Eşim beni 7 senedir aldatıyormuş, yakalanınca ilişkisinin bittiğini söyledi. Güvenemiyorum artık, ne yapmam gerek?

20bsenelik evliyim 3 cocugum var esim beni 7 senedir dul iki cocuklu dul bi kadinla aldatiyomus yakaladim 7 seneden sonra bosanmak istiyorum ama esim istemiyor ben hata yaptim nasil bukadar surdu bilmiyorum camura saplandim cikamadim diyo nasilsa ben yakalayinca bitti benxen vaz gecmiyceni soyluyor ama ben artik guvenmiyorum ne yapmam lazim nolur bi akil verin cikmazdayim

Eşim beni 7 senedir aldatıyormuş, yakalanınca ilişkisinin bittiğini söyledi. Güvenemiyorum artık, ne yapmam gerek?
Cevapla