AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Yazıktır ya para karşılığı görüşmek istiyosanız bunu farklı adları var kardeşim. Ben cebimde 20 lira olsa buluşmaya gitmem ama 20 lirası olan napsın gidip hırsızlıkmı yapsın? Kendinimi satsın? İnsanları böyle değerlendirmeyin çok ayıp ve günah.
20 tl si vardır bunu bulabilmiştir hemen hanzo olduğunu düşünmek yanlış değilmi?
20 lira biraz az ilk buluşma için ama yani çokta az değil bir şeyler içersiniz konuşursunuz yürürsünüz dağılırsınız yani mekanda her içecekten içecek kadar açım ben diyorsan seni alanda yandı sendewn hoşlananda yandı
ya cidden birşey olmuşsa ve sadece o 20 tl si varsa o zaman mesela arkadaşı tamam dedi ayarlatyamadı borç
İlk buluşmaya 20 tlyle geldiğini nasıl öğrendin ki açıp cüzdanına mı baktın hesap mı yetmedi ne oldu? merak ettim çok ilginç yani.
İnsanlık hali anasını satayım ne olmuş parası yoktur abi böyle tiplere ayar oluyorum amaç sohbet muhabbet parası olsa ne olacak
Parası olmadığını düşünürüm parası yoksada bunu bana açıklamasını isterdim sonra ben yardimci olurdum ama gittikten sonra ogrenmem hoş olmazdı.
Kusura bakma hanımefendi seni tatmin edememis parasıylamı çıkıyosun gez dolas bulusuyosan birsey yemek icmek zorunluluğun yok cocugada yuk olma öğrencidir parasi cikismiyordur
Kişiliksiz parayla adammı ölçüyon parayla adamlık belli olmaz sana burada uzun uzun yazmak isterdim..
günlük 20 tl harcıyoum bu ne fakirlik demiyicem ola bilir yani durumu yoktur belki onu bile zor bulmuştur eyer parası için onla birlikte olucaksan olma bence beliki durumu olmuyan bir arkadaş.
Öğrenci ise normal bir olay ama belli bir yaşın üzerindeyse pek güven vermez.
Bu kadar acımasız olmayalimm cesaret edip ona rağmen yanına gelmiss...
Ben de istemem bozulurum da ama ne bileyim yoktur belki bidaha buluşma :D
bozulurmus hasbama bak sen ode o zaman belescı bedavacı
Sen 20 lira ediyorsundur belki de hiç bu açıdan baktın mı
Buluşma o zaman alla alla belki parası yok adamın?
Sonra buluşalım vs diyemedi.
Hem sanane adamın parasından?
Yoksa yoktur bunu gündem haline getirmek bile yanlış bence
Ne var bunda dicemde param yetmez 15 tl var cebimde.
Para olmayınca hanzo mu oluyo. Beyin fakiri seni. Sana 20 tl bile fazla
keşke önce parada anlaşsaydınız..
lafı ağzımdan aldın. bir artı da benden.
Helal olsun :D ahahahhaah
Helal olsun.
Diyecek kalmadı ya en iyi cevap yazıldı çünkü...
el insaf biraz acısaydın hahaha birde benden +
cuk sesi buralara kadar geldi. cevap yerine oturdu. bir + da benden
Bnce eig seninmis niye bana verdiyse sesli guldum hahahahha
Süpersin amca :)
Çok haklısın bir artı da benden ➕ adam xper içinde yüzüyor şu an
Ahahahha
Hafız iyiydi bu :D boş otobüste ayakta gider şimdi bu lafın üstüne :D
@erkeksihayvan Kız haklı. İlk buluşmada iki kahve içsek hesap 25 tl gelse tl' yi kadın tamamlasın diyebilecek misin? Öğrenciler için normal ama yetişkinlerde hoş değil. Hani ilişki ilerler adamın çalışmadığı dönemde destek dahi çıkarım ama ilk buluşmada çirkin. o görüşmenin tekrarı asla olmaz. Herkes fakir edebiyatı yapmış ahahhhahahhaha
eig:))))
@pitho1287 havan batsın emi?:))) yazıklar olsun. gönül değil de paraya bakıyorsunuz hepiniz ama yeri geldiğinde kabul etmiyorsunuz..
