+1 yılEşin ailesine senin için okuyor diye yalan söylerken sen de bu yalana ortak oldun devam ettirdin. Yok mok diyeceksin fakat insanlar seni isterken evlilik sürecinde hiç mi diyalog kurmadınız aranızda bu konuyu konuşmadınız. O yüzden sadece eşin değil sen de bu yalanın ortağısın bu bir. İkincisi bir yalan üzerine kurulan evlilik sağlam temeller üzerine inşaa olmaz çökmeye tükenmeye mahkumdur. Üçüncü olarak başından yalanı çıkmış birini kim sever ister ciddiye alır ki? Eşim dedi diyeceksin şimdi. Desin eşin yalan söylesin sen bunun bir parçası olmayacaktın, en başından seni istemeye geldiklerinde dürüstçe burada yazdığın gibi durumunu özetleyip anlatacaktın. Bunda utanılacak küçük görülecek bir durum yok, ailesi başından bilip kabul edip durumunu sonrasında istenmeyen gelin olmayacaktın. Eşinle en başından konuşup ailesine senin için ne olduysa olduğu gibi anlat bilsin ailen diyecektin. Demedi mi senin haberin olmadan hakkında asparas bilgiler verdiğinde ailesine, kusura bakma ditecektin onlara yalan söyleyemem geldiklerinde ilk işim bu işi düzeltmek olacak ditecektin. Yanlış anlaşılmış bir durumu önce açıklayım durum bundan bundan ibaret diye açıklayacaktın. Ne sandınız ki bu ortaya çıkmayacak falan mı? Doğruluk her zaman kazanır yanlış olan yanlış'a gider. Kaybetsen bile doğruluktan kaybet
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. burada sorun kocanda bitiyor sen çalışırken nasıl sana destek oluyor arkanda duruyorsa evlendikten sonra da aynı şeyi yapması gerekiyor bunu yapmıyorsa kocan seni çok da takmıyor demektir oturun konuşun bu konuyu halledin yoksa hayatınızı zehir edersiniz.
03 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
- +1 yıl
bence de ömür geçmez fakat evlilik inişli çıkışlı bir döngü 4 ay da şiddet küfür ihanet yoksa idare edilir düzelmiyorsa boşanılır davalar bile 1 yıl sonra açılıyor neden belki insanlar evlkiliklerini düzeltebilsinler diye
hay ben böyle koca diye geçinen tenekelere başlıycam artık ulan seviyorum ölüyorum bitiyorum diyip 500 takla atıp evlenip kızların kanına giriyorlar yok şöyle olcak böyle olcak evlenince evlendikten sonra at bi köşeye kadını ailenle uğraşsın senle uğraşsın coluk cocukla uğraşsın madem o kadar annene ailene düşkünsün kurma aile git onalarla yaşa niye milletin kızının günahına giriyorsun tek sucu seni sevmek senle yuva kurmak isteyemesimi bu kadınların biraz çıkın artık şu öküzlükten annenin yeri ayrı ailenin yeri ayrı senin evin ayrı sevgilinin hayat eşinin yeri hepsinden ayrı olmalı kzıalr sizde biraz dikkat yakışıklı yok meslegi iyi yok maddi durumu iyi diyip bazende birilerine inat evlilikler yapıyorsunuz sonra uğraş dur
04 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
- +1 yıl
2 kelime laf yedi diye 4 ayda evliliğini bitirmek isteyen milyonlarca kadın var şiddete ihanete karşıyız ama 2 laf yedi diye boşanıcam çocuk oyuncağına çevirdiler evliliği
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Senin yanında olacak olan Eşindir. Eşinde sana sırt çeviriyorsa devam etmenin anlamı yoktur. Bu hayatta en büyük destekçin, yardımcın, dert ortağın, gönül sırdaşın Eşindir. Ailesine cevap verememesi onun terbiyesizliğidir. Açıkçası insanın kanı donuyor.
Karşısındaki kişi Annesi de olsa karşılık vermesini bilmelidir. Siz bir yuva kurdunuz. Bir Hayvan bile eşini, yuvasını her türlü tehlikelerden koruyor. Bu adam daha evli olduğunun bile farkında değil. Sana değer vermediği açıkça orta da. Bu durum alttan alınacak bir durum değil. Orta da bir ayıpta yok.
