Sınıfta bir çocuk var, Asla zorunda kalmadıkça konuşmuyor.
Hatta bir ara acaba hasta sesi mi yok diye düşündüm.
Sadece hocaların sorularına cevap veriyor.
Üniversitede olmamıza rağmen hocalara öğretmenim diyor.
Genelde kimseyle muhattap olmaz kendi halinde.
Ve sınıfın en başarılısı, kötü notu yok çocuğun.
Ben bu çocuktan biraz hoşlanmaya başladım gitsem yanına konuşmaya çalışsam ne tepki verir?
Hatta bir ara acaba hasta sesi mi yok diye düşündüm.
Sadece hocaların sorularına cevap veriyor.
Üniversitede olmamıza rağmen hocalara öğretmenim diyor.
Genelde kimseyle muhattap olmaz kendi halinde.
Ve sınıfın en başarılısı, kötü notu yok çocuğun.
Ben bu çocuktan biraz hoşlanmaya başladım gitsem yanına konuşmaya çalışsam ne tepki verir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer