eşimle bir buçuk yıldır evliyim ve benle nikahımdan 1ay sonra beni aldattığını öğrendim hamileliğimi ögrendikten sonra ayrılmış doğumumdan beş ay sonra başka bir kadınla konuştuğunu öğrendim sonra neden yaptıgını sordum o da iş için konuştuğunu söyledi kadınla konuştuğumda bana bekarım dedi demiş ama bu olayı kabullenip kapattım sanıyo ama canım çok yanıyo onun herşeyimi bıraktıgımı bilmesine rağmen napiyim arkadaşlar gidcek yerimde yok psikolojim bozuldu kızıma yansıtmamaya çalışıyorum ama çok yoruldum...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Selamlar,
İçinizde biriken duyguları ifade etmek önemlidir. Bir terapist veya danışmanla konuşmayı düşünebilirsiniz. Duygusal yükü paylaşmak ve profesyonel yardım almak, başa çıkmanıza yardımcı olabilir. Bu tür durumlar zaman alabilir. Kendinize süre tanıyarak duygusal iyileşme sürecine odaklanın. Kendinize iyi bakmak ve duygusal sağlığınıza özen göstermek önemlidir. Egzersiz yapmak, sağlıklı beslenmek ve dinlenmek duygusal dengenizi korumaya yardımcı olabilir.
Benzer deneyimleri paylaşan insanlarla bir araya gelmek, duygusal olarak desteklenmenizi sağlayabilir. İnternet üzerindeki destek gruplarına veya yerel topluluklara katılmayı düşünebilirsiniz. Zihninizin meşgul olmasını sağlayacak hobiler ve ilgi alanları edinmek, olumsuz düşünceleri ve duyguları yönlendirmede yardımcı olabilir. Kızınızın duygusal ihtiyaçlarına odaklanmaya devam edin. Onunla zaman geçirmek ve pozitif etkileşimlerde bulunmak, hem sizin hem de onun için olumlu bir etki yaratabilir. Geleceğe dair hedefler belirlemek ve yeni başlangıçlar yapmak, yaşadığınız olumsuz deneyimi geride bırakmanıza yardımcı olabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Defalarca aldatılan ama hiçbirsey yapamayan bir kadin olarak yazacağım.
Sakın kendini kötü hissetme kimseyi üzmeyeceğim diye içinde tek başına yaşama seni kahreden duyguları. Önce düşün ne yapmak istiyorsun. Eğer ayrılmayı düşünüyorsan hiç taviz vermeden ayrıl kendine saygın olsun. Ama ayrılamam diyorsan saygı duyarım. Evliliğini devam ettirmek istiyorsan bu konuyu hiç açmamak üzere kapat ve tekrar olduğunda arkana bakmadan gideceğini bilmesini sağla. Dik dur güçlü ol ağlama sızlama kendini suçlama
11 Yorumla
+1 yılAy Allah korusun inşAllah başıma böyle bir şey gelmez biber sürerim ağzına onun boşarım gider o nasıl öyle yok kızım için yok oğlum için kusura bakma ama senin düzgün bir psikolojin olmadığı sürece nasıl iyi bir yuva vereceksin o masuma o yüzden bas kıçına tekmeyi aldattığına dair kanıt bulursan senin için daha iyi olur donuna kadar alırsın
00 Yorumla
+1 yılÇok genç evlenmişsiniz. Bi kere yapan yine yapar diye düşünüyorum. Ne yapıp edip boşanın bence. Kadınlar kendi ayakları üzerinde durabilir. Kendinizi zavallı hissetmeyi bırakın.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvliliğin hiçbir zaman diliminde aldatan kişiyle olmaz da 1. ayda aldatmak nasıl bir ruh hastalığıdır ya
00 Yorumla İlk önce ağırlığını koru sakın kavgacilik yapma bide çok eskisi gibi onunla konuşma ve hep gidicekmis gibi bir havan olsun sanki umrunda değil misin gibi davran ona umursamaz ol istediği güzel yemekleri yapma güçlü kadını oyna ben yaparım ben ederim korkmuyorum ailem olmaada ben herşeyi yapabilirim diye gösteriş yap sanki aman bana koçanı yok havalarına gir eşinde bunu 3 5 sene devam ettir. ve eşinle eskisi gibi gezmeye gitme zaten aldatmış biraz burnu surtsun egerki adam duzelmesse ozaman popona tekmeyi köy gitsin oturduğun evide boş ver sen şimdiden eve ek iş al parayı biriktir bence ya da çocuğunu kirese ver bir yerde çalış paranı aman aman sakın verme gez dolaş görsün bı bakim kim yaman mış korkut gözünü seni bir hiç görmesin aldatan erkek emin olki sana saygısı sevgisi olsa yapmazdı bunu NOT. SAKIN KAVGA ETME İTİCİ KADIN OLURSUN KOMİK NEŞELİ UMURSAMAZ AMA YÜZDE VERMEZ EN ÖNEMLİ OLANDA GÜÇLÜ KADINI OYNA İS KADİNİ OL PARANI SAKİN ACIYIP VERME BEGENMİYORSA GİTSİN HAVASİNDA OL