Hakikaten asabım bozuldu. Kendi çevremde olsa inan gider o kişilere gereken cevabı verirdim. Yerin dibine sokardım.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
+1 yılÖncelikle esinin yaptigi hic hos olmamis. Büyük bi hata. Ama kesinlikle ona bu durumu söylememelisin. Dedigin gibi birbirlerinede girebilirlee bu durumu düzeltmek yerine dahada chaosa cevirmek olur kendi fikrimce.. zaten zaman zaman sana olan tavirlarindna esin rahatsiz olup farkedecektir.. ama 4 ay da bir insani sevmek kabul etmek icin de gerckten cok kisa bi süre helede yalan söylenilip gercegi ögrendikten sonra. Konu ne olursa olsun yalani ögrendikten sonra önce bi sindirmek gerek.. zaman tani esinin ailesine. Mesafeni korumaya calis. Ama bu demek degil ki görüsme onlarla. Mesela onlarla sadece esinle birlikteyken görüs. Illa ailesine girmeye konusmalarina konularina illa dahil olmaya calisma. Bol bol gözlemleyici ve dinleyici ol. Nabiza göre serbet ver. Bu aile icin tek önemli sey meslek mi yoksa baska seylerde var mi bunu ögrenmeye calis. Ne olursa olsun sevgini saygini bozma. Kendini maddi manevi yani duygularinlada korumak adina mesafeli dur. Yoksa bosu bosuna üzülürsün. Bir insani insan yapan sey meslegi degildir duruşudur. Duruşunu asla bozma.
01 Yorumla- +1 yıl
Bazi insanlar tabikide esine anlatacaksin. Tabikide herseyi bilmek zorunda vs diye bilir. Ama bu dedigim sey durumu ondan saklamak degil. Sadece anlatmaya deger görmemek. Esi zaten bu durumu farkedecek. Neden ben ortaligi kizistirayim? Bazen her dogru heryerde söylenmemelidir. Bazi seyleride cidden esler bilmek zorunda degiller. Bende olsam herseyi bilmek istemem. Kafama bosuma nedne kalabalik edeyin herseyi? Bence düsünmek gerek bu tarz seyleri söylersem ne olur? Bana olan faydasi ne olur? kendisini nasil hisseder? Karsi tarafa etkisi nasil olur? Iyice düsünüp tartmali bazi seyleri. Bu tarz konular cidden tehlikeli. Isin icinde aile var. Senle evlendi diye, ailesi böyle davraniyor diye ailesini uzaklastiramaz, kenara atamaz, et tirnaktan ayrilmaz illaki yüz yüze geleceksiniz ne olursa olsun.. bu yüzden ayrilmak uzaga tasinmak vs. Cözüm olarak görmüyorum. Ilk etapta cözümü kendimde aramaya calisirdim ben olsam. Durusumla onlarin düsüncelerinin degismesini saglamaya calsirdim. Cünkü onlar seni dogru düzgün tanimiyorlar bile. Senin kisiligine bi saldiri yok bile. Belki zamanla sevecekler bunu dene önce. Ama tabikide bu senin piskolojine zarat veriyor cok yipraniyorsun kesinlikle ne yapsan üzülen yine sen oluyorsun. Ozaman ya aile danismani, piskolog vs destek alirsin bu süreci atlatmak icin.. ya da kendini tamamen uzak tutmalisin ama bu en son care olmali bence.. bu cözüm degil artik kacis belkide kendini koruma diyelim :/
Ya sen kocanın ailesinin hatası yüzünden evliliğini bitirmek üzeresin farkında mısın? Sana bu kadar psikolojik şiddet uygulanmış hâlâ ya birbirlerine girerlerse diyorsun gidip her şeyi olduğu gibi eşine anlatmak yerine onu boşamak daha mı mantıklı geliyor gerçekten? Hiç mi kendine saygın yok buna neden izin veriyorsun, neden gizliyorsun eşinden neyse madem söyleyemiyorsun o zaman bari taşınmak istediğini söyle onun ailesinden uzak bir yerde hatta gerekirse şehir dışında otur bunu da yapamıyorsan git ve kocana her şeyi olduğu gibi anlat yapman gerekeni yapmak yerine gidip boşanırsan pişman olursun.
