Eşimle bir buçuk yıldır evliyim, aldatıldığımı yeni öğrendim. Ne yapmam gerek?

eşimle bir buçuk yıldır evliyim ve benle nikahımdan 1ay sonra beni aldattığını öğrendim hamileliğimi ögrendikten sonra ayrılmış doğumumdan beş ay sonra başka bir kadınla konuştuğunu öğrendim sonra neden yaptıgını sordum o da iş için konuştuğunu söyledi kadınla konuştuğumda bana bekarım dedi demiş ama bu olayı kabullenip kapattım sanıyo ama canım çok yanıyo onun herşeyimi bıraktıgımı bilmesine rağmen napiyim arkadaşlar gidcek yerimde yok psikolojim bozuldu kızıma yansıtmamaya çalışıyorum ama çok yoruldum...

Eşimle bir buçuk yıldır evliyim, aldatıldığımı yeni öğrendim. Ne yapmam gerek?
Cevapla