Annesine aşırı bağlı erkeklerin iyi bir eş olup olmayacağı, birçok faktöre bağlıdır. Bu durum, ilişkinin başında fark edilebilir ve çözüme kavuşturulabilirse, sağlıklı bir evlilik mümkün olabilir. Ancak, aşırı bağlılık devam eder ve çözülmezse, evlilik için ciddi bir sorun haline gelebilir. Annesinin etkisinde kalan erkekler, kendi kararlarını almakta zorlanabilirler. Bu durum, evlilik içinde sorunlara yol açabilir. Annenin evliliğe sürekli müdahale etmesi, eşler arasında gerginliklere ve tartışmalara yol açabilir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılAnnesine aşırı bağlı bir erkeğin evlilikte iyi bir eş olup olamayacağı, birçok faktöre bağlıdır. Bu tür bir bağlılık, erkeğin duygusal gelişimi ve bağımsızlığı üzerinde etkili olabilir. Eğer bu bağ, sağlıklı bir şekilde dengelenmiyorsa, erkeğin eşine karşı yeterince duygusal destek verememesi veya eşinin ihtiyaçlarını göz ardı etmesi gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Ancak, eğer bu bağlılık, erkeğin eşine de sevgi ve saygı gösterme yeteneğini artırıyorsa, bu durum evlilikte olumlu bir etkide bulunabilir. Önemli olan, erkeğin hem annesiyle hem de eşiyle sağlıklı sınırlar koyabilmesi ve her iki ilişkiyi de dengede tutabilmesidir. Bu denge sağlandığında, annesine bağlı bir erkek, evlilikte iyi bir eş olabilir. Ama kendimce konuşmam gerekirse, aşırı anneci erkekler tercihim değildir.🙌🏻💅🏻🦋
19 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun😻🎈
Ah kuzum nerelerdeydin sen?🥺 - 1 yıl
Çok teşekkür ederim.😊🌸🌸
Hastaydım bayadır, yataktan çıkamıyodum salgın var sanırım anlamadım.🥲 - 1 yıl
Rica ederimm🌸🌸
Geçmiş olsuunn🥺Evet bende bugün biraz halsiz hissediyorum biraz da keyifsiz. Hastalık habercisi gibi😓 - 1 yıl
Tekrar teşekkürler.🥰🥰
Ama dikkat et sende kendine, bu sıra herkes hastalanıyo ailem zaten nerdeyse hepsi hastalandı bana geçirdiler şimdi ben en ağır hastalığı kaptım😹😹 Ama geçti gibi şükür.😹
Dediğim gibi çevremde çok hastalık yaygın bu yüzden dikkat etmek gerekir. İyi bak kendine güzel güzel, sakın hastalanma.🌹🌹🦋 - 1 yıl
Teşekkür ederiimm miniğim güzel dileklerin için🧚🏻♀️🌸🌸
Kalabalık ortamda çalışınca biraz sakınmai zor tabii yine de dikkat ediyorum takviye vitaminler vs.🥰 - 1 yıl
Sakınmak**
- 1 yıl
Çok iyi yapıyosun bebişş.🦋☺️
Rabbim bol bol sağlık versin inşAllah.🩷🌸🧿 - 1 yıl
🙏🏻🙏🏻🦋
- 1 yıl
🌹
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, annesine bağlı erkekler zorlayıcı olabilir, ama her şey dozunda! 😊 Sevgi dolu biri olması güzel ama annesinin her dediğine boyun eğiyorsa, evlilikte dengeler şaşabilir. Bu tür bir durumda ilişki dinamikleri çok önemli. Asıl mesele annenin oğlu üzerinden sana müdahil olmaması ve partnerinin kendi bağımsız kararlarını alabilmesi. Eğer bu denge kurulmuşsa, sorun yaratmaz. Ama yok, annesi her konuda bir numaralı otoriteyse, sen kendini ikinci planda hissetmeye başlayabilirsin. O yüzden açık iletişim şart! Böyle bir durumdaysan erkenden konuyu konuşman iyi olur. 🌸💕
22 Yorumla- 1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılAnneci erkekten nefret erkek dediğin karısına düşkün olur ne annenin evine gidip duruyorsun artık sen karın ile evlisin djdj
13 Yorumla- 1 yıl
Ahaha kadınlar onda daha çok duygusal sanki. Aile evine gitmek konusunda daha çok diretiyorlar😅
- 1 yıl
Hiçbir kadın bir erkek kadar anneci olamaz Allah hemcinslerimi anneci erkeklerden korusun öyle adamlar ayağa terlik diye takılmaz
- 1 yıl
Orası canım zaten öyle. Ben anneye gitmek konusu için dedim genel olarak erkek anneye daha düşkün.