30 Yorumla
+1 yılZaten hep var ya sizin kafanızda kocaların ailesi kötü aynı şeyleri Benim abim de yaşıyor yengemle evleneli nereden baksan 11 ay oldu 11 aydır kız yüzünden çekmediğimiz sıkıntı kalmadı Geçen gün babamla konuşuyor aynısını O da söylüyor bizim yuvamızı bozacaksınız da elinize ne geçecek laflarını konuşuyor yani hepiniz aynısınız evlenene kadar canım gülüm evlendikten sonra kocamın ailesi şöyle kocaman ailesi böyle sen olayları kendi tarafından anlatıyorsun bir de onları dinlemek lazım haklı olabilirsin Ben sana %100 haksız demiyorum Ama onların da haklı olduğunu noktaları vardır hakkınızda hayırlısı olsun
10 YorumlaSevgilin tam bir fiyasko canım. Adam olsaydı eğer göğsünü gere gere yaptığın işi söylemekten çekinmezdi. Seni onlara karşı daima korurdu. Emin ol ilerde o da onlar gibi davranacak sana, her zaman yetersiz olduğunu hissettirecektir. Daha ailesine laf edemeyen kişiden ne dost olur ne de eş.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılTinlamayacaksin. Kendini ezdirdikce daha cok ustune gelir. Tekrar oku! Diplomani al kaynananin onune at. Simdi oldu mu de. Kocani seviyorsun belli ama dis etkenler yuzunden bosanma. Pisirik olma, ezik olma, mesele diplomaysa al o diplomayi. Esini karsina al annen bana bunu yapiyor ama ben diplomami almak istiyorum de. Sen bu ise karisma sadece bana destek ol okula gitmemde de. Oyunu kuralina gore oyna.
10 Yorumla
+1 yılEşinle sakinlikle, şikayet tavrı ve üslubu içinde olmadan bu konuyu ona anlatman en iyisi. Alahım o cahillerin zulmünden seni ve yuvanı korusun. Ayrıca eşine okumaya devam etmen konusunda bir sor fikrini al. Gerekirse tekrar hazırlan ve üniversiteye başla.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 785 cevap paylaştı. KS ahalisi hemen boşan der ee ne demişler bekara karı boşamak kolay gelirmiş.
Sen bakma bu tarz söylemlere anneler hep çocuğunu daha üstün görür saçma sapan konuşurlar. Senin yapacağın okuluna devam edip kendini ezdirmemen hemşirelik bölümüne devam et birazda aileye karşı egolu bir tavır sergile güya eşinin yanında seni eğitimsiz görüyorlar. Bu fırsatı verme
00 YorumlaYalanla başlayan evliliğe doğru giden bir yolculuk daha sonra işlerin bu hal alması burada erkek anakuzusu bildiğim kadarıyla sesini çıkaramiyor yumruğunu koyacak o benim kadınim sizi ilgilendirmez diyecek gerkeirse ilişkileri koparacak kimse kimseyi ayıramaz sen Ayşe'nin Fatma'nın annesinin onun bunun lafına aldırma insanlar kendi aile yaşamlarında mutlu değiller senin mutluluğunu da kiskanirlar eşinle bu durumu konuş baktın ki eşinde bı ışık göremiyorsun yapacak bir şey yok evlilik hak. olduğu kadar ayrılık da hak ama önce mücadeleni sürdür evlilikler kolay kurulmuyor ama çok çabuk yıkılıyor etrafda herzaman yıkım ekibi vardır eşini seviyormusun? Ve sen onu seviyormusun? mutlu bı evliliğin var mı?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yıluzatma bence . ya kocan olacak camış erkek olacak susturacak (bunu yapsada yıne bakıs acısı degısmez) ya da sen uzaklasacaksın bu kadar basıt.
evet davul dengı dengıne bu dogru velev kı bu kadar soz hakkı var ıse aılesının senın camışta , o işler hıc duzelmez.
yınede sen bılırsın.
