Aptal insanlara tahammül edememek narsist kişilik belirtisi olabiliyormuş, sizce?

Okuduğum kitapta aynen böyle diyo, bakın ben narsist değilim eminim ama cidden aptal insanların ensesine ensesine vurup, sen niye böylesin, diye sormak istiyorum? siz ne düşünüyosunuz bu konuda?
Aptal insanlara tahammül edememek narsist kişilik belirtisi olabiliyormuş, sizce?
Cevapla