Arkadaşlar merhaba lütfen bana yardım edermisiniz nolur yalvarıyorjm görmezden gelmeyin biraz uzun ama nolur okuyun?

Şimdi depremden hemen sonra ben istemsizce saçlarımi tek tek koparmaya başlamıştım 2 ay falan yaklaşık kopardım ailem sürekli saçın döküluypr falan diyodu ama ben saçımı yoluyodum aslında dökülmüyordu ve benim ailem sürekli bidaha saçının döküldüğünü görürsem gibisinden tehdit ediyolardi internete baktım bu bı hastalıkmis Trikotilomani ama 6 aydır hatta 7 aydır falan yapmıyorum bıraktım az önce aynanın karşına geçip saçlarıma bakıp ağladım annem kafanda saç kalmamış diyo sürekli moralimi bozuyo cildiyeye gidicem ailemden habersiz küçük bir ilçede yaşadığım için mezoterapi veya prp yapma şansım yok zaten saçlarım okadar ileri derecede de kel değil hatta yana atınca hiç belli olmuyo cildiye bana ne önerir sizce ya da sol yanım yani var biraz kellik tepe noktası sağ dahic kellik yok ne verir sizce daha ince bunu atlatan varmiydi ne yaptı da saçları geri çıktı daha öğrenciyim ben çok güzel kwlin ve gür saçlarım vardı şimdi yok hergece ağlıyorum keşke yolmsaydaydim diye psikolojik olarak atlattım yolmuyprum ama eski saçlarımın gelmesini istiyorum lütfen yardım edin bana giden varda tecrübeerini anlatsın lütfen çok ihtiyacım var
Güncellemeler
+1 yıl
Sağolun ya çok yardımcı oldunuz
Arkadaşlar merhaba lütfen bana yardım edermisiniz nolur yalvarıyorjm görmezden gelmeyin biraz uzun ama nolur okuyun?
Cevapla