02 Yorumla- +1 yıl
Cok güzel bir cözüm sunmussun evli bir bayana 👍🏻👏
- +1 yıl
@hayatbahcesi oyler bir ortamda kızının gelin olarak kalmasını ıstersen sıkıntı yok. ben her sekılde alır bosatırdım . insan degersız kızım değerlidir. 4 aylık evlı yası genc evlenmek hak ıse bosanmakta hak caiz olmayacak duaya amin denilmez.
Kesinlikle aileni koru, eşin seni seviyorsa ve mutlu iseniz bunu düzgünce ifade et ve gerekiyorsa ses kaydı al veya videoya çek ama eşine tembih et. Asla kavga etme diye. boşanmak çözüm değil. Ayrıca okumakta kıstas değil. Keşke eşin yalan söylemeseydi.
Aile kolay kurulmuyor. Tek kalemde bitirme derim.
00 YorumlaÇıtlat. Yani direkt söyleme ama bi yolunu bulup sanki okumadığımı biliyorlarmiş gibi geliyor de. Bi şekilde aktar tek başına çözmeye kalkma! Gün gelir açıklamakta eç kalırsın. Geç kaldığın için niye daha önce söylemedin diye kocan öğrenince o da tepki verir.
00 Yorumla
+1 yılay alt tarafı diş hekimi holding sahibi mi sanki ya kendini onların mobbinginden dolayı kötü hissediyorsan sakın sakın yapma böyle bir şey özgüvenini düşürmelerine sakın izin verme eşinle bir problemin yoksa boşanmayı hiç düşünme bile ama konuyu eşine aç ne nefretle aç ne de çok üzgün gibi tamamen kendinden emin özgüvenli güçlü bir şekilde konus
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin yapacağın pek bişey yok burada eşinin bunlarin önüne geçmesi gerekir di şuanda geçmiyor gecemiyorsa sende üstüne düşme sabret eşin se sabrediyor dur onlada kimse karısına böyle davranılmasını istemez önlemini alır ama doğru zamanı bekliyordur haklı olarak hareket etmek istiyordur yani onlarin büyük bir hatasını ve gerekeni yapmalarını bu süreçte sen ailesini ona kötüleme ama biraz duyar kas
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUnversteyi devam ettirin işte aileniz mutluluğunuz en önemliside kendi ekonomik özgürlüğünüz buna bağlıysa neden duruyorsunuz anlamadım? Maddi sıkıntılar var tabi ama hem okuyup hem çalışan insanlar var. Bence sadece istemeniz yeterli. şu an kolaya kaçıyorsunuz gibi görünüyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocan seni koruyup kollamak zorunda sorun çıkaran akrabalarına rest çekip ya böyle kabul edeceksiniz ya da daha az görüşelim diyecek, sonuçta yalan söyleyen kocan. Eğer senin yanında olmazsa o adamdan koca olmaz. Çocuk yapma konusunda acele etme, bir süre kocanı gözlemle eğer adam gibi aile babası ise çocuk konusunu düşün.
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoşan demek herkese kolay, eğer kocan!!! denilen pısırık seni ailesine savunursa devam et değilse yeter artık canıma tak etti neden gerçeği ailene anlatmıyor beni zor durumda bırakıyorsun de ve son tavrına bak, kafasını önüne eğiyorsa derhal ayrı ondan bir cacık olmaz. Yazık etme gençliğine , ömrüne.. böyle hayat mı sürer?
00 YorumlaKocan olucak adam ile konus eğer bir aile sana bunu diyorsa birazda kocan olacak adamdan buldukları rahatlıktan dir bence uzak dur evlenip mutsuz olmaktansa bence hiç evlenme 1 2 ay üzülürsün her gün üzülmek yerine
00 YorumlaAh bizim örf ve adetlerimiz kadar saçma bir şey yok oğlu doktorsa aynı düzeyde bir eşe sahip olacak algısı çok yaygın ama başta söylemesi gerekiyordu üni 2. Sınıf öğrencisi okulu bıraktı diye ama dert etme zamanla onlarda alışırlar artık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAdam senin yanında dik durabilseydi bu ilişkiyi devam icjn çaba sartti ancak bu durumda kendi huzurun için çocuk da yokken ayrılmak en doğru seçenek..