24 Yorumla
Soran+1 yılSanırım almak istediğim cevabı aldım teşekkür ederim benim için bukadar yazı yazmışsınız 🙏🏻
- +1 yıl
Ben aldatılan kadınlara çok aşırı üzülüyorum ve seni anlıyorum ben bekarım hiç evlenmedim ama hep bigün benimde bu başıma hiç istemeden belkide gelicektir bu erkek milleti nerdeyse hepsi aynı emin olki çok iyi oynuyorlar kadınları nereden vuracağını çok iyi biliyorlar oyuzden de seni bırakmak istemesi yüzde yüz sen değilsin onların bitmek bilmiyen gavurlugundan kaynaklanıyor. sen konseyin lafına bakma biraz yürüt evliliğini oda 2 3 sene bilemedin 4 5 sene sen bu senelerde cebini doldur ve zamanı geldimi tekmeyi köy bakım napicak tabi bu zamanlarda da ağırlığını koru sakın kavgacilik yapma bakalım napicak bir kadını aldatmak neymiş göster ona kadınlar herzaman zekidirler. kendine inan yaparsın
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim burdaki bazı yorumlardan sonra kendimi güçlü hissettim ama umarım sen yaşamazsın o kadar zor bişeyki aklından çıkmıyo bi süre sonra takıntışı düşünüyosun bataklık gibi düşündükçe seni içine çekiyo olaylar
- +1 yıl
Ben yasamasamda emin olki bekarkende sevgililerin oluyor hepsi nedense aynı aldatıyor ha evlisin ha bekar hisettigin duygu nerdeyse hemen hemen aynı bu tip tövbe estağfurullah erkeklerin burnundan getirmek lazım gül gibi karısını BEGENMİYORSA neden aldatıyor boşasin bari o kadar koymaz insana valla bide çocuğunda var çok zor yaaa bence eskisi gibi olma onla aldatanda eminim ki değişmez sen bari ufaktan cebini doldur annene babana muhtaç kalma kendi ataklarinin üstün de yürü ben hep hayal kurarım çoğunlukla aldatilirsam egerki ne yapabilirim hayalleri ki başıma gelirse önceden ayağımı yorganima göre uzatabilir boş ver o gider başka koca gelir değmez bizi aldatan bir erkek için
+1 yılÖncelikle böyle bir erkek varsa beni engellesin. Sana gelirsek evlilik öncesi adamı nasıl tanıyamadın. Hadi onu da geçtim sen enayi misin de bütün herşeyini bırakıp o adama gidiyorsun? O adam biryerden sonra zaten seni yarı yolda bırakacaktı. şu an yapabileceğin şey oturup durumu kabullenmek. Gidecek yerin yoksa boşanamazsın. Gidecek yerin olsa bile boşanma zaten. Çünkü çocuğun var perişan olur çocuk. Ve boşanırsan önceden evlenmiş birisini yani seni 0 bekar birisi almaz. Tekrar evlenmen daha zor olur. Ayrıca 2. ye evlenirsen çocuk üvey babayı kabul etmeye bilir. Sen hatanı yapmışsın bundan sonra yapılacak birşeyin olduğunu düşünmüyorum, otur evinde durumu kocanla konuş. Beni aldatsın istemiyorum diyorsan, kocanın istediği cinselliği ona vermeye çalış.
117 Yorumla- +1 yıl
Ben kendi tecrübe edindiğim şeyleri söyledim normalde böyle bir kafa yapısında solan bir birey değilim ama kadın herşeyimi onun için bitirdim gidecek kalacak yerim yok diyor sokakta mı kalsın yani? Ve benimde annem babam ayrıldı ben perişan oldum o çocukta mı perişan olsun? Bütün anne babası ayrı olan çocuklar perişan halde oluyor anne sevgisi alıyorsa Baba sevgisi alamıyor Baba sevgisi alıyorsa anne sevgisi alamıyor çocuk çok kötü olur.
- +1 yıl
Ailesi illaki geri kabul eder ilk zamanlar küslük olur bişey olur, kız yanlarina gider tazminat nafaka alir heriften, öyle bir adamla evli bile kalsalar cocuk baba sevgisini alamaz zaten, ağır konuşmuşun zaten çaresiz zaten farkında daha da neden üstüne gidiyorsunuz insanların, yapicak hicbirseyin yok diye neden umitsizleştiriyosun, karşındaki de bir kadın.