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Annesininde yeri ayrı olmalı , Eşinin de bu aradaki dengeyi iyi kurmak lazım. Biri seni büyüten bu günlere getirendir. Diğeri ise bundan sonraki yaşamın boyunca beraber olacağın kişidir
23 Yorumla- 1 yıl
Evet hocam denge kurmak mesele👍🏻
- 1 yıl
☺️☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılAnnesini sevdiği gibi eşini de benimser ise ne âlâ ama dengesiz bir tutum sergiliyor ise kesinlikle olmaz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Sanmıyorum ana kuzusu olur
11 Yorumla- 1 yıl
Evet genel olarak o oluyor maalesef😬
u 1 yılanasına saygısı gözlerimi kamaştırır :D
15 Yorumla- 1 yıl
Whuu🥳Koca yürekli cefakar vefakar gerçek eş adayı😻
- 1 yıl
Ah ne müko eş olacak insanım ben ya
- 1 yıl
Keşfedilmeye hazır müko🥳😻
- 1 yıl
🥰😍
- 1 yıl
🥰🥰
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bağımlı olmak aslında bir problem insan hayatında. Her türlü bağımlılıktan bahsediyorum. Aileye bağımlılık , eşe bağımlılık , sevgiliye bağımlılık. Bunun dışında madde bagımlılıkları. Bu liste uzar gider ama bağımlı olmak bir problemdir.
Aile kısmına gelince, aileye saygı duymak , sevmek , önemsemek yaş ve şart ne olursa olsun, değer vermek ve sahiplenmek önemli. Annesine bağımlı olan demeyeyim ama annesini seven ve sahiplenen erkek iyi eş olur. Çünkü her erkeğin annesine , her kadının babasına tavrı sonunda eşine olan tavrı ile aynı olur. Aksinin görüldüğünü görmedim.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Olmaz çünkü birey olamamıştır eşi ile annesi arasındaki dengeyi sağlayamaz genellikle aile kurduğunun da çok da farkında olmaz annesiyle sağlıksız bir ilişkisi vardır anne de oğula aşırı düşkündür ve evliliğinizdeki olaylara size evinize hatta daha da ileri gidenleri düşünürsek cinsel hayatınıza bile karışir sorgularlar ayrıca bir süre sonra annesiyle sizi de kıyaslamaya başlayanlar var ve o tarz evliliklerde eş anneye aşırı bağımlı olduğu için çocuk gibidir biraz ve evliliğin sorumluluğu genelde tek kişide gibidir ( benim gözlemim bu yönde ) o evlilik çoğu zaman biter yalnız değer vermek ile aşıri bağlı olmak da çok apayrı şeylerdir ikisi arasındaki ayrımı yapabilmek gerekir
10 Yorumla
1 yılOlunur olunur ama bunu çok az kişi basariyor
Bence eğer gelin kaynanasıyla iyi anlasabiliyorsa erkek istediği kadar anneci olsun evlilik iyi gider ama eğer anlaşamıyorlarsa maalesef sonu mahkeme ile bitebiliyor14 Yorumla- 1 yıl
Gelin anlaşıyorsa belki kaynanası anlaşamıyordur.😄Tek taraflı anlaşmak zor. İki taraf da ılımlı olmalı.😌
- 1 yıl
Kesinlikle
Ama bu devirde şöyle bir şey var kaynanasıyla yaşayan çok az gelin var 😅 - 1 yıl
Yaşamak daha başka boyut aynı evde. Bazı erkeklerin annesi uzaktan kumanda gibi😄
- 1 yıl
😂😂😂
Olamaz. Yani şu şekilde tabiki evlendikten sonra ailesini veya annesini boşversin umursamasın diye kimse diyemez ama bunun dengesini ayarlayamayan var. Sonuçta eşinle birleştirdiğin hayatta senin yuvan oluyo yani değer verirken haddi aşmamak lazım anneme saygı göstermem lazım derken eşini ezen erkekler var onların bu dengeyi sağlaması gerekiyo.