21 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
Hiçbir diş hekimi bir kadın senin durumundaki erkekle evlenmeyi bırak yüzüne bakmaz. Ama biz erkekler hem sevgili olup hemde evleniyoruz. Sevince her şey değişir tabi ama bir kadın sevse bile evlenmez çok örneği var. Olmuyorsa boşanırsın. Siz baştan yalan söyleyerek yalnış yapmışsınız zaten.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Eşinle konuş bu durumu nasıl aile ya bu insanları mesleğine göre mi yargılıyorlar cahiller. Cevabını esirgeme hiç onlardan evin yakın ise uzağa taşın hiç muhatap olma.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılkocanın burada sorumluluk alması lazım. kocanın ailesinden sana doğru yönelen saldırıların önünde siper olması gereken kişi kocanız. bu sorumluluğu almadığı için siz yıpranıyorsunuz.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 347 cevap paylaştı.
+1 yılKocanin taaaaaaa seni koruyamicaksa senin kanına niye girdi ailesine karşı dahi koruyamayan eş yarın başka birine karşı nasıl korur bence dik dur kocanla konuş bu durumu çözsün yoksa sende yoluna bak
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
+1 yılSöylemezsen huzurun tehdit altında. Dakika bile kaybetmeden uygun bir dille eşine bu olanı biteni söylemelisin. Kendi mutluluğun ve aile içi huzurunuz herşeyden önce gelir.
02 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
- +1 yıl
Evet gençlerin tahammül eşiği bizlere göre çok daha düşük. Aralarında bir çözüm bulurlar nasılsa, boşanacaklarını sanmıyorum.
Zor bi durum ama kocanın sana destek olması beklenir bu durumda. Tamam ailesine bişey diyemiyor belki ama senin yanında olduğunu sana hissettirmeli. Kocanla aran okadar da kötü değilse ve seviyorsan sırf ailesi yüzünden vazgeçme derim. Okulu bıraktığına da çok üzüldüm henüz geç değil başlayabilirsin bence, evliyken de okuyabilirsin. 🌼
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 919 cevap paylaştı. bunun cevabı sende sen kocanı seviyorsan bir şekilde arana mesafe koyup devam edeceksin. kocan ile ilgili çekincelerin var ise hayat kısa yaşamana bakmalısın
04 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
- +1 yıl
tabiki haklısın ama ortda büyük somut bir şey yok erkeğin ailesi kızı sevmiyor eyvallah kız haklı ama 4 ayda eşinden nasıl vazgeçer 4 ay çok kısa bir süre
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu durumda yapilacak iki şey var.
Ya bosanacaksin, ya da çocuk yapacaksın, ozaman seni boşandıramazlar. Bişey de diyemezler. Derlerse son çare eşine söylersin, birbirine girerse girsin, sen üzülcegine onlar üzülsün
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBoşanmak isteyen çocuk varken de boşanır ama bu arkadaşın durumu farklı anladığım kadarıyla esini seviyor, esinin ailesi onu istemiyor. Çocuk yapar hamile kalırsa ailesi kararından vazgeçer belki bosandirtmaz. Benimde abim evli iki çocuğu var. Evlenir evlenmez çocuk yaptılar. Annem diyor cocuk olmasa bosandirtirdim cocuk var diyor. Buda böyle olabilir yani
Etrafı takarsanız daha sıkıntı olur. Eşine anlat olanları bilsin siz 2 ailesiniz diğerleri dış kapının dış mandalı izin vermeyin
00 Yorumla
+1 yılKendisi aile olduğunun farkinda olmayan anne kuzusu ile evlenmissin. Bence cocuk falan olmadan bundan kurtul. Üzerinden yük atmis gibi rahatlarsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşine söyle sakin bir şekilde durumu tüm çıplaklığıyla anlat ne eksik ne fazla yuvanı kurtar arkadaşım ve sakın pes etme sakın
00 Yorumla
+1 yılBirbirlerine girsinler sen boş ver kocana söylemelisin eğer o da arkamda durmazsa ayrılman en doğrusu
00 Yorumla
+1 yılBöyle ailelere tilt oluyorum sıra dayağından geçirmelikler..
