6 yıllık evliyim ve 3 yaşında bir oğlum var. Eşime karşı duygusal hiçbir bağım kalmadı. Sizce boşanmalı mıyım?

Az önce üye oldum ve bu benim ilk paylaşımım.

36 yaşındayım ve 7 yıllık evliyim. 3 yaşında bir oğlum var. Eşimle çok sık kavga ettiğimiz için artık ona karşı duygusal bir bağım kalmadı.

Sırf çocuğun hatırına evliliğimi sürdürüyorum desem yeridir.

Uzman doktorum, evim, arabam, param var çok şükür ama mutlu değilim.

Kimseyle dertleşemiyorum da. Ailevi problemlerimi başkalarıyla paylaşmak bana saçma geliyor.

Ama burada anonim olarak takılabilirim sanırım, aklı başında kadınların yorumlarına ihtiyacım var.

Sırf dertleşmek için girdim buraya ama site biraz karışık geldi bana.

6 yıllık evliyim ve 3 yaşında bir oğlum var. Eşime karşı duygusal hiçbir bağım kalmadı. Sizce boşanmalı mıyım?
Cevapla