askına? seven insan böyle mi yapar?
sevmeyenin, geçinmeye gönlü olmayanın hep bi bahanesi olur🤷♀️ bu kadar değersiz misin sen hayatım 🤭 sen kendine değer vermezsen, sana kimse değer vermez23 Yorumla
Soran+1 yılBende bu cümlelerimi ağlayarak yazıyorum bu ilişkinin ağırlığı hep bendeydi en çok seven en çok çabalayan en çok değer veren hep bendim.. çalışmadığım halde sırf işe geç kalmasın diye sabahın 6 sında uykumu feda edip onu arayarak kaldıran bendim hasta olduğunda bakan ilaç alan yemek yapan parası yokken para veren inanın bu ilişkideki tek hatam kavga etmek onun gözünde kavgacı biri olmam çünkü nedenini sorgulamam niye ilgilenmiyorsun niye yazmıyorsun niye beni ihmal ediyorsun dememdir başka hiçbir hatam yok ne yanlışım oldu ona ne de bu kadar üzdüm onu.. benim gibisini asla bulamayacak sonuç ne olursa olsun.. dün ayrılık mesajı attım ne aradı ne yazdı saatlerce aktifti saatlerde bu kadarmışım işte onun için her gün ben aramaktan ben üzerine düşmekten ben buluşmak istemekten sıkıldım yoruldum yıprandım çok doluyum 😢
- +1 yıl
Ağlama askım ağlayacak biri varsa oda o pisliktir. Kapıyı öyle sert kapatıyolar ki tekrar çalacaklarını düşünmeden🤷♀️ geçiyo emin ol, biraz acıtıyo ama ilerde iyi ki ayrıldım iyi ki bitti diyeceksin. Sen allaha havale et herkes dengiyle olsun.. bu bir tecrübedir bizim için🫶🏻
Çok sevip çok sevileceğiizz, sınırlarımızı net çizdiğimiz anlamlı ilişkilerimiz olacak, hayat güzel ve biz bunu hak ediyoruz bebişim 🎊
Soran+1 yılO güzel ellerine sağlık bu cümleleri bu satırları yazdığın için. 🫶🏻 geleceğinden adım gibi eminim tekrar ama enayi değilim tekrar geri gelmesi bir şey değiştirmez aynı şeyleri yaşatmaya gelir beni kazanmak için elinden geleni yapar sonra sil baştan aynı yine ilgisizlik değersizlik ihmalsizlik gerek yok kendimi çok yıprattım bu can benden davacı 😢😔
Ayrılan tarafın sen olması için çabalıyor bence. Benim yanımda 20 dakika duracak, arkadaşlarıyla sabahlara kadar takılacak, arayıp sormayacak, gün içinde de akşamdan konuşmayacağız yani birbirimizden haberimiz yok neden birlikte olalım? Böyle birine hayatında ihtiyacın yok bence. Konuşmuşsun ve verdiği cevaba göre düzelmeye niyeti de yok. Ayrıl gitsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılOnu bekledim ya ayrılık mesajı attım cevap dahi yazmadı aramadı bile ne ayrılmak istemiyorum dedi ne de bir kere neden diye sorguladı sadece saatlerce aktifti sosyal medya da demek ki benden daha önemli görüşmeleri var.. dün akşam üstü sırf konuşalım diye aradım uyucam deyip kapattı yüzüme geri aradım canım konuşmak istemiyor dedi konuşmak istememen beni de istemediğin anlamına geliyor dedim nasıl anlarsan anla ne yaparsan yap deyip tekrar yüzüme kapattı sonra saatlerce aktif oluşunu izledim bana uyucam deyip saatlerce aktif oluşunu…
- 2 ay
Çünkü başka birisine aşık ya da eski sevgilisi piyasaya çıktı.. ya da seninle olan ilişkisi monoton gelmeye başladı.. Benim de durumum aynı o yüzden
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence iş yerinde sorunları var onun. Yüz yüze buluş, öyle konuşsanıza biraz sakinleşsin bekle kendi haline bırak 2-3 gün bak bakalım ne yapacak. Sadece uzaktan izle en yakın arkadaşları ile iletişime girerek değil.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Benimkisi de böyleydi. Pes etmedim evlenmeye ikna ettim ama evlilikte beterini yaptı. En son üzülüp durmaktan stresten kanser oldum. Onun ise hala umurunda değil. Sevmeyince olmuyor. Zorlamakla olmuyor. Sadece kendine yaparsın. Şimdi oğlumu öksüz bırakacağım diye üzülüyorum. Sen sen ol seni seven, sana değer verenle ol. Kendini çöpte bulmuş gibi hayırsızları sevme.
