Sizce narsist birini unutamamak aliskanlik mi yoksa aptallik mi?

Bana büyük yanlışlar yaptı hileler oyunlar hakaretler ihanetler... sonra geldi benimle misin dedi kaç defa affetmistm onu bu kez affetmedim ve gitti... onu terk eden bendim bunca zaman hep ayrildik kesin bitti dedik ama hep tekrar geldi bana. Ama bu kez gercekten bitti. Git baskasiyla evlen dedim. Oysa beni aldatip nikah kiyip bosanip bana donmuslugu bile vardi. Bu kez git evlen senin yedeklerin coktur dedm gitti her yerden de engelliyim onda. Gurur yaptım ama bu kez her pisligine ragmen özlüyorum onu canım yanıyor.

Bu nasil bir psikolojidir 4 yildir suruncemede bir iliski ne yaparsa yapsin bitmedi terk etsem o geldi ama bu kez geldignde istemedm bu sondu diyerek gelmisligi cok ama bu kez gercekten bitti galiba hatta biriyle evlendigini bile dusunuyorum.

Nasıl unutacagim nasil iyilesecegim ben? Taviz vermek de istemiyorum dik durmaya calisiyorum ama narsist sizofren psikopat hastaydi ben sevgimle iyilestirmek istedikce zulmu artti
Seviyorum... özlüyorum...
Sizce narsist birini unutamamak aliskanlik mi yoksa aptallik mi?
Cevapla