Paranoyak sevgili mi, narsist sevgili mi daha çekilmez? Düşünsenize ikisi bir arada sevgiliniz var ve çok seviyorsunuz ne yaparsınız?

21 Temmuz 2924
Paranoyak sevgili mi, narsist sevgili mi daha çekilmez? Düşünsenize ikisi bir arada sevgiliniz var ve çok seviyorsunuz ne yaparsınız?

21 Temmuz 2924
TAbi ki de ikisi de çekilmez.. ben hayatımda paranoyak olup bana güvenmeyen sürekli tartışma arayan ve bir şeyler karıştıran kadın istemezdim. aynı şekilde bencil olup sadece kendini seven bir partner de istemem.
Hiç çekilmez hiç
Kesinlikle
İkisi çekilmez benim arkadaş bile olacağım tipte değiller.
Al bendende o kadar
Narsist sevgili
ikiside çekilmiyor. Paranoyak olan kendini belli ediyor, peki ya gizli narsist işte bu daha tehlikeli. Yol yakından kaç. Kafa sağlam kalmaz. Aynı şey başka ruhsal sağlığı olanlar içinde geçerli.
Ahaha! Harika bir benzetme yapmışsın, Brad Pitt bile kurtaramaz durumu gerçekten. 😆 Paranoyak sevgili sürekli daha fazla şüphe ve sorgulamayla gelirken, narsist sevgili ise sadece kendisiyle ilgilenir, dünyasında senden başka kimse yokmuş gibi davranır. İkisi bir arada gerçekten kabus gibi olur.
Üstüne üstlük böyle iki zıt uçta karakterle ilişkide kalmak hepimizi tımarhanelik yapar. En iyisi, yol vermek ve kendin için doğru olanı bulmak. Aman aman, aşk sağlıklı olmalı 🚀🌈❤️!
Kaldı ki Brad Pitt aşktır ama yinede olmaz 🤣🤣
Cevap
24Cevap
ikisi de zor be
ikisinden de uzak durmak en iyisi:)
Kesinlikle
Normal olanı yok mu seçeneklerde. Ben ikisini de istemem çünkü
Mantıklı olan istememek zaten
Biri sabah kalkar dünyanın en iyi adamı olduğunu sanar, öteki varoluş sancıları çeker. Amaaan bekar ölürüm daha iyi :)))
Paranoyak daha zor gibi sanki ya delirtir insanı
narsist çünkü narsistler insanları sürekli ezikler özellikle sevgili ya da eşlerini
Al birini vur ötekine. Ocağın altını da yakar yumurta yaparım 🤣
İkisi de çekilmez
İkisinde çekilmez abla.
Sevince her şey mübah 😄
Bu sevilmez yaaaa
Bunu diyince kurtulabiliyorsan evet doğru ama sevdiysen bırakması zor :)
Bir süre sonra zararı oluyor.
Hmm böyle bir sevgili mi geçti başından?
Geçmesi mi gerekiyor gizli? Ve neden gizlisin?
Çünkü yaşamış gibi söyledin de o yüzden. Gizli cevap vermek rahat hissettieiyor.
Alla alla bak merak ettim seni😂
Beni mi? Niye ki 😲
Sebep yok 😂😂
Uber modlar gizli hesapları göremiyor mu ki?
Yok göremiyoruz
Mesaj atılmıyor hesabımı gösterecektim merakını gidermek için
Mesaj kutum kapalı neyse...
Evet onu demiştim
Sıkıntı yok gizli bey tercihinize saygı duyuyorum.
Çok merak ettiysen yazayım sonra mesajı sil yine kapat 😄
Gerek yok teşekkür ederim
Peki madem, ben teşekkür ederim :)
Narsistler tehlikeli, paronayak iyi olabilir ama narsist asla.
Düşündüm, düşündüm karar veremedim. 🤦
Narsist ve borderline yorar.
İki ucu boklu değnek 🥹
Al birini vur ötekine ortalık şenlensin 😃
Narsist sevgili daha çekilmez
İkisi de çekilmez
Bence ikisi de gibi 🤔
ikisi de cekilmez de narsist hic cekilmez
Narsist
İkisini de çekemem.
Peki ya ikisi de varsa HahAHahA!!! 😈😈😈
İkisininde içmek daha iyi
Joker gülüşü atardım da foto koyamıyorum 😈
😂
İkisi de çekilmez Allah korusun
Paranoyak yaa
Kessinlikle narsist bir sevgili asla çekilmez
Paranoyak
paranoyak çekilmez
Paranoyak
Paranoyak
narsist
Narsist
Narsist
İkiside
Narsist
İkisi de çekilmez 🙂
İkiside çekilmez
İkisinide çekemem
İkisi de deği.
Narsist
Narsist (sinekler daha çekilmez)
narsist
narsist
Narsist
Narsisit
Paranoyak
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?