Boyum 1.53 ama 1.80 üstü erkekleri hakediyorum haksız mıyım?

Ya erkeğin 1.70 1.75 i resmen 1.55 kızla aynı gibi duruyor o yüzden 1.50 de olsak en az 1.80 erkek bizim dengimiz

Boyum 1.53 ama 1.80 üstü erkekleri hakediyorum haksız mıyım?
Cevapla