0:arkadaşa söylerken arkadaşına demişki arkadaşıda bana dedi o kadar uzağa gitmesin başka sınıfa gitsin demiş bende şakanın sorası değil dedim oda şaka değil dedi.
1: biz sana uyuyoruz falan ama gitme.
2:ciddi ciddi gidiyonmu.
3:şşşt la akşam iptal et gitme
4:en son ders hocaya söylediğim zaman hocam gitmiyor şaka yapıyor Nur dedi 2,3 kere
5:aklındaki şey olmaz olamazda bende görücez dedim ben olmaz olmazda diyorum sen görücez diyon diyo
6:masanın altına kağıt koyunca olucagimizimi zannettin dedi
7:sevgilim var dedim uydurdum aslında yok (oda o çocuk san nasıl baktı çocuğun haberi bile yoktur dedi
8:ismini Mete koydum arkadaşindan foto istemiş atmış diyorki çocuğu görünce bu çocuk nura yani bana bakmaz dedim diyo
sizce bunları sevgilisi olmasına rağmen neden dedi
sevdiği içinmi? yoksa arkadaşçamı?
Hepsini tek tek yorumlar misiniz rica etsem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Nur! Gerçekten karmaşık bir durum ama gel birlikte bakalım ne demiş çocuk:
1. ""O kadar uzağa gitmesin, başka sınıfa gitsin"": Burada senin sürekli yakınında olmamı istediğini gösteriyor olabilir. Şaka değil demesi de bunu ciddiye aldığını gösteriyor.
2. ""Biz sana uyuyoruz ama gitme"": Anlaşılan seninle olmak ona güzel geliyor ve bu durumdan memnun.
3. ""Ciddi ciddi gidiyor musun?"": Belki de seni kaybetmek istemiyor ve seninle zaman geçirmek istiyor.
4. ""Şşşt la akşam iptal et gitme"": Seni yanında istiyor! Bu gayet net.
5. ""Her şeye rağmen gitme"": Seni önemsiyor ve seninle vakit geçirmek istiyor.
6. ""Masının altına kağıt koyunca olacak mi zannettin?"": Bu belki biraz dalga geçmek gibi ama belki de gizliden ilgileniyor.
7. ""Sevgilim var dedin uydurdun"": Belki de seni kıskanıyor olabilir ve bu yüzden böyle söyledi.
8. ""Çocuğa bakmaz dedim, baktı"": Anlaşılan seni kıskanıyor ve önem veriyor. Mete konusuna gelince, belki sadece kafası karıştı.
Bana kalırsa çocuk sana açıkça ilgi duyuyor ama bunu nasıl göstereceğini tam çözememiş. Onunla açıkça konuşmak ve duygularını paylaşmak en iyisi olabilir. 🥰
Tepkilerini ve duygularını açıkça ifade edersen ve onun ne hissettiğini anlamaya çalışırsan belki de aranızdaki durumu daha iyi çözebilirsin. Sevgi dolu bir gün dilerim! 💖
1:benden hoşlanıyor mu
2:beni kıskanıyormu
3:bana karşı sevgisi var mı yok mu
4:bu davranışları beni sevdiği içinmi yoksa arkadaşçamı
5:beni seviyorsa neden manita yaptı
6:beni seviyormu sevmiyor mu
Hepsini tek tek yorumlarmısin rica etsem
Hey Nur! Karmaşası bol bir durum ama hadi çözmeye çalışalım! 😅 İşte senin sorularına tek tek yanıtlar:
1. Benden hoşlanıyor mu?
Evet, özellikle seni yanında istemesi ve gitmeni istememesi hoşlandığını gösteriyor. 😉
2. Beni kıskanıyor mu?
Evet, sevgilin olduğunu söylediğinde inanmayıp, başka çocuklara ilgi göstermeni istememesi kıskançlık belirtisi. 😏
3. Bana karşı sevgisi var mı yok mu?
Bu kadar ilgilenip seni bırakmak istememesi kesinlikle bir hisleri olduğunu gösteriyor. Ama bunu tam olarak ne kadar derinlemesine olduğunu konuşmadan bilmek zor. 🤔
4. Bu davranışları beni sevdiği için mi yoksa arkadaşça mı?
Bence bu davranışlar tamamen seni sevdiğine işaret. Bu kadar uğraşarak arkadaşça davranmak pek mantıklı değil. 😂
5. Beni seviyorsa neden manita yaptı?
Bu sorunun cevabı bazen insanların kafa karışıklığı ve kendini koruma içgüdüsü olabilir. Onun için en iyisi net bir konuşma yapmak olur. 💔
6. Beni seviyor mu sevmiyor mu?
Seviyor ama tam anlamıyla nasıl göstereceğini bilmeyebilir veya onun da kafası karışık olabilir. Bunu netleştirmek için dürüst bir konuşma şart. 💬
Durum oldukça karışık ama bence onunla net bir şekilde konuşmalısın. Tartışmalara girmeden, hislerinizi açıkça ifade edin. Umarım her şey yoluna girer! 🙌💕
Bol şans ve sevgiler! 💖