AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Öküz işte hayır parası yoktur belki anlarım da yap bir şeyler işte
Parasi yoktur belki bulamamistirda.
Trilyonlarimiz varmis gibi davranmayin arkadaslar (:
belki iddia kuponu yatmıştır, tutsaydı kesin en lüks yere götürürdü seni :):)
Hadi onu anlarız da bide hani bunu belli etmese zaten duyarlı oluruz :)
Yoksa, biryerdende bulamadıysa napıcak, paramı basacak? Bide gittiği hatunu görmek lazım tabiki :)
Ne kadar para keserdi seni :) buluşurken şart koşsaydın tutarda
Ne kadar saçma birşey yazdığının farkında olmalısın ki gizliden yazmışsın :)
Öğrencidir ay sonudur fakirdir.. Onun hakkında kotu düşünmem senin hakkında kotu dusunurum
1500 tl ile gelse görgüsüz olurdu bunu da ekleyelim..
Belliki çocukla parası için çıkıyorsun , ne hayal kırıklığı ama? hahahah
Sen para yemek icinmi cikiyon birileriylee ergen ya
Bence para konusuna bu kadar dikkatin senin hanzolugunu gösterir
ne düşünürüm? parası olmadığını düşünsem? borç bulsun dersin.. sanırım geçerli bir mazereti yok.. çok gariban değilse tabii..
Seninle bulusmadan once parayi baska yerde harcadiysa ayip etmis, ama parasi yoksa küçümsemeye gerek yok
Budusunce cok yanlis para hersey degil sen parasi icin cikan kizlardansan ayri halh dilinde size nedeniyor biliyonmu?
Kızların zihniyeti, cocuklarin parasında oldukca daha cok kullanılmaya mahkumsunuz sizler
Siktr gt zenginlerin parasın da boğul. Çevrende senin olsn. Şımarık zengin züppelerini tanıyorsun sen ve çevren onlarsa snde öylesin. Bize dürüst efendi insanlar lazım parasıyla adam ölçmeyiz biz.
ulen 1000 tl ile gelse, vay hanzo, parasıyla show yapıyo dersiniz, bu kızlar niye böyle arkadaş?
Sen en iyisi erkeği bırak merkez bankasının kapısıyla flört et
Ne yani paramiz yok diye sevemez miyiz sevgi parayla mi sizin askiniz para ve seks olmus lanet olsun sizin gibi paragoz kadinlara ölüp geberip gitmediniz kokusmus kavase seni
en az 100 tl :)) giderim genellikle :) ne olur ne olmaz ilk buluşmada
Cebindeki Paraya goremi deger biccez. Okdri varsan okdrla gelir
Sendeki altın kaplama mı?
20 tl param var cebimde ona göremi biyere gidelim dedi sana :D
Senin paradan baska derdin yok mu kızım yakisikliysa konuşmasını biliyorsa 20 tl nin lafimi olur belki aysonu krizi yaşıyor dur
sana önem verse ne eder yapar para bulur. en az 100 tl kadar, o kadar paran yoksa buluşmaya gitmek abes sanki
Siz sevgilinizin ilk buluşmada cebindeki parayı hesaplarsanız zaten bu ilişki başlamadan bitmiş demektir...
Olabilir bir aksilik çıkmıştır falan yani ilk buluşmada kahveden fazlasını isteyen kızdan hayır gelmez. iki kahve 20 lirayı geçmez
Buldun bunuyon bu konuyu begenmiyen kizlara 20 lira bile cok ;)
Ne olmuş o kadar parası var demek ki parası yok diye kötü biri mi oluyor insan
nerden biliyorsun belki parası yok hemen hanzomu demen gerekir görgüsüz..
En azından birinden borç alsın o ne öyle ayıp valla
İsterse 1 ₺ ile gelsin insan olsun adam olsun da
Yazik aski paraya gore yasayanlar ezmek lazi. Sizi aslindada iste
Parasi yoktur olamazmi. Sen belliki yokluk nedir bilmiyorsun
Daha neler biz 1000 lorayla gitmeye korkuyoruz yetmez diye ;))
20 ne yaaa... güzel bir araba. yerine göre en az 500
Senin fiyatin kac para sole yanimiza okadar alalim...
Sen geçen twiterde doner muhabbeti yapan kız degilmisin la :)
Şu sorudan sonra senin değerinin ancak o kadar ettiği düşüncesindeyim.
Sana 20 TL bile fazla.
