Kimi sevdiysem karşılık alamadım, bu sevgili olaylarından hiç anlamıyorum. Niye kimse bana aşık olmuyor?

Kimi sevdiysem karşılık alamadım ben bu sevgili olaylarından hiç anlamıyorum

Kimi sevdiysem karşılık alamadım, bu sevgili olaylarından hiç anlamıyorum. Niye kimse bana aşık olmuyor?
Cevapla