Eşinle konuşup okuluna geri dönmeyi düşündün mü? Bu konuda sana destekçi mi?013 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
- +1 yıl
O basite indirgediğin "2 laf" psikolojik şiddete girip insanı nasil bir hale sokuyor muhtemelen bundan haberin olmadığı için bu şekilde konuşabiliyorsun arkadaşım.
- +1 yıl
2 lafla psikolojik şiddete senin deyiminle girilecekse hiç evlenilmesin... Örneğin annen ya da baban sana haklı haksız kötü bir cümle kurduğunda evi mi terkediyorsun...
- +1 yıl
Annem babam yok arkadaşım senin bu soruna yanıt veremem maalesef, ama evli bir birey olarak şunu söyleyebilirim ki eşi arkasında durmuyorsa ve eşinin ailesi bu şekilde ezmeye devam ediyorsa, hanım arkadaşımız da eşimi seviyorum diyorsa kusura bakmayın ama ses çıkarmak zorunda. Zaman eski zaman insanlar eski insanlar değil maalesef, yaşadığım tecrübe ettiğim kadarıyla susanın aman büyüktür aman eştir saygı göstereyim diyeni ezmek için ellerinden geleni yapan bir toplum söz konusu.
- +1 yıl
toplumsal sorunu kişilerin veliliklerine doğrudan indirgemeyelim her evlilik ilk yılında çatırdar kimi düzeltir kımı düzeltemez bende bu şekilde yürümez diyorum ama 4 ayda evliliği bitirecek birşeyler yaşandığını düşünmüyorum
- +1 yıl
Bak bunu bilemeyiz işte çünkü onlarla beraber yaşamıyoruz. Hayatları nasıl geçiyor yakından şahit olamıyoruz. Dolayısıyla ne yaşandı ne yaşanmadı kim kime gerçekten ne yaptı bilemeyiz. Umarım anlatabilmişimdir.
- +1 yıl
tabi ki bilemeyiz ama bildiğim bir şey var dediğimi destekleyen 4 ay da bu tip sıkıntılardan boşanan birçok kadın sonradan pişman oluyorlar yuzde doksan oranında acaba biraz daha mücadele ve tahammüülüm olsaydı belki de birşeyler değişirdi...
- +1 yıl
Bu da soruyu soran arkadaşımızın düşünmesi gereken bir şey, bizden fikir istemiş bizde fikirlerimizi beyan ediyoruz sonuçta.. yalnız hayatımın en seviyeli tartışmasını yaşadım ben genelde "erkektir anasını tutacak tabi susup oturacaksın" cı kabalara denk geldiğim için iyi geldi bu seviyeli tartışma. Teşekkürler 😄
- +1 yıl
fikirlerin yüzdedoksandokuzu boşan gitsin :))))
- +1 yıl
rica ederim evli bir insanım 35 yaşındayım belki de zaman ve medeni halim ehlileştirdi beni:)))
- +1 yıl
İyi de bak ben boşan demedim ki kıza? Hem yuva yıkanın da yıkılmasına sebep olanın da yuvası olmaz derler ben korkarım öyle şeylerden 😄
Evet eşinin ailesine cidden tilt oldum ama eşi destek olursa bence eğitim hayatına geri dönüp tamamlayabilir. - +1 yıl
Maşallah, yenge hanıma selamlar 🌼
- +1 yıl
ben boşansın dedin demedim ama yazdığım ilk yorum da o anlaşılıyor haklısın bende kopyala yapıştır yapıp ilk yazdığımı soruya cevap yazan herkese paylaştım. farkındalık yaratıp toplum yararına birşeyler yapmak için
- Aşk İlişkileri konusunda 911 cevap paylaştı.
+1 yılYaptım tuttu susun sizi de büyülerim ayaklarıma kapanırsınız..
