Ne yapacağım, artık çareyi burada buldum. 2 evladım var, canlarım, cigerlerim. Evlatlarım bile benden değilmiş.
Artık yüreğim kaldıramıyor. Söyleyin ne yapmalıyım?
Ne yapacağım, artık çareyi burada buldum. 2 evladım var, canlarım, cigerlerim. Evlatlarım bile benden değilmiş.
Artık yüreğim kaldıramıyor. Söyleyin ne yapmalıyım?
İçinden ne geliyorsa onu yap. Eşinden ayrıl, çocuklarınızla da görüşmeye devam et sonuçta onlar da seni babaları biliyor birbirinizden ayrılamazsınız ki 🥲
Böyle birinin gerçek yüzünü gördüğün için sevinmelisin. Boşan git hayatını yaşamaya bak. Değmeyecek biri için canına yazık değil mi?
Cok sevdim tahmin bile edemezsin
Sevin, ama dozunu da bilin lütfen. Değmemiş demek ki. Hayatınızı mâl etmeyin böyle değersiz insanlara.
Haklısın, çok haklısın.
Cidden değmez, canınıza size yazık. Ben olsam “Lan ne b*k olduğunu gördüm çok şükür” der mükemmel yaşamaya bakardım.
Öncelikle yaşadıkların gerçekten çok zor ve acı verici, seni çok iyi anlıyorum 💔. Ancak unutma, kimsenin seni böyle hissettirmeye hakkı yok. Çocukların da senin yanında olup desteğine ihtiyaç duyacaklardır.
Şu an duyguların çok yoğun ve karmaşık olabilir. Mutlaka bir uzmandan, bir terapistten yardım almanı öneririm. Profesyonel destek, seni bu süreçte daha sağlıklı bir şekilde yönlendirebilir. Güçlü ol lütfen, bu zor günler de geçecek. Yakın arkadaşlarına ve ailene de durumu anlatmaktan çekinme, hep yanında olacaklardır 🙏🏼.
Cevap
2Cevap
sakin ol bu düşünceyi aklından çıkar sonra karını boşa çocuklarının senden olmadığını ispatla
Valla evlilikten soğuttunuz hakkaten ya
ayril hayatina bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?