Sevgilim narsist mi toksik mi ben miyim narsist olan anlamadım?

Kız arkadaşımı ilişkide pek memnun edemedim annesine dogum günü için buket çiçek aldım neden aldın deyip bağırdı cagırdı aşağıladı sonra ben seni saksıda aldığını sandım öyle konuşmuştuk kusura bakma dedi ama benim hevesim kursağımda kaldı aldığıma pişman oldum. İlişkide sürekli aşagılama hor görme var kıyaslama var o örnek verdim diyo ama kıyaslıyo resmen aile olarak maddi manevi çok zor sürecten geçiyorlar 30 m borçlar var babası hastalık sahibi ondan yutuyorum. Ona hakaretlerin artık rahatsız ettiğini dile getirdim yanlıs yapıyor olabilirim ama aşağılamak aptal canım canım hakaretler etme demek zorunda degilsin dedim. Yolda yürürken telefonumu vermediğim gizlediğim için üzerime kahve attı gün geldi milletin içinde bagırdı cagırdı gün oldu iş yerime gelirsen seni rezil ederim dedi zaten bu yukarıdakileri yaparak etmişti en son yolda giderken tartıştık canım canım konusuyorsun dedi sen canım canım konusuyorsun bi konusmama musade etmedin dedim ve sktr git nereye gidiyorsan git kafanı mı dinliyorsun napıyorsan yap dedi bende küfür ettiği için döndm arkamı gittim snra arayarak bizden olmayacak anlaşamıyoruz seni çok seviyorum ama anlaşamıyoruz bu çok bariz ayrılalım dedim. ayrıldık Neyse 1 hafta snra tekrar oturup konustuk. İlişkiyi toplayacagımızı sanıyordum. Ona ilişkide bu şekilde kendimi ne kadar tutarım bilmiyorm dedim sürekli aramamdan merak etmemden rahatsızdı. Kuzenleriyle dışarı cıktıgında da arıyordum bundan da rahatsızdı ama merak ediyordum işte. O son bulusmada ilişkiyi başlaran da bitiren de senin sevgin oldu dedi ben her şeyi yaptım resmen seni eğittim dedi yine hakaret. Beni çok kırdın ve çok üzgünüm beni en zor zamanımda yalnız bıraktın dedi ama bana sokak ortasında boş ver git diyerek beni kırmıştı özür dilese konu kapancaktı ama beni yalnız bıraktın diyerek ban sorumlulugu yıktı. Ayrıldık. Manipülemiydi? Sizce narsist mi? Tamam sürekli aradım mesjalar yazdm merak ettim maddi olarak zordu kötü hissetmesn diye arada hesapları ödettim. Takardı böyle şeylere. Gezmeye gitti nakit verdim. Her ay çiçek alırdım kadınsal günlerinde iş yerine çikolata yollardım çok üzerine düştüm. Hatamı ettim yanlıs mı bunlar. En son buluşmamız da beni manipüle mi etti? Narsistmiydi?

Sevgilim narsist mi toksik mi ben miyim narsist olan anlamadım?
Cevapla