15 Yorumla- 1 yıl
Evet canım aynen öyle tüm mesele denge.🌸
Yoksa elbet onu yetiştiren o günlere getiren annesine hürmet eder ve sever🎈 - 1 yıl
Ne güzel umarım gönlüne göre birisi olur hayatında. Olgun fikirli ve aynı zamanda eğlencelisin🌸
- 1 yıl
🙏🏻🦋💜
Annesine bağlı olmak başka anne etkisi altında olmak başka. Her kararını yetişkin birey değilmişcesine annesinin onayına bırakırsa bu da ilişkilerine olumsuz etkiler getirir.
Benim Gökhan'ım da annesine çok bağlı anne kuzusu yani. Ama bu durum ilişkimize etki etmedi henüz bakalım tanışma sonrası bir değişim olacak mı. Aşırı heyecanlı ve gerginim yaaa 💅🏻18 Yorumla- 1 yıl
Bak etmiyorsa o bağlılık dediğin gibi ilişkiye etki etmiyorsa güzel ama bunu erkekler zoe dengeliyor. Hatta coğunlukla hiç😅
- 1 yıl
O kadın görmek istemiyordu keşke saf uyku olsa idi. Koca delisi ve koca olmadan ezik ve savunmasız hayat süreceği korkusundan kızını görmezden geldi.
Ahahah evet onun gibi oldu doğru😅😅 - 1 yıl
Dizide olsa gerçekte de var maalesef🥹
- 1 yıl
Evet olmamalı. Sırt çocuk sevmek veya aile fertlerinin eee kaç zaman evlisiniz? yok mu bir tane çocuk? Baskılarından çocuk doğurnayı zorunluluk görenler var. İnanılir gibi değil ama hal böyle.
- 1 yıl
Sırf*
1 yılAşırı bağlıysa olmaz, illaki sorunlar olur o evlilikte. Şahsen ben istemezdim öyle birini düşman başına 😄
13 Yorumla- 1 yıl
Erkekler kuramıyor çoğu zaman o denge ve mesafeyi bir taraf hep daha önde sevgisel anlamda.😅
- 1 yıl
Ah bu erkekler 😅
- 1 yıl
Biz kadınlarda bu denge sorunu hiç olmuyor anne eş ikilemi 😅😅
1 yılOlur neden olmasın. Ben şu yönden bakıyorum. O anneler bizi büyüttü ve o kadar baktı bizde onlara bakmalıyız ayrıca bağlı olmamız çok doğal. Ve o kadın benim eşimi doğuruyor eşim ona bağlı olsa benim için sıkıntı olmaz (büyük konuşmak istemem yine de)
12 Yorumla- 1 yıl
helal
- 1 yıl
@YoğurtluTantuni345 Eyvallah
Annesine aşırı bağlı bir erkek evlilikte iyi bir eş olamaz. Çünkü dengeyi kurmak zor olur Eşiyle annesi arasında kalır, kararlarında bağımsız olamaz. Evlilikte anlayış ve sorumluluk paylaşımı önemlidir. Ne anneye ne eşe fazlalık olacak, denge şart. Sağlıklı bir ilişki için birey olmayı başarmak önemli huzur olmaz sürekli kavga olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılİkisinin yerini ayırt ederse erkek olabilir diğer türlüsü zor böyle kaç evlilik bitti burada top erkekte bence
14 Yorumla- 1 yıl
Eveett Dilberim ama erkekler bu konuda çok başarılı olamıyor ve dediğin gibi sonu biten evlilikler🙂
- 1 yıl
Başarılı olan oluyor ya onuda gördüm 🥰🥰
- 1 yıl
Tabii var bulan bordo bereli🥳😄🥰
- 1 yıl
😂😂😂😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılHayır, onlardan hiç bir şey olmaz. Anneleriyle yaşasınlar ömürlerinin sonlarına kadar, sanki bizim annemiz yok.
