Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz uzun oldu ama okuyup cevaplar mısınız yardımınıza ihtiyacım var?

6 aydır birisiyle beraberim babam vefat etti psikolojim bozuldu biz konuşmaya başladık 3 hafta sonra babam vefat etti sürekli ayrılıp barıştık birde kendinden daha önce yaşadığı ilişkiyi duydum ilişki anlaşılmıştır herhalde kabullenemiyordum yaptığını 2 gün konuşuyorduk ben kabul edemem yaptığını deyip ayrılıyordum engelliyordum her yerden bu 5 ay böyle oldu aradan 10 15 gün geçiyordu yazıyordu engellerini kaldırınca buluşuyorduk aradan en fazla 3 gün geçiyordu kabullenemiyordum ayrılıyordum yani 5 ay boyunca böyle oldu babam birde senin yaptığın şey senin yaptığını kabul edemiyorum deyip ayrılıyordum yani barışıyorduk 10 15 güne ayrılıyordum tekrar belki bu 5 kez tekrarlandı uzak mesafe ilişkisi sayılır aramızda 300 km mesafe var git gel her barıştığımızda ertesi gün geliyordu yanıma ama ne sarılıyorduk ne öpüşüyorduk bu süreçte geziyorduk kafeye felan gidiyorduk yemek yiyorduk dolanıyorduk daha bana 1 tl bile harcatmadı şimdiye kadar elimi hiç cebime attırmamıştı atınca kızıyordu şok elini cebine param var olmasa gelmem diyordu paranı harcamanı istemiyorum diyordu hep bir mesafe koyuyordum ben tabi bir kaç güne ayrılıyordum bu ne artık tadı kaçtı diyordu kızıyordu ama seninle ilişki düşünmüyorum diyordu 20 gündür felan samimiyiz bu 20 gün içinde sarılıyoruz yanaktan felan öpüşüyoruz ama istememe rağmen dokunuyor bana seviyor mu sevmiyor mu sevmese bunları yapmazdı diyorum sevse istememe rağmen dokunmaz diyorum

Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz uzun oldu ama okuyup cevaplar mısınız yardımınıza ihtiyacım var?
Cevapla