- +1 yıl
Neden Umut verip daha da üzeyim böyle bir durumda ne demem lazım vahiy gelecek sana çok paran mı olacak falan mı dememi bekliyorsun
- +1 yıl
Kalacak yerim yok diyor sen ailesi kabuk eder diyorsun
- +1 yıl
Gereksiz umutlusun bu hayata karşı böyle insanları hiç sevmiyorum ailesi gerçek bir aile değilse kabuk etmez birde niye etmesin diyorsun öz babasından t€cavüz gören küçük kız çocukları var bu ülkede hangi ülkede yaşadığımızı unuttun herhalde
- +1 yıl
Ulkeyle alakasi dünyada yasiyoruz ve maalesef boyle seyler var, umutlu olmuyalim çözüm yol aramayalim da intihar mi edelim? Sen nasıl bir kafada yasiyorsun, kadin sığınma evinde kalabilir 6 ayda bir iş bulur çıkar ordan, maaş+tazminat+nafaka alır tek odali ev kiralar cocuguyla yasar gider
- +1 yıl
her şey o kadar kolay mı sence bir çocukla kadın tek başına nasıl yaşasın iş bulsa çocuğa kim bakacak
Soran+1 yılKusura bakmayın zorla orta okula kadar okuyan bir kızdım lisede babam beni öldürecekti gidemedim 3 kez nişan attım son nişanlım en son adam öldürüp cezaevine girmiş haberini aldım onlarda aldatmıştı nişanlıyken evime bende gitmek isterim ama abim uyuşturucu bağımlısı uyuşturu için beni ve çocugumu bile satıcak haldeyken nasıl baba evine giderim annem babamda yaşlı herkes konforlu bi hayat sürmüyo maalesef kusura bakmayın hemen evlendiğim için enayiyim ya
- +1 yıl
O yüzden demedim geçmiş olsun
Soran+1 yılSaolun sadece bazı şeyleri öğredikten sonra karar verin
- +1 yıl
O zaman boşanmanız daha iyi diye düşünüyorum inşallah karşınıza düzgün birisi çıkar 😔
Soran+1 yılZaten böyle devran dönmez biraz kafamı topladım burada hanfendi biraz birikimden sonra yapman gereken şeyi yapıcam
- +1 yıl
Manevi tazminat alabilirseniz mutlaka almaya çalışın hatta kocanızdan para bile çalsanız haklısınız
Soran+1 yılBen onun gibi harama başvurmucam Rabbime sığınıyorum
+1 yılCanım benimmm.
Ayrılmak çözüm değil bı seçenek tabi ama unutma ki en son seçenek. Allah bağışlasın bir çocuğun olmuş. Onun geleceğinden de siz sorumlusunuz. Eşini karşına al net bir şekilde konuş. Tüm durumu hissettiklerini anlat. Olumlu şekilde yaklaşırsa dertleşmeye çalış duygularını ifade et. Üzüldüğünü canının yandığını hissettir. Seni sevip değer veriyorsa eminim pişman olacaktır. Sana sözler verir belki yuvanızı kurtarırsınız.
Olumlu ya da olumsuz kavgacı suçlayıcı şekilde konuşma. Onun bu davranışlarının seni ne kadar üzdügünü yıprattığını söyle.24 Yorumla- +1 yıl
ortada guven kalmaz ki her aksam basini yatağa koydugunda nerden bilecek aldatilmadigini sonucta bi kere yapan bidaha yapar
- +1 yıl
Üzüldüm şahsen zor bir durum, bir vulva yetmiyor sanki lavuğa bak
- +1 yıl
Zeliha aldatilmadigini hiç bir zaman bilemez sende kesin olarak bilemezsin bende bilemem. Tabi ki bir anda tüp ipleri kesmesin.
Denesin elinden geleni yapsın. Ben kızım için emek verdim çabaladım diyebilmeli bence. Adam uslanmaz arlanmaz bir şey ise de ailesiyle konuş, onun dinleyecegi kişilerle konuş, iş yerine git kendini göster.
Yani koçanı kimseye yem etme
+1 yılayaklarının üstünde durmayı öğrenmelisin o seni aldatacak sonra eve gelecek senin yanında yatacak senin yemeğini yiyecek yok öyle bir dünya evet bu çok kötü bir durum ama kocan hem karaktersiz hem de şerefsiz karar senin bize düşmez senin yerine karar vermek
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılNe kadar kötü ve acı bir durum. Daha yolun henüz başında sayılırsınız yol yakınken ortada çocuk yokken bence geri dön derim. Aldatıldığını bir bile o ilişkiye devam edemezsin bence tamamen ayrıl derim. Ay çocuk varmış sanırım okumadım yazık ya gerçekten olan size ve çocuğa olmuş. İçinde bulduğunuz duruma çok üzüldüm..
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBazılarının kısasa kısas lafına asla uymazdım yerinde olsam, kendine ve çocuğuna edersin. Senin başın dik, alnın açık, o yaratığın yaptığının aynısını yaparak onun seviyesine düşme derim. Temizce ayrılırsın imkanın varsa. Aldatan hep aldatır ki, üstelik daha evliliğin başlarında, o artık iflah olmaz.
