Stajyerken bir çalışanla sevgili oldum ve ayrıldık. Şimdi orada çalışmaya dair endişelim var?

1 ay falan sevgili kaldık sonra uzak mesafeye geçince bitti. Öpüştük ama tutkulu şekilde fiziksel çekim vardı. Onun dışında bir şey yaşanmadı. 16 kez falan öpüşmüşüzdür 4 buluşmada. Düşündükçe anksiyetem artıyor. O an oluverdi, arabadaydık. Kendimi çok kötü hissediyorum. Büyük bir hata mı yapmışım? Staj yaptığım yerde çalışmak istiyordum ama bu kafayla çok zor.

Stajyerken bir çalışanla sevgili oldum ve ayrıldık. Şimdi orada çalışmaya dair endişelim var?
Cevapla