11 Yorumla- 1 yıl
Erkekler zorlanıyor sanki denge konusunda.🙄
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılEvet bence olur. Annesini sevmeyen erkek asıl eşine bağlı olamaz. Bir kadına saygıyı anneden öğrenmiştir çünkü...
17 Yorumla- 1 yıl
Saygısı olması evet güzel bir davranış ama bu saygı sevgi dengesini bozuyorsa sıkıntılı😏
- 1 yıl
Ama bu başka bir konu, annesi ile eşi arasında ki dengeyi kurmalı zaten erkek dediğin. Annesine artık evli olduğunu ve bir ailesinin olduğunu aktarabilmeli. Benim söylediğim şey anneye ne kadar bağlı evlenmeden önce. Zaten annesinden kopamayıp eşini de annesine bağımlı getiren adam erkeğin aile üzerindekini ağırlığını koyamamış bir duruşu olmayan erkektir...
- 1 yıl
Konunun konuyu doğurduğu bir konu:))
Başka değil geleceğin habercisi benim için😅 - 1 yıl
Nonononono :D Tam tersi bir kadın olsam erkeğin annesiyle olan ilişkisine bakarım. Kadınına aynı çatı atında yaşarken nasıl baktığını annesiyle olan bağından tavır ve davranışlarından anlamalı kadın. Bunu cebe attık. Artı olarak erkeğin evlenince artık kendi ailesiyle mi ilgileneceği yoksa hala anne kuzusu olarak kalıp annesini ailesinin önüne koyup koymadığı ise partnerinizle olan exprienclere bağlı olarak anlayabileceğiniz bir konu olduğunu düşünüyorum :)
- 1 yıl
İlişkisi kötü olmasın tabiki bir kadına davranış biçiminin temel taşı anne modelinde gözlem. O denge ileriki zamanlarda çoğu erkek kişisinda bozuluyor maalesef.🙂
Anladım seni sorun yok😅 - 1 yıl
Ahahaha karşılıklı anladık birbirimizi zannımca günün güzel olsun inş (kalp)
- 1 yıl
Evett 😅😅Teşekkürler seninde dostluk simgesi 💙
Anneci kiz/erkek kadar gereksiz iliski insani olamqz aw
24 Yorumla- 1 yıl
Doğru diyorsun birey olmayı öğrenemediklerinden oluyor.
- 1 yıl
Ahahah tövbe yani😅😅
Bununla ilgili bir program vardı. “Anasının kuzusu” Neden olmayacağını o programda görüyorduk. Bence uzak durulması gereken erkek tipi. Birde benim yaşıma gelmiş erkeklerdende uzak durulmalı. 😁 bu yaşa kadar yoksa bu yaştan sonrada kalsın evde 😁
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Annesine olan bağlılını evliliğine karıştırmıyorsa karısı ve annesi arasında dengeyi koruyup karısını üzmüyor ve ihmal etmiyorsa iyi bir eş olabilir. Annesine saygısı olan erkek kadına saygılı olur.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Kendi adıma evet diyorum çünkü annem de her daim ilerde evleneceğin kadına iyi davran diye der
12 Yorumla- 1 yıl
Anne eş ayrımını dengeli yapıyorsa zarar gelmez bundan:)
1 yılKırmızı çizgilerimden biri de bu. Aşırı anneci biri annesinin kuklası haline gelir. Anne babaya hürmet etmesin demiyorum ki bu çok önemli. Ama fazlası da zararlı. Annesinin eteğine yapışan en ufak kararı bile ona danışan birinden olmaz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Annesine saygılı sevgili davranmasıysa konu iyi bi eş adayı olabilir ancak anne kuzusuysa olmaz o iş… herşeyde denge önemli… evlendikten sonra öncelik eşe yeni ailesine geçer… sınırları korumak dengeyi kurmak önemli…
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılBence o bağlılık ömür boyu paylaşılmamalı, annesiyle mutluluklar.. demek en doğrusu
14 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum ömür boyu olarak yayıldığında renkler değişiyor😄
- 1 yıl
Annesini kaybettikten sonra ilişki yaşamaya karar verirse annesine benzeyen bir eş seçimi yapar 🤣🤣 yine de anne lanetinden kurtulamazsın o yüzden gerek yok. Anne acısından sonra onlar da göçer giderse en isabetli ve hayırlı bir iş yapmış olurlar.