30 YorumlaYani böyle adamları iliğine kadar her şeyini alın demekten başka bir şey gelmiyor elimden. Evinde eşinden farklı olarak ne görüyor bu erkekler. Sevgi duygusunu acaba yaşayabiliyorlar mı başka kadınlarda. Bu vb adamlar maalesef aile sevgisi bütünlüğü nedir bilmeyen adamlar. Ah şu gençliğin bir anda geçip gideceğini bilip eşine gerekli değeri vermeyen hemcinslerimiz. Allah bildiği gibi etsin ne diyelim. Allah size de sabır versin.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar aciz ve ezik olma 👍 boşansan maddi manevi tazminat artı çocuk için iştirak nafakası ödemek zorunda eğer aldattığı ile ilgili delilleri mahkemede kanıt olarak sunarsan işin kolay.. Elbette gönül ister ki herkes evinde mutlu olsun ama adam olmayana gerekli dersi vermek gerekir. Öyle bir duruma sokup gerekli cezayı ver ki bir daha evlenecek olursa tekrar aldatmayı düşünemeyecek kadar sağlam bir ders olsun 😎 Donuna kadar al.
10 Yorumla Boyle y*vsak erkekler herşeyin yanlarına kalicagini düşünüyorlar ama Allah var Allah'ın adaleti gelince ne yapacağınızı çok merak ediyorum. Evlenirken Allah korkusu var mi diye dikkat edin emin olun olan yapmıyor
10 Yorumla
+1 yılMuhtemelen evlenmeden öncede aldatildiniz bence çok şahit oldum böyle durumlara yakın çevremde de ama aldatan ilk fırsatta yine aldatır. İlk fırsat derken şöyle ortalık süt liman olur size güveninizi tekrar kazandığını düşündüğü anda yine yapar ama bu sefer ruhun bile duymaz...
24 Yorumla
Soran+1 yılErkek olduğunuz için bu ortamları bilirsiniz bişe sormak istiyorum erkekler aldattıktan sonra hiçmi pişman olmuyolar hiçmi o kadına nolur diye düşünmüyolar
- +1 yıl
Ben hiç aldatmadim ama şöyle bişey var aldayltilmanin illaki bir sebebi vardır bu sizden bile kaynaklanabilir bunu bilmeden yorum yapamam
Soran+1 yılBence aldatmanın bi sebebi yoktur açık açık bişe diyimmi aldatsam ben aldatırdım onun yaptıkları yüzünden yapmaması gereken bişeyi yaptı
- +1 yıl
Doğru söylüyorsun aldatmanın mazereti olmaz bencede özellikle yeni evliyken eşinizin nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu bilmiyorum inşallah kurtarırsınız evliliğinizi ama baktın olmuyor daha fazla yıpranmaya gerek yok...
+1 yılKonfor alanından çıkacaksın bir zahmet. Ayaklarının üzerinde duracaksın.
Neyin eksik? Gideceksin çalışacaksın paranı kazanacaksın.
Ya da susacaksın ve hayıflanmaya devam edeceksin. Karar senin.20 YorumlaKusura bakma ama senin kocan harbi şerefsizmiş…
20 Yorumla
+1 yılBoşanma davası açmadan önce
6 ay eve dönme babanın yanında kal
Ondan sonra eşini takibe al
Eğer ki senin gidişinden sonra hala namussuzlarına devam ediyorsa derhal boşan
Namussuzluğun savunulacak bir tarafı yok
Namussuz namussuzdur00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Çocuk mutlu bir aile yuvasında büyürse iyi olur onun üniversiteye kadar açık verme adamla konuş geçen sürede değişim olmazsa universiteye girince durumuna tekrar degerlendir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılNokta virgül kullanmadiginizdan kim ne zaman neyi kaç gün önce kaç ay sonra yapmış anlamadım. Doğumdan sonra o kişiye nasıl ulaştınız?
01 Yorumla
Soran+1 yılEskiden cahildim teline bakmazdım şimdi yeni yeni öğreniyorum silmemiş bide utanmadan
Yeni aldatılma başka soruya yorum yaptım. Günde on tane soru paylaşılıyor böyle. Ayrılırsın olur biter. Gidecek aile de mi yok? 🤔 İspat edersen çocuk sende kalır.
00 YorumlaYaşın kaç gidecek yerim yok derken ailen yok mu akraban bu konu öyle ustunu kapadım görmedim dediğinde bitmiyor onun ailesiyle konusmayi dene ertelesen de muhtemel son değişmeyecek
00 YorumlaGidecek yerin yokken neden evlendin?
Önceden de mi gidecek yerin yoktu? Yani ailen sana sahip çıkmıyor muydu? Ailen var mıydı?
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem var ama onlara gidemem uyuşturucu bağımlısı bi abim ve baskıcı bi ailem var abim uyuşturucu yüzünden benide çocugumuda satar boşu boşuna gidecek yerin yok demiyorum ailem olsa düşünmez oraya giderdim zaten
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Kabullenirsen devamı gelecek. Diğer yandan gidecek yerim yok diyorsun... İki ucu b*oklu değnek misali.. Çok zor durumdasın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. bir an önce toparlanıp bir hayat planı yapın 1,5 kişilik. Ve sürekli tekrarlayacak senaryolardan dolayı yardım da alarak yeni bir hayat kurun.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. adam olacaksan ol yoksa ayrilirim ömur boyu nafaka ödersin aklini basina al gibi üst perdeden dik dik konuş kendine güvendigini ve ciddi olduğunu anlarsa adam olur belki
00 Yorumla
+1 yılAyrıl lütfen bu mutsuzluga ne kendini ne de varsa ya da olacaksa cocuklarına yaşat mutsuz bir aile cok büyük bir yara olarak kalır bunu kendine yapma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYakışıklı adam isterse aldatır karışamazsın.
