Erkekleri peşimden koşturmayıp hak etmediklerinden fazla değer verdiğim için mi sevilmedim, bu erkekler ne istiyor?

Ya bakıyorum tüm ortam kızı bozuk kızlar daha mutlu.

Eli yüzü düzgün efendi sohbeti hoş oturaklı kızlar da üzgün bizim suçumuz ne?

Ya desen güzellik guzeliz

Desen boy fizik var

Desen efendilik var sadakat dibine kadar ama zerre mutluluk yok.

Sebebi ne?

Erkekleri peşimden koşturmayıp hak etmediklerinden fazla değer verdiğim için mi sevilmedim, bu erkekler ne istiyor?
Cevapla