95 Yorumla- +1 yıl
Yaa 🥺 Allah ya Şafi adıyla size şifa versin inşallah. Ömrünüzü yemiş eşiniz. Hakkınızı nasıl verecek bilmiyorum. İnşallah şimdi mutlusunuzdur. Ümidinizi hiç kaybetmeyin. Bana da bebekken ölür bu yaşamaz demişler. Şimdi 28 yaşındayım :) Allah'tan ümidi hiç kesmeyin, en doğrusunu o bilir. Moralinizi bozmamaya çalışın, en ihtiyacınız olan şey bu durumda 🤍
- +1 yıl
Stres şu an sizin için iyi değil yalnız. Hayat bir erkekten ibaret değil ki. Siz kendiniz ve çocuğunuz için çabalayın
- +1 yıl
Sizin için kötü bir şey söylemedim ben. Bana neden atarlanıyorsunuz?
Seni zerre kadar sevmiyor işte neden uzatıyorsun? Bak hurda sana cevap veren herkes kendi hayatından tecrübeli ve bir şeyler görmüş insanlar. Tek bir tane insan da tanımıyoruz. Çevremizde birçok insan var. Bu şekilde davranan kişi seni zerre kadar sevmiyor. Başkasını bul bence. Eminim bir başkasını bulunca hemen unutacaksın. Unutmam deme unutulur.
20 Yorumla
+1 yılArkadaş siz de beyin yerine saman mı var? Böyle sevgili mi olur mk hala soruyosun ne yapayım diye ulam böyle sevgili olsa ne olur olmasa ne olur sktr etmek için daha neyi bekliyosun acaba 😂😂 müstehak sizin gibi kadınlara var ya
20 Yorumla
+1 yılSal gitsin yoluna sen de kendi yoluna bak. Hatta ayrılık konuşması yaparak kendini yorma bile sen arayıp sormayınca bi eksiklik hissederse seni arar ama içimden bi ses aramicak diyor..
20 Yorumla
+1 yılİlgisizliğe boğup seni düşünmemesi çok kötü zaman ayıracak olan erkek o zamanı bulup yazıyor ilgileniyor lütfen kendi değerini bil kendisini bir nimetten sanmasın
10 Yorumla
+1 yılBu size değer vermiyor. Aynısını siz ona yapın eğer bir iki güne düzelmezse o zaman yol verin gitsin.
16 Yorumla
Soran+1 yıl1-2 gün düzelmeyi geçtim adam kavga ettikten sonra 1 gün boyunca yazıp aramıyor 2. gün hiçbir şey olmamış gibi günaydın aşkım yazıyor ne bir gönlümü alma ne bir özür dileme hiçbiri yok ve bu bir döngü haline geldi
- +1 yıl
Sizde aynısını yapın o yazmadığı zamnalarda yazmayın ayna gibi yapın o ne yapıyorsa sizde aynısını yapın.
- +1 yıl
14gün içinde böyle yapın. Eger yine hatasını anlamazsa o zaman ayrılın.
Soran+1 yılGeçen onunla fotoğrafımızı hikaye olarak paylaştım ınstada görüldü yapmış sadece ne bir yorum ne bir arama mutlu olma hiçbiri yok o kadar foto paylaştım dedim ne yapayım yani illa bir şey mi demem gerek dedi sizde hatasını anlayacak göz var mı onda
- +1 yıl
Hayır böyle yapmayın. Siz değil o bir şeyler yapmalı koyun o öyle sansın ki siz onu unutubsunuz. O zaman sizin değerinizi anlar
Soran+1 yılBu saatten sonra ne yazarım ne ararım
Sen kendini ihmal etmemeyi öğren. Mesela buna sevgiliye ihtiyaç duymadan yaşamak ile başlayabilirsin. Seni üzecek her şeyi uzak tut kendinden.
03 Yorumla
Soran+1 yılİnanın hem çok yoruldum hem de çok yıprandım kendimi geri çekiyorum o yazsın arasın diye bekliyorum ama yapmıyor 1 hafta yazmasam oda yazmaz inadından benim yazmamı bekler biliyor çünkü dayanamayıp yazacağımı… tek başıma yapmaktan çok yoruldum biraz yardımcı olsa anlasa hak verse kestirip atmasa ters konuşmasa
- +1 yıl
Kardeşim benim kim bilir ne güzellikte ne kalbi temizlikte bir insansın hiçbir şey senden değerli değil. Nice insanlar ayrılınca öleceğini düşündüğü ilişkiler yaşadı ve üstüne defalarca kez başka insanlarla oldu aynı sözleri onlara da söyledi. Ben seni tanımam etmem ama üzülmeni de istemem. Kurtar kendini.
