Eski sevgilimin çalıştığı yerde staj yapıyorum. Hala seviyorum. Nasıl davranmalıyım?

İsteyerek onun çalıştığı oteli seçtim staj için. Haftada 1 gün gidiyorum sadece. Arada bir karşılaşıyoruz. İlk karşılaşmada bulunduğu yerden kaçıyordum. İkinci karşılaşmada selamlaştık gülümsedik. Hiçbirsey olmamış gibi davrandık. Arada bir kaçamak bakışlarını yakalıyordum. Ama bugün onu görmedim gelmedi işe. Sizce benimle karşılaşmamak için mi bugün izinli yoksa tesadüf mü? Onu seviyorum ama gurursuz görünmek istemiyorum. Nasıl davranmalıyım? Staj yerimi değişmeli miyim? ya da ona mesaj atıp rahatsız oluyorsan gelmem mi diyim? Bu arada hic Mesaj atmadı.

Eski sevgilimin çalıştığı yerde staj yapıyorum. Hala seviyorum. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla