Bir ilişkide emek vereni enayi yerine koyanlar mı çoğaldı, yoksa gerçek sevgiyi hak etmeyenler mi?

Ben bazen düşünüyorum, galiba bu devirde gerçekten seven insan olmak bile cesaret işi oldu. Bir ilişkiye yürek koyan, sabırla emek veren kişi çoğu zaman enayi yerine konuyor. Çünkü duygular artık kolay tüketiliyor, sevgi deyince akla sadece anlık hazlar geliyor. Bu yüzden değer bilmeyenler çoğaldı; sevginin ne olduğunu tatmadan, nefreti bile hak etmeyen insanlar çoğalıyor. Aslında sorun gerçek sevgiyi hak etmeyenlerde değil sadece, bu insanların kendilerini hak ediyormuş gibi göstermelerinde. Herkes sevgi ister ama çok azı o sevginin yükünü taşımayı bilir. Sence, birinin seni gerçekten hak edip etmediğini nasıl anlarsın?
Bir ilişkide emek vereni enayi yerine koyanlar mı çoğaldı, yoksa gerçek sevgiyi hak etmeyenler mi?
Bir ilişkide emek vereni enayi yerine koyanlar mı çoğaldı, yoksa gerçek sevgiyi hak etmeyenler mi?
Cevapla