Dinleyeni olmadığı için mi, anlayanı olmadığı için mi sessizleşir insan?

Sizin içe kapanma sebebiniz ne?
Dinleyeni olmadığı için mi, anlayanı olmadığı için mi sessizleşir insan?
Dinleyeni olmadığı için mi, anlayanı olmadığı için mi sessizleşir insan?
Cevapla