Neden hayatım boyunca kimse bana aşık olmadı? Neden kimse bana aşık olmuyor?

24 yaşındayım. Bugüne kadar tek sevenim bile olmadı. Gercekten cirkin değilim. Iyi bir okul hayatım var. Kotu bir insan da değilim.2 yıldır bu soruyu kendime soruyorum. Neden? Bugüne kadar hoşlananlar yazanlar çok oldu. Ama aşık olan hiç olmadı. Neden? Nerede hata yapıyorum?
Neden hayatım boyunca kimse bana aşık olmadı? Neden kimse bana aşık olmuyor?
Cevapla