Sevgilim iyi bir işe girince çok değişti, ayrıldık. Unutmalı mıyım?

3 yıllık bir ilişkim vardı bitti. Asgari ücretle çalıştığı agir bir işte çalışıyordu 2.5 yıl şimdi çok iyi bir işe girdi hemde ben gördüm ben başvuru yaptım. Ben çabaladım mülakatta beraber çalıştık araştırdım vs ise girme sürecinde sürekli destek oldum. Diğer işinden çıkınca bu işe girme sürecinde başladı soğukluk önceden benimle konuşmak için can atan erkek artık benj eskisi gibi aramamaya başladi sadece mesaj atıyordu o da kısa ve net cevaplar artık konuşacak bir şey de bulamiyorduk sonradan sonraya kavga etmeye başladık cok sık sonra iste baya arkadaslik edindi sosyal olmaya başladi evlencektik birikim yapıyordu çok sık tartışmaya başladık en sonunda ki kavgamızda evlilikti sonra bana sana artık tahammülüm kalmadı seni mutlu etmek için kendimden kismaktan sıkıldım artık kendimi mutlu edicem diyip benim en zor günümde benj terk etti şimdi 2 aydir ayriyiz ne arıyor ne soruyor ne mesaj attı çok zoruma gitti hem de çok hayallerim her şeyim bir anda yok oldu

Sevgilim iyi bir işe girince çok değişti, ayrıldık. Unutmalı mıyım?
Cevapla