- 2 ay
Benim de aynı böyleydi Ben de hayatında hiç kimsenin olmadığından emindim gayet de hayatında bir sürü insan varmış başka sevgilisi kız kankaları neler neler çıktı size vakti olmayanın başkalarına vakti vardır
+1 yılBir kaç kadini aynı anda idare ediyor veya çok üstüne gidiyorsun. Kendini geri çek.
12 Yorumla
Soran+1 yılKadını idare etmiyor ben çok üzerine düşüyorum iyice havalandı bi yerleri kalktı
- +1 yıl
O zaman yazma fıstık
Gizli Üye(30-35)+1 yılCepte gormus cunku cok ustune dusmussun. yapman gereken senin mesgul olmandi. hicbir sey yapma yazma arama. o nasilsa sklnca yazacak. cevap verme surundur biraz. tekrar baslarsaniz da kendine yonelik davran. o mesgul mu aramiyor mu sen de arama yazma. sana yazinca sen daha mesgul ol. arkadaslarinla gorus. bi kursa basla falan . bos durma yani. kendi hayatina yonelirssn degerli olursun
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın canım ama bizde bu ayrıl barış döngü haline geldi beni kırıp döküp ağlatıp aramayı sormayı kesiyor ertesi gün özür dilemeden gönlümü almadan günaydın aşkım mesajını atıyor devam ediyoruz 3-4 gün sonra gene aynı şeyler bir döngü yani anlayacağın.. ya bu deveyi güdeceksin ya bu diyardan gideceksin demişler ben 4 yılımı bu deveyi gütmek için harcadım baktım olmuyor artık bu diyardan gidiyorum
Cevap sahibi+1 yılOzur dilemeden yazdigi zaman cok ozlesen de merak etsen de tavir yapmalisin. yani bunu sadece sevgiline degil herkese boyle yap, kirmizi cizgin olmali. herkes cani istedigi gibi hareket edemez. ben de biraz gec ogrendim bunlari. ama dogru olan buymus. sen duzgun hareket ettikce o duzelmiyorsa ozaman git ve arkana bakma. cunku duzelmez
Soran+1 yılNeler yaptım canım kendimden geçtim onu düzeltmek için o düzelmedi 1.5 gün oldu konuşmayalı sabahtan beri aktif ınstada sürekli çevrim içi ne yazıyor ne arıyor telefon elinden düşmüyor ama aklına dahi gelmiyorum bir kadın için çok zor bu zaten gözü yüksekte olan bir kız olmadım hiç onu üzmedim aşağılamadım sadece ilgi istedim sevilmek değer görmek istedim bu olanları hak etmedim yaşamamam lazımdı bunları güzel de bir kızım dışarı çıksam dönüp bakıyor kaç kere millet evlisi bekarı sevgilisi olan hiç ferketmiyor ama şans yok insanın kendi değil bahtı güzel olacakmış gerçekten güzellik işe yaramıyor 😢
Cevap sahibi+1 yılGuzellikle bunun bir ilgisi yok. ne guzel kadinlar aldatiliyor mesela. dogru davranis onemli olan. bak gunleri saatleri sayma. online mi degil mi bakma. birak o seni merak etsin. sen normal hayatina devam et. paylasimlrina devm et. ama abarti bir sey yapma. sen surekli onu takip edersen ona enerji gider ve yazmaz, birak kimle konusuyorsa konussun. nasilsa seni merak edecek, iste ozaman asla yuz verme.1bucuk gun hicbir sey degil. erkekler gec anliyor gec fark ediyor. kendini toparla. guclu olmalisin, degerli olan sensin. bak ben de 7aydir hber almadim eski sevgilimden. hem de barismak istedikten sonra kayboldu ortaliktan ama guclu olmam lazim. geldiginde de guclu olmaliyim ki beni alt edemesin. sen de kendine gel. sen kendine deger vermezsen o hic sallamaz seni
Soran+1 yılSürekli aktif sürekli çevrim içi bana yazmadı düşünebiliyor musunuz hala ya yazmamı bekliyor ondan emin ya da dediğiniz gibi ona enerji gidiyor onun aktif oluşunu izlediğimi biliyor benim yazmamı bekliyor yazık bu kafayla giderse çok yol kateder
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aferin
Hep böyle sevmesini ilgi göstermesini bilmeyen erkekle birlikte olun sonra aşka olan inancınız da bitsin00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSeni sevmemesi için hayatında biri olmasına gerek yok canım. Sevmiyorsa ilgisi kalmamışsa sende ilgini bitir zamanla unutursun başka insan mı yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBelli ki ters giden bir şeyler var, ya bu deveyi güdeceksin ya da bu diyardan gideceksin.