020 Yorumla- +1 yıl
Aldatıyosa adam değildir
- +1 yıl
@Truthnews Ben tipsizim benim kimseyi sevmeye dahi hakkım yok. Ama yakışıklı olan erkek istediğini yapmakta özgürdür.
- +1 yıl
@delikızseda Yakışıklı ise aldatmaya hakkı vardır.
- +1 yıl
Ya defol git beyin fakiri
- +1 yıl
@delikızseda Seni ilgilendirmez. Yakışıklı adam sonuçta. Herşeyin bir bedeli vardır. Yakışıklı adam aldatabilir bunu göze almak zorundasınız.
- +1 yıl
@güldora Güzel kadının da aldatmaya hakkı var evet. Bak matematik ortada, ben tipsizim 30 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Toplumda benim alamadığım kadınlar ile birilerinin ilgilenmesi gerekiyor. Kadınlar tipsiz erkeğe bakmadıklarına göre yakışıklı erkekleri bölüşmek zorundalar. 100 erkekten 80i çirkin 20si yakışıklı ise , 100 kadın 20 erkeği bölüşmek zorunda. Yakışıklı erkekler mecburen aldatmak zorundalar. Bir nevi toplumsal bir hizmet veriyorlar.
- +1 yıl
Tam tersi kadınları çözemedin sen
Örnek ben Bir kadınım ve neden hiç çıktığın bir sevgilin yok soyliyim 13 fabrikada erkek kadın karışık çalışan biri olarak söylüyorum
Çalıştığım yerlerde ciddiye alınacak derecede çok insan barındırıyor ve ünlü markaların fabrikaları ve hiç tekstil dede çalışmadım
Benim gördüğüm ve bir kadın olarak kadın ruhani bir varlık kadını bir beyin erkegide nefsani varlık bel altı olarak düşün kadın erkekte beyin arar yüzde 79 beyinsel yüzde 31 de bedensel de çok azdır tamterside erkekte kadında yüzde 79 bedensel yüzde 31de beyinsel kadın zeki ona sapıklık tan bahsetmiycek aşırı güven vericek koruyacak kıskançlık tasliycak ağır başlı özgüvenli erkek sever ozguvensizde olsa genelde kadın sözcüklere daha odaklı olduğu için düzgün konuşma biçimde olmadığın sürece seni hiçbir kadın istemez
- +1 yıl
- +1 yıl
Erkekler konuşmasını bilmedikleri sürece gotunuze tekmeyi hep koyacaklar benim kizkardesim yeni evlendi 18 ay oldu düşün evlendiği kişi ozguvensiz yakışıklı hiç değil ama müslüman gibi düzgün konuşuyor ve küfür bile etmiyorki eniştem çok terbiyeli ve ağırbaşlı zeki kardeşim coooooook mutlu
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Öteki erkek kardeşimde ondan iki yaş küçük oda tam tersidir oda masaallah yakışıklı ama ondaki özgüven tavan zannedersin ki bütün erkeklerden daha yakışıklı zannediyorlar kendini ki o kadarda değil ama onun çok sevgilisi oluyor niçin mi çünkü o konuşmasıni biliyor çekinmiyor korkmuyor ve çok dik bir duruşu var ama ötekinin duruşu çok zayıf yani kadın duruşa da bakıyor erkek gibi olun kız gibi değil
- +1 yıl
- +1 yıl
Sana başka bir tavsiye verim ozaman emin olki kadın eğer ki çirkin diye üzülüp sevgili yapamıyorsa gider estetik olur dünya da kızlar daha çok estetik ameliyatı oluyor niyemi kendilerini begenmedikleri için büyük ölçek yani her şey estetik değil ama insanlar sorunlarına artık bu yüzyılda bu şekilde çare bulabiliyorlar begenmedigin varsa biyerlerin yaptır valla benim akrabalardan 7 kişi yaptırdı sadece bir i erkekti oda burnunu kırmıştı futbol oynarken düşün insanlar bir çözüm arıyor güzel olmak için e niye yakiniyorsun ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanıtlayarak boşanırsan baya tazminat alırsın ve her ay nafaka alırsın. Adam aldatmayı alışkanlık haline getirmiş. 1 buçuk yılda iki kez aldatan 10 yılda 50 kez aldatır çocuğun her şeyi anlayacak yaşa geldiğinde görecek babasının yaptıklarını
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılYapabileceğin bir şey olmadığı için yapacak bir şey yok.
Kabullenip oturacaksın evinde.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Üzüldüm adına. Bir an önce terk edip ailenin yanına gitmen en doğrusu olacaktır düşüncesindeyim.
00 Yorumla
+1 yılPara biriktir kendini toparladıktan sonra ayrıl
00 Yorumla
+1 yılSabırlı ol , sakin ol eşini iknaya çalış, boşanmak sorun çözmez.
07 Yorumla- +1 yıl
Her ikisi de sabırlı olacak, sakin olacak, zaman herşeyin ilacıdır, durumları düzelir
- +1 yıl
Hanımefendi önce biraz kendinize haklı olabilirsiniz, sizin hatanız yok mu heŕşeyiniz dört dörtlük mü
- +1 yıl
Birazda kendinize öz eleştirin yapın
- +1 yıl
Elhamdulillah herkes senin gibi olsa
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBirlikte grup yapalim de 3 erkek ile gel sen daha büyük olsun erkelikleri
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Bence düşünme, erkekler için seks manasızdır… seni seviyordur
00 YorumlaÇocukların için katlan varsa ama. dikkatli ol kaçarak evlendiysen ailen sorun çıkartır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılUfaklığa yansıtmadan çöz burada çocuğun etkilenmemesi lazım arkadaşım eşini size getirmen lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsurekli iyle yapan biridir bu cunku bir davranis sekli. sen sadece yeni fark etkissin. ayrilabiliyirsan ayril ya da kabul et
00 Yorumla
+1 yılBoşanan insanlar sefil hale geliyorlar çocuklar perişan oluyor bence ayrılma evet adam iyi bir şey yapmamış suçlu zaten ama gerçekten boşanan insanların cok çok zor durumlara girdiğini çevreden biliyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
@Truthnews birdaha yapmayacağını söz verirse belki olabilir
Hayat ve kararlarında fikir alma sen yetişkin bir bireysin ve güçlü bir kadın ol mantıklı düşün kalbin ve mantığın ikisi bir arada ve karar ver. Sonra o kararı uygula bacim. senin sınavında bu rabbim muvaffak etsin. Sen bununda ustesinden gelirsin.
00 YorumlaHer erkek aldatır aldatmadım diyen gözüyle aldatır gecelik ilişkiler için yuvanı bozma ama sevgili olmuştur bir kadınla yıllardır ikinizde idare ediyorsa Farklı
00 YorumlaAsla sîneye çekme. O evden ayrıl babanın evine git eğer sana neden gittiğini sorarsa ( o aldattığı kişiyle sende fotoğrafları varsa) ona gönder "Bu yüzden" de. İnan bana daha iyi kapak olamaz...
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılvakaya bak.. adamı hiçmi tanımadın evlilik öncesi süreçte..
00 YorumlaNasıl bu kadar geç fark ettin hiç mi hissetmedin yoksa eşin mi çok profesyonel
00 Yorumla
+1 yılYapabilecegin Pek bir sey yok acı cekmen normal. aldatlmak agır ve zor dur. Ya ayrilmayi göze alacan ya da hep acı cekecen
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle siz sınırınızı çizin bu konuda kabullenmediginizi belli edin ama size kesinlikle tavsiyem bir uzmandan yardım almanız.
00 Yorumla
+1 yılYapacak bişey yok bacım hayat pahalı yiyecen ya*rağını oturcan asagi
10 Yorumlalütfen boşan bukadarıda olmaz artık yuh ya.. nasıl bi karaktersizliktir bu
00 YorumlaBence onunla bu konuyu konuş eğer anlayamazsınız ayrıl derim
00 YorumlaEvden kov aiesinesoyle. Davanida ac ve uzaklastirma al.
00 Yorumlaimkanın varsa boşan yoksa fırsatını buldugunda intikam al
01 Yorumla- +1 yıl
İntikam çözüm mü
- Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılsakin kalma ortalığı yık
00 Yorumla
+1 yılEvlilik yasaklanmalı
00 Yorumla
+1 yılaldatmadan evlilik yürümez..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılÇok kötü bir durum cidden
00 Yorumla
+1 yılAldattı dediğin konuşmadan mı ibaret
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKonuyu kapatmış gibi yapamazsin çünkü bunun devami gelir. En iyisi tabi ki ayrılman
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO sen misin? Tahmin ettiğim biri var ama.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşan daha ne duruyosun bide soruyor
037 Yorumla- +1 yıl
Boşan demek ne kadar kolay. Küçük Bebek varsa aile desteklemiyorsa nasıl boşanır?
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki ne kadınlar tanıyorum tek başına başımın çaresine bakabilmiş. Nafaka alır geçinir bir süre illa aileye gerek yok annem üç çocuğa baktı
- +1 yıl
Çok haklısın. Çokça örnek gördüm ben de. Fakat yeni evli taze çocuğu olan bir kadın hemen bosanmaz. Ailesinin desteklemesi şart. Mesela aile arkasında değilsse bosanirsa napacak? Maks asgari ücret. Kira depozito ev eşyası dünya kadar masraf. Hadi onu geçtim çalışırken çocuğa kim bakacak? Onu da geçtim kundaktaki bebek anneden nasıl ayru durcak?