Sevgilim olsn bn onada raziyim :))
Gel ozaman benimde sevgilim yok 😀
Nasıl yokluksa bu ;))
Sence kaç parayla gelinmeli o buluşmaya?
Samimidir adam derim harcatmamki
senin dobralık anlayısın bumu yahu
hoş bir şey değil. kımse show yapmasın aynen.
ama cocuk samımı ve acıklama yaparsa tatlı bir şekılde aslında gülünüp geçilebilir
hesabı bana kiteleyecek
kıtlesın sen erkege kıtlerken ıyı mı
ne biliyorsun?
Paranın kendisi ile sevgili ol o zaman
Off bu kadar düşmeyin artık yeter ya
Sen kaç ₺ ile gittin acaba. Fakirdir belki yazık
Parası yoktur , sen ödesene hesabı nan:O
İlk buluşmada kızın hesap ödediği nerede görülmüş
Neden görülmesin? Çocuğa acıdım ben ne düşüncesiz insansn
Değerin o kadarmış demekki..
Belki o an durumu yoktur, yanlıs düsünüyosun..
Düşüncesiz bir davranış bnce
Fiyatına göre mi değer biçiyorsun?
herkes değeri kadardır...
Sen kaç para ile gittin?
Ucuza kapatilmak istememissin. E sen de haklısın.
20 lira harbiden az ama
amma paragözsünüz bee yazık o çocuğa..
@pitho1287 kaçtığım yok hakaret de etmedim. seven veya hoşlanan insan parasına bakmaz. yoksa aşk aşk değil menfaattir. net.
@Mahkum26 okuduğunu anladığından şüpheliyim. Açık açık yazdım kimsenin üç kuruşuna ihityacım yok. İlk buluşma verilen değerdir.
@pitho1287 e o gün de maalesef yoktur. bu işler parayla ölçülür oldu yaa neyse.
pitho1287 bekarmısın?
@Mahkum26 he para gözüm. Tüm arkadaşlarımın parasını yerim. Hadi bb
@pitho1287 evde kalmışsın sebebi de belli. ama ergenlikten çıkamamışsın. sadece ergenler bye der. ufacık aklın diyorsun da senden çook daha büyük bir insanım. neler gördük duyduk. basite kaçıyorsun. hadi sana bye:)
ben paraa demediğim için evde kaldım;) hani erkekler paraya deger vermeyen kadın sever dediler ben buradayım ben öyleyim ben hiç bakmadım ama sevenim yok herşey tam fiziksel ozellikler zeka okul vb.. ama paraya deger vermeyince mi olmuyor anlayamadım bu durum canımı cok sıkıyor.. hiç paragoz olmadım hiçte sevgilim olmadı birşey yanlış gibi burada ama neyyy anlamadım gitti.. para para para diyen kızlardan yaka silkenler neredelerr
@Sigyy sorun sende değil ki, böyle kızlarda sorun. bak , yakışıklı değilim ama senin de kendin için dediğin gibi iyiyim dürüstüm, beraberliğime değer veriririm sadığımdır ama yok işte kızların çoğu afedersin piçlere takılıyorlar sonra biz ABAZA oluyoruz:(Haa başta diyeceğim şey şuydu;paran varsa (erkek için) yalnız kalmazsın. e benim de param yok bu kadar basit.1 tane de mi kız yok? yok işte! yooook! şimdi gelmişim 40'ıma 4 yıl kala işsizim 3 yıldır ben neyleyim?:((((
@Sigyy
bende parasızım ben paraya bakmıyorm bana da erkek yok ne olcak şimdik;) sorun şurada tanışma leveli ni geçememekte çünkü neden karşıdaki hoşlanılan adam duruyor 'hımm diyor la kıza alıştım ama agzım yandı biraz daha tanısam hoşlanacam en iyisi uzak durmak diyor' ve gidiyor.. kızlara gelince cidden öyle dediğin gibiler.. ama benim gibi kızlarda var nadir de olsa.. onlar paraya bakmıyor onlarla ilgilencen o kadar.. mal gibi geçmişe takılmıcan
@Sigyy işte biri olsa girişken olacam bende. böyle olmuyor:))
benim gibileri de var, senin erkek versiyonun gibi:)
ama o kişiyi tanımadan fark edemezsin işte hatanız orada... hatamız tanıma evresine girin bir.. uzaktan anlayamazsın ki... tanıyın utanmayın ya bir mesaj felan atın sorular sorun oradan anlaşılır zatin.. hayat hedefini felan sorun