De belki korkup çekilirler 😅
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılAna babasının büyüye inanmasına bile laf etmeyecek kadar sümsük insanlarla evlenmeyin
10 Yorumla
+1 yılBence bunu kocana soylemelisin daha anlatmadan esine boşanacam falan bu kadar kolaymi ya
10 YorumlaO
Okulunu
Tamamla
Yazık etme kendine
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılEşinle aranda bi problem yoksa kayınvalidenin inadınaa boşanma 😅😅
00 Yorumla Söyle eşine
Eşin eminim ki seni tercih edecektir
Bir aile oğlunun mutluluğunu düşünmek zorunda00 YorumlaEşinden saklama bu konuyu, devam da edebilirsin okuluna.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 637 cevap paylaştı. burada eşin araya girmeli bence ben seviyorum deyip ailesine seni ezdirmemeli
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılKocan basiretsizse ailesine karsi seni savunamıyorsa sorun var
00 Yorumla
+1 yılailesi seni ilgilendirmez send aynını onun eşlerine yap
00 YorumlaOkuluna dön ve eşin ile mutlu isen gerisini sorun etme, eşine de söyle haberi olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok cahiller. Eşin olacak sal ak da sana okurken yardım edebilirdi
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bunları sakince kocanla paylaş ve kocan onlara gerekeni söylesin. Önemli olan kocanın tutumu
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Kocan seni savunamıyor ? bence hayatına tek devam edebilecek güçte bir bayansın
00 Yorumla
+1 yılAile statunu farki evcimen anaci koca bir işe yaramaz evlilik.
00 Yorumla
+1 yılhuzursuz olursun eşin seni savunması gerekirdi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Esin seni koruyamiyorsa zaten bu evlilik eninde sonunda biter
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha çok yeni evlisiniz ve eşinle konuşup üniversiteye devam edebilirsin bence kayınvaliden dislayacagina seni oğluna denk getirebilir okutarak
15 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda..
Cevap sahibi+1 yıl@devletbaba34 yani kötü bı yorummu yapmışım beyefendi niye benim yorumum altına yorum yaptınız
- +1 yıl
tabiki hayır farkındalık yaratmak için toplum yararına mecburen yorumunuzu kullanmak zorunda kaldım
Cevap sahibi+1 yıl@devletbaba34 anladım
- +1 yıl
teşekkürler
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasil diyemiyor? Gorusmiceksin o zaman. Ailesine de o benim esim diyecek bitti. Sen okuluna devam edebilirsin bence et yani
00 Yorumla
+1 yılkocan ailesine bir şey diyemiyorsa, boşanmaktan başka çaren yok..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. keşke yarıda bırakmasaydın insanlar böyle iki yüzlüdür işte
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda..
kocan seni sevseydi başka bir ülke veya sehire tasınırdı ailesine karsı gelebilrdi ya da saygısızlık olmasın dıye insanca konusabilirdi bence bosanmalısın.
01 Yorumla- +1 yıl
Eşine hiçbir şey söylememiş ki, birbirlerine girmesinler diye söylemedim diyor. Bence söylesin, birbirine gireceklerse girsin, girmezlerse senin dediğin gibi yapsın yani boşasın
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen kocanin ailesini görmemeyi seçmelisin sadece kocan ve sen varmış gibi düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşin neden okumana yardımcı olmadı? Çözülürdü sorun
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse dememiş acaba 4 ayda ne yaşadın da boşanma durumuna geldin ortada somut bir örnek yok adam akıllı... kötü davranıyorlar cart curt... Yeni nesil de tahammül diye bir şey yok 2 laf yediğinde gemileri yakıyorlar, evlilik müessesesi bu kadar basite indirgenmemeli 4 ayda
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Önce bu durumu eşinle konuşmalısın.
Sonrası için birlikte bir karar alın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. eşin seni seviyorsa ailesi ne yapsa bir şey yapamaz.
00 Yorumla
+1 yılSen ve kocan bit ailesiniz ve bu sorunlari onunla paylas
00 YorumlaSırf ailesi bunu yapıyor diye boşanma bence ama bu durumu eşine anlat
00 Yorumla- Devamını Gör (40)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer