Akraba evliliği yaptim. Boşandik. Karsi taraf istedi diye boşandim. Bosanmaktan pişmanim. Yeniden kazanmak için napmaliyim?

Akraba evliliği yaptim. Boşandik. Karsi taraf istedi diye boşandim. Bosanmaktan pişmanim. Yeniden kazanmak için napmaliyim?
Cevapla