01 Yorumla
Soran+1 yılBu deveyi gütme devri çoktan bitti bu diyardan gitme vakti geldi…
+1 yılSeni ayrılman için zorluyor.. kaşınıyor bu eleman.. resti çekip kayıplara karış..
05 Yorumla
Soran+1 yılAyrılık mesajı attım neden bile demedi ne yazdı ne aradı saatlerce aktif sosyal medyada çünkü hala ona yazacağımı arayacağımı düşünüyor benim en fazla yazıp aramamam 5 gündür sonra niye yazmıyorsun diye arayıp sorardım hep ama bu defa içimden gelmiyor hem yaralıyım hem kırılıyorum ona bu kadar ihmal edilmek arka plana atılmak resmen onun hayatında yokum.. dediğin gibi hiç ayrılalım lafı çıkmıyor ağzından bana yaptırmaya çalışıyor bunu beni zorluyor o noktaya getiriyor sonra da sen ayrılmak istedin bitti diyor daha önceleri hep böyle yapardı
- +1 yıl
Gençliğine yazık.. bu yaşların geri gelmeyecek.. şimdi sana bunları yapan evlenince değişir mi sanıyorsun..
Soran+1 yılAsla…
- +1 yıl
Kendi hayatını yaşa. seni güzel sevecek insan da bulursun.. önüne bakmalısın bu geçen yıllar bir daha gelmiyor
Soran+1 yılKesinlikle daha dün gece bu yaşlarıma tekrar gelmeyeceğimi hatırladım yalnız ilişkiden erkeklerden hepsinden soğudum aşka inancım dahi kalmadı
Hocam erkenden yolu ver. Seven arar , yanina gelir, sana yakın olmak ister.
10 Yorumla
+1 yılSon sevgilim aynı böyleydi, hadi eyvallah dedim ayrıldım.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Oluru yok toksik adam, üzme kendini daha fazla, mutlu etmeyi bilmiyor.
00 Yorumla
+1 yılBak keyfine bosfer sana deyer vermeyeni sende verme
00 YorumlaAyrıl o zaman diyerek zaten sana olan ilgisini kaybettiğini göstermiş. Gururunu yere düşürme derim.
00 Yorumla
+1 yılSoru yanlış olmuş, ne yapmamalıyım diye sorman lazım :)
00 YorumlaAyrıl ozaman neyi bekliyorsun kendini üzmeyi değermi mutsuz olmayı bırak yaşamaya bak
00 Yorumla
1 yılBende bu durumu yaşıyorum, böylelerine çok anlam yükleyip, çok değer verirsek sonumuz her zaman hüsran olur, O yüzden gerçekleri kabullenip, yolumuza devam etmek lazım çünkü çekip gitmek gerekiyor bazen kaybedecek varsa o kaybeder
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu soruyu sor kendine …. Hayatının aşkı mı sence o? Evleneceğim kaderindeki ruh eşin mi?
yoksa sevgilin mi?
00 YorumlaSevmiyor işte çocuk. Sevmediğini daha nasıl belli etsin. Böyle mal ınsanlarla vakit kaybedip bunların popon niye kaldırıyorsunuz. Dışarıda seni sevecek gerçekten değerli görecek binlercesi var. Bu aptalla niye uğraşıyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanını sıkmak istemem ama bunlar aldatma belirtisi, nereden bildiğimi hiç sorma.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Size ilgi göstermeyen kişilerle boş yere zaman kaybetmeyin.
