Hayatında ne karar alırsa alsın ilk annesine sormadan hareket etmeyen, birlikte yaptığınız planları sürekli annesini dahil eden erkekten iyi bir eş olur mu? 🧚🏼♀️
olmaz bireyleşememiş kendi başına karar veremeyen annesi de olsa başkasına bağımlı olan biri insanı yorar bizde annemizi seviyoruz kararlarımıza kimi zaman dahil ediyoruz ama herşeye dahil edilmez ya da her yere kendimle götüreyim olayı olmaz bu tamamen bireyleşme olgunlaşma ile alakalı
evlenirsin yarın kendi evinde bile karar veremzsin evin, evin olmaz
Dozunda ayarında Anneci olmak kötü değil bence Bir Zaman sonra anneci erkek karıcı eş olur mutlaka Aşırı olan her şeyse kötü ve zararlı Evdeki hiç bir durum ailelere yansımamalı Kararlar bile karı koca ortak alınmalı
Olmaz. Gerdekte yaşanacak şeyleri de annesine mi soracak? hayır :D orada sormuyorsa gerisinde de sormamalı :D gerdeği de anasına soruyorsa o zaman aynı tarzda annesine soru soran bi kız bulsun kendisine... İş anlaşması sanki :D