@Mahkum26 arkadşom ben çalışan insanım kimsenim üç kuruşuna ihtiyacım yok. 30-35 yaşımda bir adamla görüştüğümde 20 tl ile geliyorsa sorun ararım. insan biraz dikkat eder, çocuk değiliz. ilişki ilerle zor duruma düşer destel dahi olurum ama ilk buluşma bu! Paragöz olabilirim senim için. Ufacık aklınla etiket yapıştır hemen.
Ahaha 😃 süper
oha yeni çaktım köfteyi:)))2 kahve 25 tl:)) abi hatun sosyetik takılıyor çaybahçesinde veya pastanede karizması çizilir bunun:D oha yaa:)
Guruların kıralı ya👏
Çok zekice 👍
Helal. :D
Aahhahahahh çok iyiydi bir + da benden :D
Fenaaa... :) +1
Bayildim!!
Süper bir Cevap Helal olsun + 1 ler (:
kızımız anladımı acaba
+1den başka verebilsek keşke
herşey paramı yaa biraz da onu anlamayı deneyebilirsin demi belki borç işini sevmiyo belki başka bir sorunu var hemen neye aşağılıyosun ki
Para problemim yok ama sirf senin gibi biriyle bulusucam diye para falan almazdim yanima alsamda harcamazdim.
Ben tuvalete bile gitmem o parayla evden çıkarken cebimde en az 50 TL olmalı kızla buluşma olsa da olmasa da
Bir kizin bu lafı yapmasına gıcık oluyorum
Konu açıldı mi eşitlik
Ama yeme içme oldumu
Hepiniz geleneklere baglisiniz masallah
Ben bir kızla buluşursam paraya acımam helede boğazımıza harcadıysam en az 100 TL harcarız tabi kızda harcayan biri iste allaha şükür duruumuz iyi
tamam sende onun yerine kendine zengin bir tip bulsaydın ilk buluşmaya altında lüks arabasıyla gelseydi
yok demekki bunu anlamak senin için bu kadar zor mu?
karakter önemli tabi kızda
ya gerçekten parası yoktur. ya da umursamadan öyle çıkıp gelmiştir. bencede düşünen biri tedbirini alarak gelmelidir ilk buluşma olsun son buluşma olsun farketmez.
adamın durumu yoktur belki bu kdr ağır eleştiriler yanlış bence, parası olmayanlarında sevmeye hakkı var bence ;) ama ben her zmn sağlam giderim buluşmaya :) bol nakit, kartlar falan :)
Tamam hesabı sen öde olsun bitsin. Cebinde akrep mi var?
İlk buluşmada kızın hesap ödediği nerede görülmüş
Erkek parası yemeye alışmış kız düşüncesi
ben bu gizli kullacıyı sevdim erkek parası yemeye alışkınsınız ben hiç böyle bir durum yaşamadım centilmenlik olması açısından erkek ödeyebilir tabi ama gercekten seviyorsan bu konuyu düşünmen bile saçma olmuş
Niye bacim gunah mi ilk bulusmada kizin hesap odemesi niye gorulmesin yani?
Şaşırtıyorsunuz bizi
lafa bak ılk bulusmada kızın hesap odedıgı nerede gorulmusmus bole bı kural mı var belescı asalak
Niye onun parasına güvenip buluşmaya kalkıyorsun? Aaa fakir misin yoksa?
Seni satın almaya gelmiş demek ki fiyatın o kadarsa napsın çocuk
Senin icin șahısın önemi yok paranın önemi var demek ki
Bence bu kadar arabartmaman lazım belki parası yoktu suç mu bu?
