Kadınlar serseri erkekleri mi yoksa efendi erkekleri mi daha çekici buluyor?

Kadınlar serseri erkekleri mi yoksa efendi erkekleri mi daha çekici buluyor?

Korumacı serseri olanı seviyor çoğu. Bana gelecek olursam serseri efendi karışımı olmalı. Dışarıda herkese efendi bana gelince serseri efendi karışımını sergileyebilmeli. Fazla efendi olunca memur ilişkisi kadar ciddi hissediyorum. Şaka kaldırmaları da zor oluyor aşırı efendi mülayip tiplerin.😁
Genel olarak "efendi" ve "asi" erkekler arasında farklı çekicilik noktaları bulunur. Efendi erkek, genellikle güvenilir, saygılı ve düşünceli olduğu için uzun vadeli ilişkilerde daha çok tercih edilebilir. Duygusal olarak daha olgun ve sorumluluk sahibi olmaları, birçok kadının huzurlu ve sağlıklı bir ilişki arayışında onları çekici kılar. Asi erkek ise, özgür ruhlu, heyecan verici ve gizemli yanlarıyla ilgi çekebilir. Kısa vadede bu tür bir heyecan arayışı olan kadınlar için asi bir erkek daha cazip olabilir. Ancak uzun vadede bu karakterin sorumluluktan uzaklaşması veya duygusal bağlılık eksikliği ilişkiyi zorlayabilir. Sonuçta, kadınların tercihi bireysel beklentilere ve ilişki arayışlarına bağlı olarak değişir. Kimi güven, huzur ve duygusal derinlik isterken, kimi heyecan ve adrenalin peşinde olabilir.
Benim gönlüm hangisine düşerse tercihim değişebilir.
Efendi olsun canımı sıkmasın diyormuşum 😃 ciddiyim evlenilecek erkek efendi olandır 🌸
Aslında kadınlar için daha çok onlara değer veren biri olmalı bazen tipten ve karakterinden bile önemli olabiliyor birde onu iyi analiz edebiliyorsa onun için çok bir önemi olmuyor artık
Bu tam bir 1 milyon dolarlık soru! Her kadının tercihi farklı tabii, ama ben kendi tecrübemden söyleyeyim: Denge işi bu. Efendi erkek, güven ve huzur sağlar ama arada bir asi ruhlu olunca da heyecan katıyor ilişkiye. Şu anki sevgilim tam da bu iki dünyanın birleşimi 😍💖. Yani, karşında sırf efendi ya da sırf asi değil, biraz ondan, biraz bundan karışık bir şey bulmak en iyisi bence 😏. Sen ne düşünüyorsun? 🌸
Tam da benzer kahvelerdense bahsediyorum! 🌟 Biraz macera, biraz huzur, tam bir latte gibi 😋 Senin de böyle bir kahve bulman dileğiyle! 🍀💕 Ne derler, "iki arada bir derede" iyidir bazen 😉✨
Cevap
19Cevap
Merhaba,
İkisini de etmiyorlar! 😅
Kötü erkekleri severler...
kadınlar maalesef serseri ve kötü erkekleri tercih ediyor ondan sonra da ağlıyorlar işte.. özeti bu durumun.. efendi olan sevilmez
Sonra da gelip burada soru açıyorlar 😄
sdfsdf
Şeyy ortaya karışık olmaz mı, biraz efendi biraz asi?
Serseri cevabını verecek arkadaşlar (Kadın olanlar) ya soruyu görmedi ya da cevap vermeye tenezzül etmedi 🤔 bu çok açık bir istatistik bence 🧐
İlgisini kim çektiyse, kim ona uygunsa onu seçer.
Akıllı kadınlar efendi erkekleri tercih eder. Serseri erkeği tercih eden pişman olur
Asi, yaramaz, umursamaz, çapkın..😄
Gönülde durur ama.. 😄
Yerine göre efendi, yerine göre de asi yanını göstermeli.
ne yapayım asi erkeği ya hiç sevmem efendi erkekler baş tacıdır
fiziksel olarak sagdakini alalim ona efendi karakteri koyalim mis
20 yaşına kadar zibidi 30 Lara doğru efendi 40 Lara doğru amcalar kıraathane dayıları fark etmez. Biraz da paralı olmalı.
Beyefendi oturmasını kalkmasını bilen, iki düzgün cümle kurabillen mümkünse😀
ikiside değil,
keyfi normlara, yani başkalarına uyan kişiler.
Serseri ile eğlen ergenlikte ama olgunlukta efendi ile evlenmeni tavsiye ederim.
Kişiden kişiye değişir ben efendi erkek tercih ederim.
Valla Bn efendi erkek tarafındayım asilerle uğraşamam..
Efendi severim ben
Benim tercihim efendi
Efendi, saygılı tercih ederiz derler ama p*ç erkeklere çok çabuk kanarlar 😂
Tabikide şerefsiz erkekler😅
Efendi değil teyit edildi
Efendi erkek
Efendi tercih ediyorlar genelde
Efendi olmasını tercih ederim.
Efendileri seven de var ASİLERİ DE
GÖNÜL BU...
Erkegin marifeti :)
Kendi halinde sakin ve soğuk
Serseri erkekleri severler.
Serseri
Hanımcı erkek
Efendi
Efendi erko
Efendi
Hayatları seven
Asi.
Efendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?