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki biraz bekleyip kanıt toplayıp boşanacak Kadın sığınma evlerimde bir süre kalabilir zaten nafaka da alacak. Adamın mal varlığı da varsa çok rahat olur. Benim çocukluğum babamın ölmesini dilemekle geçti keşke annem babamdan o zaman boşansaydı da ben daha kötü imkanda yaşasaydım
- +1 yıl
Güzelim sorun şu ki sen adamın hayatını bilmeden boşan diyorsun. Mal varlığı varsa net maaşı varsa eyvallah. Peki ya yoksa? Asgari ücretli birinden nafaka mı gelir? Maks 2 3 bin. 2 3 bin ile na yapılır?
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki muhtemelen hakim evi ona bırakır teyzemde öyle oldu. Bu kadın sokaktan gelmedi ya.. hiç olmadı bir iki laf duyar babasının evinde kalır. Kadınlar içten içe boşanmak istemedikleri için bahane üretirler. Bu adamla bir ömür geçmez bir dönem zorlanır sonra toparlanır. Türk erkeklerinin çoğu zaten aldatıyor ne bekliyordu anlamıyorum
- +1 yıl
Hâlâ anlamıyorsun ki ne demek istedigimi. Adamın maddi durumunu bilmiyoruz diyorum. Aileden mükemmel gelir yoksa yeni evli biri Türkiye koşullarında nasıl ev alsın? 30 yıllık evli biri sormuş olsa hadi neyse. Birikim vs illa olmuştur kadın da rahat eder. Yeni evli biri düğün masraflarını bitirsin de birikim surda kalsın
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki neden anlamayayım yahu? Benim annem üç çocuk büyüttü borç harç içinde. Çok çok zor ama oluyor. Babasının evine gidecek biraz para biriktirecek çocukta o sıra biraz büyür ya da kocasıyla kalacak bir süre sonra boşanacak. Adam asgariyle üç kişiyi nasıl doyuruyorsa kadın da kendisi ve bebeğini doyuracak bir dönem dişini sıkacak babası dediğim gibi üç beş laf yapar olsun, elalemden iyidir. Devlette az buçuk para veriyor biraz nafaka artı işe girerse geçinir. O evde kalırsa hiçbir şey yapamaz daha da bağımlı hale gelir
- +1 yıl
Sana kısa ve öz şöyle diyeyim.
Adamın evi arsası yatı katı yok.
Adam asgari ücretle çalışan biri
Şu durumda kadın bosanirsa ne tavsiye edersin? Kundakta minicik bir bebekle gencecik bir kadın.
Boşan demek kolay. Boşandıktan sonraki strateji olayında yardımcı ol bakalım
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki yahu diyorum ya sana babasının evine gidecek diyorum ya da biraz para kazanana kadar evde kalacak akıllı olacak. Şu durum çok mu daha iyi sence?
- +1 yıl
Gidecek yerimde yok yazmış kız. Böyle önemli konularda yorum yapmadan önce lütfen biraz daha dikkatli ol. Herkes okumadin boşan diye gaz verse. Bosanincaki zor durumda yaşayacagi ah herkesi bulur
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki sokaktan gelmedi illa gidecek yeri var sadece laf duyacak biz dört kişi bir odaya sığdık o da biraz zora gelecek tüm kadınlar böyle bahane buluyor. Senin önerin nedir peki kendine saygı duymayan adamla mı kalsın çamaşırını yıkasın yemeğini yapsın
- +1 yıl
Napsin. Güzel soru
Adam zulüm mü ediyor? Hayır. Tek problem aldatması. Yine ayrılsın ama çocuğu biraz büyüyene dek sabretse mesela. O zamana dek ileriye dönük planlar kursa gelecekteki hayatının altyapisini kursa. Sence daha mantıklı değil mi?
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki bu çözümü de söylemedim mi zaten? Biraz evde kalıp para biriktirsin dedim. Zulüm sadece fiziksel olmuyor bu arada
- +1 yıl
O biraz kelimesi sıkıntı işte. Çocuğunu herhangi birine bırakıp işe gidebilecek yaşa getirmesi gerekir. Aksi takdirde babasından kurtulayim derken çocuğu da mahrum bırakmış olacak kendinden. Annesini aldatan babasıyla birlikte aynı evde büyümek mi yoksa ilk kelimelerini söylerken annesini yanında goremeyisi mi daha derinden etkiler bir bebeği?
- +1 yıl
5 yaşa dek özellikle bir çocuk için aşırı kritik vakitlerdir. Bu yaşa dek anneyle sağlıklı ilişki kuramayan bir çocuk ömrü boyunca yaşar bu eksikliği
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki anne mutsuzda herkes mutsuz olur bu bir gerçek. Biraz dediğim üç gün değil ben yerinde olsam o adamın fitil fitil burnundan getiririm. O adamın evindeyken paraya konmaya bakacak en yakın zamanda da gidecek çok böyle örneği var kimse rahattan gelmedi
- +1 yıl
Anne gün boyu çocuğundan uzaksa mı mutlu olacak? Çocuğunun en güzel gelişim asamalarinda yanında olmayarak mı mutlu olacak? Gidecek yerim yok dediğine göre ailesiyle arası yok. O aile çocuğuna ve kendisine kocasından daha mı iyi gelecek? Öz çocuklarına tepkili olan o aile gün boyunca o çocukla hakkıyla ilgilenebilecekler mi?