İlk buluşmada kroyum amma paramda yok işine gelirse mesajı vermek istemiş herhalde..
you are a classic turkish girl
you need money
not love
You use boys for their money
i like it :D this cheap turkish girl :D
ben şahsen, kasten 20 TL ile gelir ve karşımdakinin tepkisini gözlemlemek isterdim. benimle param için mi ilgileniyor yoksa gerçekten beni seviyor mu? diye.
Eğer cevap 1 ise bu ilişki yürümez. ağzıyla kuş tutsa siler atarım o kızı.
Çünkü bana beni gerçekten sevecek birini ararım.
Belki parası yoktur? Ne bekliyordun Reina falan mı?
Buluşmaya bakımsız gelen hemcinslerin için ne diyosun merak ediyorum?
Yoksa yoktur. Elalemden aldigi parayla sov yapmasi cok daha gulunctur.
işte türk kadınının gizli gerçeklerinden bir tanesi.
işiniz gücünüz para mk biraz sevgi biraz ilgi gösterseniz paraya boğarız sizi...
Sen o kişiyle para için giderlerini karsilasin diyemi çıkıyorsun? Yazık.
Adam nakit tasimadan gelse, bu kiz kredi kartin limitini bile cozer :D
Senin gibisini Allah düşmanıma nasip etmesin. Allahım böylelerinden sana sığınırım!
Durumu olmayabilir düşmez kalkmaz bir Allah demişler çok yüksekten uçma
Aaaa ben ;D ben 10 tl ile gittim onunda 7 tl si ile sigara aldım kıza ;D
Sen çıkar öde bugüne kadar bir tek kız icin paramı harcamadım herkez yedigini öder bence o adamla takılma senden daha iyilerine layık 👍
konu ne biraz açarmısın? (: nereden biliyorsun 20 lirayla geldiğini kendisi mi söyledi? ayrıntı verirmisin biraz
Sen bu karakterle 20 lira bile etmezsin
Sert olmuş baya 😃
Insanlari durduk yere kirip hakaret etmem ama bazi insanlar (!) gercekten hakediyorlar gordugunuz gibi
Bir gece de hesabi taksisi 280 300 tl harcadigi mi da bilirim sevgilimin bana mont aldigini oylen calistigim yerden beni alip yemek ismarladigini da cok daha fazla imkani olsa kat kat fazlasini da yapardi yani hayata hangi acidan baktiginiz onemli
sen cocugu cebındekı paraya goremı degerlendırıosun tamam yaptıgı dogru degıl ama öyle demende dogru degıl
olabilir parası yoktur başka nolmuş yani insanız daa ayrıca burada anlayışsız ve böyle düşündüğün için hanzo olan sensin vesselam.
sen neyin kafasındasın? para için mi buluşuyorsun aç mısın karnını doyurmak için mi buluşuyorsun? senin ruhun peynir olmuş bakire olsan ne yazar..
Bence bunu dusunmen bile yanlos. İnsanlik hali olabilir. Belliki sana deger veriyo ki parasi olmadigi halde geliyor bunu goze aliyor yani. Bence kesinlikke para onemli degil
Hayret
Ne ilk bulusmaymis konusa konusa bitiremediniz siz bulusmayin en iyisi kimseyle ilk kez 👎😒
fakirdir fukaradır hatta fudur ne yapsinn garip hırsızlık mı yapsın abartmayın bu kadar
böyle tereddutlerın olduğunu başta soyleseydın , aşkım paran yoksa gelme deseydin !!!
İlk buluşmada kötü olur valla :) kızlar istemez öyle
ilk buluşmada sevglisinin cebinde kaç para oldgunu öğrenen kız hakkında ne dşünürsünüz İ:D
kaç yaşında bu ya... bayram veya okul harçlıkları ile mi geldi ne?
Tavuk döner döner ve ayran alırdık.. Ohhh mis daha ne olsun :D