Hala umudunuz var ise yazmadıysa bilin ki o ilişki çoktan diğer dünyaya göçmüş :D

Hala umudunuz var ise yazmadıysa bilin ki o ilişki çoktan diğer dünyaya göçmüş :D

Deprem, hep demişimdir. Eski sevgililer duygusal depremleri yaşarlar. Kıtalara ayrılırlar. Bazıları eski sevgili takımı kurarlar bir ömür iki yaka sürüklenirler. Ben yazmadım yazsam ne olacak ki? Ameliyat masasındaki yakınını görmek isteyen kendini bilmezler gibi. İletişim bilişim teknoloji gelişse de bazı duygular hala abartılıyor. Psikolojik durumdan ziyade insanın kendisiyle olan çelişkisinde yatıyor. Önce haberlerden takip depremi takip edip sonra yakınları aramak daha mantıklıdır.
Cevap
13Cevap
Yazıcaktım ama şöyle ki daha önce attığım mesajlara bakmadı zaten bende gereksiz bir mesaj daha diye düşünerek atmadim
Yazmayan net şekilde kalpsizdir bu arada 🤣
yazmışlardır
Asla yazmam haha nasıl olduğu umrumda bile değil.
Annecim senin başın bağlı sen atamazsın zaten mesaj :D
Yok atmam zaten aynen evlat😂 misal dedindi😂
Tuh suratımın tam ortasına :D Ben misal anlamadım :D
Hehehe deli çocuk😂😂
Yazmaya düşündüm sonra gördüm ki eski sevgili yok...
Agaaa beee yak yak yak :))
🔥🔥 :)
6 Şubat 'ta yazmıştım ama yazmam gerekiyormuş bunu anladım sağ olsunlar insan olmadıklarını belli etti ver
Vay arkadaş öyle bir günde de mi hin davrandılar?
Ne arıyorsun dedi abisi. Bir daha ararsan sonu kötü olur dedi
Selamün aleyküm. Olmayacak yerden umutlanıyorlar. Exten next olmaz diye bir şey hiç duymadın mı?
Ve aleyküm selam. Özellikle exten next olmaz diyenlerin exlerine karşı takıntılı olduklarını görüyorum. Deneyimliyorum :) Bu işler böyledir o an kavga edilir ayrılınır. Yeni aşklara yelken açılır. Oradan daha büyük darbe yiyince ulan benim eskisi adamın dibiymişte değerini bilememişim denir. Öyle :D
Adamın dibi olsa ne olur sana uygun olmadıktan sonra. Senin için doğru kişi olmadıktan sonra.
Sorun şu ki insanlar her zaman doğru olanı yapmıyor. Hatta çoğunlukla yapmıyor. Bu realite üzerine böyle bir soruyu zaruri gördüm zaten :D Ben hiç bir kimseye ikinci şansı vermem. Kimsenin yedeği de olmam, sahipken sahiplenirim hür bırakmak zordur. Hür bırakıyorsam zaten ondan bana olmayacağına kesin kanaat getirmişimdir. O yüzden seni anlıyorum fakat geneli böyle değil insanların.
Yazdı tabiki de cevap alabildi mi 😅 adı üstünde eski.
:D:D
Yok bea eski biri yok ki, olsa da yazmazdım galiba
Adam sen beni şaşırtıyorsun ya :D
Adam elin yüzün düzgün, karakterin tanıdığım kadarıyla düzgün, kültür seviyeni ölçmedim ama belli ki ortalamanın üstünde eeee. Eksik ne :D
%90 eminim ama çok duymussundur söyleyeceklerimi o yüzden söylemiyorum :D
Ahaha kaçtım şimdilik sonra konusuruz inş. Hayırlı akşamlarr
@psychoparadıse evladım , @Carvel in başını ben bağlayacam. 😂 anne olarak görevim bu😂
Ben evleniyorsam herkes evlenecek😂😂
Ya töbe töbe😂😂 evlatlarım ayı olamaz hayırrrrrrr😂😂😂😑 benim yetiştirdiğim her konuda başarılıdır
Sen evlatlıksın zaten😂 Angelina Jolie gibi topluyorum çocuklarımı😂
Hehehe😂 evlat evlatdır😂
Ahahahah :D:D
Hiç kimse yapmasın böyle bir eziklik. Biten bitiyor.
Gerek yok öyle şeylere bence yazmak isteyen normal bir zamanda da yazabilir
Yazmadı ya insan bir nasıl oldun diye sorar ama yokk
Allah rahmet eylesin kanks :((
Sağol kanki
Eski sevgilim bana ulaşamaz yenisine saygısızlık olur.
Yazmışlardır ama herkes İstanbul'da yaşamıyor tabi
Numarasını bilsem yazardım kesin fakat ohooo yıllar önceydi
Yok valla ama bazı kişiler kesinlikle yazmıştır o malum kişilere
Yok öldün mü diye yazdı
İyi argoya girmemiş kanks ''geberdin mi falan diye''
yok be korkudan altına yapmıştır inşallah o 🤣
Puahahaha ponçikim yaaaa
😃
Yok yazmadı :D
Ahahahaha ben yazdım
Çakalizim now loading :D
Merak ettim yahu aaaa fhhggh
fkjabfahksf
Yazması biraz saçma bence
Hayır olmadı olsa bile yazmasın
Çok iyi taktikmiş ama fmfmf
Kimse yazmadı. Şimdiki flörtüm İstanbul'da olmamasına rağmen yazdı.
Hayır gercekten insanı bisey bu.
Yazmadi
Yoh yazmadı
Engelledi maalesef
Komik mi?
Bence komik. Seviyorsan adam gibi yaz deprem mi olması lazım sanki.
Yok kimse yazmadı :/
Ben engelliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?