Evliyim, eşimin beni aldattığını öğrendim. Bir şekilde barıştık ama atlatamıyorum, güvenemiyorum. Ne yapmalıyım?

1 seneden fazladır evliyim evliliğimin 6. Ayından nöbetten eve geldim ve eşimin Instagram üzerinden bir çok yabancı kadınla msjlaşıp fotoğraflaştığını gördüm ve bunu nişanlılık süremizden beri yapıyormuş kavga kıyamet boşanmaya niyetliydim ama eşimide sevdiğim için özürler pişmanlıklar ailelerin ara bulmaya çalışmasıyla bir süre sonra tekrar eve döndüm, ama hiç aklımdan çıkmıyor en ufak tartışmada aklıma geliyor. spora düşkünlüğü var kendine açtığı sahte sayfadada daha çok bunun üzerine yoğunlaşmıştı zaten şu an işimiz gereği başka bir şehire taşındık buradada spora yazıldı, bulunduğumuz evin altında olduğu için ama salon karışık ve ben bunu kayıttan sonra öğrendim yine kavga kıyamet içimdeki öfke nefret yine alevlendi yanına yatıp gözlerimi kapattığımda dahi aklıma geliyor, uyuyamıyorum, atlatamıyorum, tam olarak asla güvenemiyorum ne yapmalıyım? Siz ne yapardınız?

Evliyim, eşimin beni aldattığını öğrendim. Bir şekilde barıştık ama atlatamıyorum, güvenemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla