Arkadaşlar çok çaresizim lütfen sonuna kadar okuyun çok ihtiyacım var?

Arkadaşlar merhaba. 18 yaşına yeni girmiş bir genç kızım. şu an kadar sadece 1 tane sevgilim oldu oda uzak mesafe ilişkisiydi ve 3 ay sürdü. Ondan sonra biri ile tanıştım. Oda uzak mesafe oldu. Ama biz arkadaş olarak başladık arkadaş olarak devam ettik. En başından beri benden hoşlandığını söylüyordu ama ben pas vermiyordum çünkü arkadaşlığımız çok güzel ve bozmak istemiyordum. Son aylarda onu yeni yeni tanımaya başladım. Bi kaç hafta öncesine kadar ona ondan hoşlandığımı söyledim ve onunle sürekli evlilik haylleri kurmaya başladık. Ama o katılmak yerine sürekli sxting tarzı şeyler söylemeye başladı ben tabiki her defasında konuyu değiştirdim. Aralık ayında benden gizli okuldan biri ile konuştuğunu öğrendim on iltifatlat etmiş falan ben o gece çok kötü ağladım. Bundan 1 ay önce de kavga ederken bana k@hbe kasr orsb demeye başladı. Senin yüzünden senden iyileri reddettim dedi. Dün ise aramız gerildi diye bana namussuz dedi. Seni namuslu bir kız olarak bilirsin namussuz falan dedi. Her kavga ettigimizde bana o 3 şeyi söylüyor. Sonra köpek gibi pişman olup özür diliyip ağlıyor. Mesela kavga ettiğimizde benden 100 defa özür dile bana yalvar telegonu kapatacam 10 defa arican falan diyor. Bugün okulda mesajlasiyoduk bana birden sus dedi bende haklı olarak neden faaln dedim bana kaşar dedi mesajı sildi. Dün ağlamaktan heba olmuştum. Beni yarim saat boyunca telefonda aşağıladi hakaret etti sonra köpek gibi pişman oldu. Sinirli değilken her şey çok normal. Aşırı iyi ve ilgili en ufak bişeyde olay çıkartıyor büyütüyor falan. Beni kendine çok bağladı. Çok toxic bir ilişkimiz olduğunun farkındayım. Sizce bunun amacı ne bu nasıl bir insan bundan kurtulayım mi napayım? Bir gün olsun annemin dizinin dibinden ayrılmadım. Hayatımda tek erkek figürü o babam ve erkek kardeşim. Elime erkek eli değmedi. Ama bu yaşımda o kelimeleri hakedecek naptım ben diye soeguluyorum kendimi. Sizce napayım ben. 18 yaşındayım ilişkiler konusunda çok cahilim hiç flörtüm olmadı bile. Lütfen ciddi olun...
Arkadaşlar çok çaresizim lütfen sonuna kadar okuyun çok ihtiyacım var?
Cevapla