- +1 yıl
Bak çocukları belli yaşa gelmiş olsa kesinlikle ama kesinlikle haklısın. Senin kavrayamadigin yer henüz kundakta bir bebek oluşu. Ayrıca adam mükemmel yanlış biri dahi olsa çocuğuna ilgisiz oldugundan bahsetmemis. Belki de çocuğuna karşı aşırı ilgili bir baba. Senin olay ile farklı belki de
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki soru sahibi detayları açmamış. Kadın yaşlanınca nasıl işe gidecek o da merak konusu özel sektör 35 üstü kadın almıyor işe. Bütün imkansızları denedin. Valla yapmak isteyene çok şey var asık suratla çocuğuna yemek yedirsen ne olur
- +1 yıl
Yaşın kaç merak ettim
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki 25
- +1 yıl
Annen boşandığında annen ve sen/kardeslerin kaç yaşındaydı? Bir de boşanma gerekcesi tam olarak ne
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki annem 30 küsür yaşındaydı iki kere boşandı babamdan. Abimle aramda bir yaş vardı en küçük kardeşim 1,5 yaşındaydı ben 8 abim 9 yaşındaydı. Babamın insan olmaması boşanma gerekçesiydi
- +1 yıl
Peki boşandıktan sonraki süreç nasıldı? İster burdan yaz ister özelden.
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki annem için çok zordu biz pek bi şey anlamıyorduk o zaman ama annem için çok zordu onu biliyorum. 24 saat evde dışarda çalışıyordu tek başımızaydık tek odada kalıyorduk 10 dakikalık molada eve koşup iyimiyiz diye bakıyordu kardeşimin bezini değiştiriyordu biz okula gidiyorduk toplantılara gelemiyordu ama akşam öğretmenimizi arıyordu. Temiz giydiriyordu bizi hiç açta açtık bırakmadı üçümüzü de okuttu. Bazı okula gösterilerimize gelemiyordu ama en azından baba denen kişi eve gelince saklanacak delik aramak zorunda kalmıyorduk kendi çapımızda özgürdük.
- +1 yıl
Annenizin kıymetini bilin. Bu dünyada ne eşiniz ne doğacak çocuklarınız ne eş ne dost kendini böyle feda etmez çocuklarına. Üstelik maalesef ki her anne bile böyle fedakarlık yapmaz. 30lu yaslardayim deyip evlenip sizi arada da büyütebilirdi örneği çok. Meslek sahibi oldunuz mu?
- +1 yıl
Bu arada sen ve kardeşin yakın yaslarsiniz. Birbirinizi yeterince anlamış zorlukları bile beraber atlatmissinizdir. Ama en küçüğü en büyük imtihani yaşadı. Şimdi sanırım 16 17 yaslarindadir. Sakın ihmal etmeyin en kritik yılları onun
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki evet oldum şimdi annemi tatillere götürüyorum onun sayesinde kazandığım parayla. Annemden daha değerli bir varlık yok. Babalar olmasa da olur anneler genelde çocuklarını öne koyar erkekler kadın gördümü tüm sülaleyi satar
- +1 yıl
Sevindim meslek sahibi oluşuna. Hep yanında olun kadınının. Ev kiraysa da evlenmeden önce kredi vs ev ayarlayın
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki en küçüğümüz en mutlumuz çünkü babamın bir yaşattığını görmedi sadece annemin çektiğini gördü ben hala psikolojik sıkıntılarla boğuşuyorum antidepresan alıyorum iki sene klinikte yattım bu adam yüzünden. Yine de en iyi yıllarım diyebilirim, kardeşim çok mutlu şükür bir sıkıntısı yok
- +1 yıl
Allah daha iyi etsin. Geçmişi boş ver önünüze bakın
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki teşekkürler kendisine ev aldık tek dileğim sadece mutlu evlilik yapabilmesi şu an o da olmasad a olur üç evladı var
- +1 yıl
Yaşı kaç ki şu an?
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki 52 yaşında güzel bir çevresi var ama evlenmek istemiyor ben mutlu olur belki diye evlenmesini istiyordum ama kendi bilir tabii ki
- +1 yıl
Bu yaştan sonra evlenip napacak. Kendisi istese neyse de istemiyorsa bosverin. 40li yaşlar olsa neyse de 50den sonra önemli değil çok da
Cevap sahibi+1 yıl@Adamlikfarki kendi kararı bir şey diyemem.
Gizli Üye(25-29)+1 yılSdghjllgdsasfgjklkfsaadfgjklgssasdghkl
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. Boşa nafakayı ye o da ağlasın sabah aksam
00 Yorumla
+1 yılAbi sırf bu yüzden evlenmeye korkuyorum ya.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılAkillanmaz...
00 Yorumla
+1 yılYazık olmuş daha çok erken
00 Yorumla- Devamını Gör (23)
Devamını Gör(68)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşimle bir buçuk yıldır evliyim, aldatıldığımı yeni öğrendim. Ne yapmam gerek?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer