Niye bana kimse aşık olmadı yahu. Çoğu kişinin hayatı aşksız mi geçiyor acaba büyük ihtimalle?

Kimlere aşık olunuyor bilmiyorum bilgim çevremde hiç gözlemim yok.. hoş aşık oldu da millete mi anlatacak insan hep. Aşk şarkıları yazılıyor kime ne ara aşık oluyor bu tipler anlamıyorum.

Çoğu insanın yaşamı aşksız geçiyor galiba. Benim gibi boş.

Hadi şu hayatı yaşadık fakir ya da dertli ama bari aşık olsaydık ya da olunsaydik karşılıklı. Ne biliyim en yüksek frekanslı duygu iyi hissettirirdi.

Çokta onemsenecek bişey değil galiba :)

🚬 Amaaaaan

Niye bana kimse aşık olmadı yahu. Çoğu kişinin hayatı aşksız mi geçiyor acaba büyük ihtimalle?
Cevapla