Zorunda kalmadıkça konuşmayan, Konuşmaktan çok dinleyen, kendi halinde saf bir insan?

Sınıfta bir çocuk var, Asla zorunda kalmadıkça konuşmuyor.
Hatta bir ara acaba hasta sesi mi yok diye düşündüm.
Sadece hocaların sorularına cevap veriyor.
Üniversitede olmamıza rağmen hocalara öğretmenim diyor.
Genelde kimseyle muhattap olmaz kendi halinde.
Ve sınıfın en başarılısı, kötü notu yok çocuğun.

Ben bu çocuktan biraz hoşlanmaya başladım gitsem yanına konuşmaya çalışsam ne tepki verir?
Zorunda kalmadıkça konuşmayan, Konuşmaktan çok dinleyen, kendi halinde saf bir insan?
Cevapla