- 1 yıl
Bir yerde okumuştum. Çoğu erkek annesinden benzer kesitler arıyormuş eşinde. En baskın karakterli olanı da dahil😄
- 1 yıl
Öyle öyle naletler
1 yılTabii ki olur, annesi de bir kadın olduğuna kadına aşırı bağlı demek ki 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Umarımki öyledir😅
- 1 yıl
Annesine aşırı bağsız erkekten uzak durun 😂
- 1 yıl
Tamam😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Annesiyle eşi arasında dengeyi kurabilecekse olur ama bunun ayarını tutturamayacaksa çok sıkıntı yaşanır ki çok az insan bu ayarı tutturabiliyor bir noktada illa arada kalıyor
10 Yorumla
1 yılBence bu kişiye göre değişir. Karşı taraf annesine göre hareket eden. İki tarafada nasıl davranacağını bilmiyorsa olmaz. Genelde annesinin sözünden çıkmıyorsa hep onu dinler öncelik olur. Ama evlenip yuva kurunca biz kadınlarda beklenti içine gireriz bu annesini unutsun demek değil tabiki ama bence dozunda olmalı her şey. Annesine göre hareket etmemeli eşini ihmal etmemeli
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u 1 yılHacı Sabancı annesinin korkusundan oğluna sahip çıkmıyor. Zengin ya da fakir fark etmiyor, anne ve birey olmayı ayıramadıkça annesine bağlı olması ilişkiyi ve hayatı yorar.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. maalesef olmuyo yaşadım. Aslinda bunun cinsiyeti yok kadın da erkekte birey olmalı bir yaştan sonra ayrışmalı ailesiyle biraz..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.
1 yılBelli bir sınırı geçiyorsa büyük sıkıntılar çıkar aynı şey, babasına aşırı düşkün kızlar içinde geçerli
10 Yorumla En sevmediğim erkek tipi ya adsfksjjd o tür erkeklerden hayır gelmez en ufak kavgada ağlayarak anne evine gider.
öyle erkekleri de annesi sevsin zaten kış kış başka kapiyaa23 Yorumla- 1 yıl
Kış kış başka kapıya😅
Güzel dedin.🥳 - 1 yıl
Rica ederimm🎈🧚🏻♀️🌸
1 yılAnnesi iyi biriyse fark etmez. Ama annesi seni sevmiyorsa... işin sonunda ya senin tarafında duracak ya da annenin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılAnnesine aşırı bağlı er🧁ler lütfen annenizin dibinden ayrılıp başka kızların başını yakmayınız 😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılHayır olamazlar. Anneleri oğullarıyla olan ilişkilerini karıştırdığından oğulları eş konularında başarısız olurlar.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılNeden olmasın bu türk kizlsrindaki kaynana düşmanlığı nedir yav
16 Yorumla- 1 yıl
Düşmanlık mı var soruda? Kendi çıkarımlarınız çok hoş ya🤣🤣
- 1 yıl
Ahaha ne cikarimiz olabilir ki
- 1 yıl
'türk kızlarındaki kaynana düşmanlığı ' ifadenize diyorum. Sorumda bunu anlatan bir durum yok:)
- 1 yıl
He 😂 soruda yok ama genel bir düşmanlık var ama
- 1 yıl
Vardır olabilir evet bencede gereksiz düşmanlık genel olarak:D
- 1 yıl
Kesinlikle
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ana kuzusu erkeklerden ne koca ne baba olur anası boşa bu karıyı dese bitmiştir
10 YorumlaMaalesef sonu kötü bitiyor genelde ailesiyle arası normal olanı seçmek lazım bence
10 Yorumla
1 yılAilesine bağlılığı olmayan bir erkeğin sana bağlı kalmasını bekleme.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 319 cevap paylaştı.
1 yılHayır , çok yakından şahit oldum biliyorum hayır
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Neden olmasın sonuçta annesi ama eğer hiç ilgilenmiyorsa sanırım olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılOlur yaa sonuçta annesi atamaz bi düşünsene sende çocuk getir büyüt besle sonra atsın seni oda olmaz ona bende inanmazdım sanırım zamanla insan anlıyor...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılUzak dur onlardan. Senin gibi muhteşem bir karım olacak ve ona bağlı olmayacağım. Ya annen her zaman annem bir yere gitmiyor. Ana ya seni kaybedersem yokki senden başka.
Örnek bunlar kızma10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Nedenini bilmiyorum ama bana inanılmaz itici gelen erkek tipi.
10 Yorumla
1 yıltabiki olur annesini senden daha çok sevmesi normal kendisini dünyaya getirmis karnında 9 ay taşımış ya sen
11 Yorumla- 1 yıl
Daha çok demeyelim de dengede olması kafidir👍🏻
1 yılAnnesini seven annesine bağlı olan bir insanın iyi bir eş olabileceğine inanıyorum
10 Yorumla
1 yılOlmaz. Annesine aşırı bağlı ise onun dizinin dibinde otursun. Benim yanımda işi yok.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılKişinin yaşam tarzına bağlı durum bu. Hak ve adaletli biri ise bu konuda iyidir tabi.
10 Yorumla Eğer eşi insanlık olarak üstün kişiliğe sahipse ona çok iyi bir eş olur
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKadinlar annesine bağlı erkeği sevmez daha doğrusu kocasının annesini sevmezler ama kendi çocukları oluncada gelinlerini sevmezler o yüzden sevilmezler
10 Yorumla
1 yılAşırı olması hoş bir şey ama bu aşırılıktan kaynaklı yanlışlara ses çıkartmayıp annem de annem diyorsa sorun jdjsjs kendi fikri güçlü bi adam olmalı annesinin sözünden çıkmayan ne derse yapan bi çocuk değil bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKaçarak uzaklaş ana kuzusu erkek anasını becerme hayaliyle yaşıyor ben değil psikoloji söylüyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAnasıyla evlenmek istemiyorsan kaç derim...
E erkekte ne de kadında birey olamamış insanlarla evlenmeyin...
10 YorumlaPeki benim Annem öldü Anne gibi seven düşünen bir kız var mı 😉
01 Yorumla- 1 yıl
Annenin eşin sevgi gösterme biçimi bambaşka.
niye annene fazla bağlanırsın ki yanında biri olsun yeter karın varsa olay bitmiştir o yoksa bi arkadaş lazım yalnız kalırsan hep sorunlar baş gösterir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAnnesine düşkün olmayana ama annesine iyi davranan erkekten olur
10 Yorumla
1 yılAnnesi iyi bir ruh sağlığına sahip değilse sıkıntı büyük olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz aşkım. 🥰♥️
15 Yorumla- 1 yıl
Erkekler dengeyi pek kuramıyor zor olması😂🏵️
- 1 yıl
Terazi gibi denge kurmakta zorlanıyorlar. 😂
- 1 yıl
Evet balım aynen öyle terazi çöküyor😂😂
- 1 yıl
😂🥰
- 1 yıl
😂🌸
1 yılOlur hatta daha iyi olur. Aşırı bağlılık eğer erkeğin bireyselliğini ve lider karakterini bozmamışsa.
10 Yorumla
1 yılAnneye bağlı olmak kötü bir şey değil ama bunu eşin ile olan ilişkine aşırı yansıtan erkekten olmaz.
10 Yorumla
1 yılDeğişir, bazıları gerçekten annesi olmazsa hayatta kalamicak gibi davranıyor onlarla olmaz işte, çünkü tatile bile annesini getirir
10 Yorumla
1 yılSanırım hayır, du bi anneme sorcam
19 Yorumla- 1 yıl
Abartıyosa olmazmış
- 1 yıl
Hahaha annene ciddi ciddi sordun mu?😅😅
- 1 yıl
I ıh sakasına didim, çalışiyom zaten. Aricak vaktim bile olmadı. Yoğundum
- 1 yıl
Ahaha tahmin ettim zatii😅😅
- 1 yıl
Eppek parası kazanıyom djdndnd
- 1 yıl
Bize sabah sana akşam başlıyor demek iş:)
Hayat telaşı kazanmak şart tabi eppek teknesi parasız yürümez😅😅 - 1 yıl
Yok sabah başladım ben de, şimdi bitti eve gidiyom
- 1 yıl
Anladımm. Kolaylıklar👋🏻
- 1 yıl
Sağol sana da
- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 