00 YorumlaO şu an senin ondan bıkıp ayrılmanı bekliyo erkeklerin bir çoğu ayrılmaz ama biz kızlar ayrılalım diye elinden geleni yaparlar ki kafaları rahat olsun gönder kız bak yoluna ne uğraşıyosun
00 Yorumlairdelemek saçma olur seven erkeğin yapacağı şeyin sınırı yoktur
00 YorumlaNolurrr kadınlar olarak artık güçlenin gururlu olun bir insanı hayatinizin merkezine almayın yetoo
024 Yorumla
+1 yılSevmiyor bu kadar basit
12 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum diyor ama sevdiğini gösteren tek 1 hareket yok
- +1 yıl
Yavrucum ben seni bıçaklim ve kastı olduğu bariz belli olsun sonra da ay yanlışlıkla oldu desem ne kadar inandırıcı olur onunki de o misali lafa değil icraate bak
Devamlı ve düzenli sen ara
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yaptığım için bu haldeyim zaten
Soran+1 yılUnuttum yazmadım aramadım o harekete geçecek bir süre çabalayacak tekrar kazanmak için beni sonra hooppp sil baştan tekrar aynı şeyler
+1 yılAyril knk eziyet etme kendine
01 Yorumla
Soran+1 yılHem eziyet hem yazık ettim kendime taş olsa çatlardı bulsun şimdi benim gibi çabalayanı düzeltmeye çalışanı bu kadar fedakar olan birini bulsun o beni onsuzlukla cezalandırırken ben onsuzluğa alışıyorum haberi yok
Seni gözden çıkarmış sonuç açık uzatma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Başkasını bulmuş zaman kaybetme bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılİlgisiz insan zor
10 Yorumla
+1 yılYürüyecek bie ilişkiye benzemiyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Yol yakınken yol verebilirsin
00 YorumlaAyrı o ne öyle
00 Yorumla
+1 yılKendini yıpratmaya değiyor mu?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Seni önemseyecek birini bul
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 779 cevap paylaştı.
+1 yılHala bu çocukmu diyosunn aen
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyrıl sana değer veren biriyle ol.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO zaman yeni adaylara bak uğrasma
00 YorumlaAbla sen bu adama nasıl katlandin asıl
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim yerimde taş olsa çatlardı dün ayrılık mesajıyla bitirdim ilişkimi ne bir cevap yazdı ne aradı ne de neden diye sorguladı daha önce de böyle olmuştu ben ayrılmak istemiyorum sen istiyorsun derdi hep çünkü konuyu ayrılığa getiren benim beni de o duruma getiren o.. normalde bir ilişkiye asla bitecek diye başlamam ve bitsin diye de uğraşmam asla hep düzeltme taraftarıyım dün ayrılık mesajını atmadan önce normal konuşalım diye aradım uyucam deyip yüzüme kapattı sonra geri aradım canım istemiyor konuşmak dedi orada ipler koptu orada bitti belki de benim için.. bana uyucam deyip konuşmak istemiyorum diyen insan saatlerce ınstada aktifti saatlerce.. bir kere bile yazıp aramadı.. her sabah günaydın mesajını atan insan bugün 7 de aktifmiş yazmadı dahi onda çoktan bittim belki de uzatmalara oynadık bitmesin diye uğraşan hep bendim.. aramayı sormayı kesti her gün ben arıyorum işi var çalışıyor diye de anlıyorum akşamı bekliyorum sırf konuşalım sesini duyayım diye yemek yicem Uyucam vs.. benim artık sevilmemeye bu kadar arka plana atılmaya gücüm yok hayatında değilim ki onun
Soran+1 yılBozuldu zaten nasıl başladım bu ilişkiye şimdi toksit hale geldi
Senden bi halt olmaz..
10 Yorumla
+1 yılYenisini bul
10 Yorumla
+1 yılHayatında abiri olmadığına nasıl eminsin var gibi
10 YorumlaAyrıl sende
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılayrılıcaksın
00 Yorumla
+1 yılSende onu arama
00 Yorumla
+1 yılBence aldırma, yoluna bak oda baksın.
00 Yorumla
+1 yılAyril knk
00 Yorumlaayrıl kanka
00 Yorumla
+1 yılOzmn ayrıl gitsin
00 YorumlaAyril
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbu kadar üstüne düşme
15 Yorumla
Soran+1 yılİyice g**ü kalktı iyice çarpasım geliyor bir tane sen kimsin de seni aradığımda yüzüme kapatacaksın benim annem babam arkadaşlarım bile yapmıyor daha kendine saygısı olmayan birinden bana saygı göstermesini bekliyorum saf gibi
Cevap sahibi+1 yılboş ver vur tekmeyi
Cevap sahibi+1 yılkendinden ödün verme bir kalemde sil onu belkide tekrar geleceksin diye kılını kıpırdamıyor
Soran+1 yılEvet yazacağımı arayacağımı biliyor o uzun bir süre yazmadan aramadan durabiliyor ama ben duramıyorum en fazla 2 gün durabildim
Cevap sahibi+1 yılbu kadar değerini düşürme bi kendine gel artık kimse senden değerli degil
Gizli Üye(30-35)+1 yılEskimişse eskiciye ver gitsin
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı. sen de umursama onu
00 Yorumla
+1 yılAldatıyor net
10 YorumlaSevmiyor
10 YorumlaAyrıl bence
10 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer