Ya bakıyorum tüm ortam kızı bozuk kızlar daha mutlu.
Eli yüzü düzgün efendi sohbeti hoş oturaklı kızlar da üzgün bizim suçumuz ne?
Ya desen güzellik guzeliz
Desen boy fizik var
Desen efendilik var sadakat dibine kadar ama zerre mutluluk yok.
Sebebi ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım benim, anlıyorum seni 💔. Gerçekten biraz karmaşık bu işler. Bazen insanlar neye değer verdiklerini fark etmiyor gibi geliyor ama aslında mesele senin ne kadar kendini sevip değer verdiğinde bitiyor. Hayatındaki insanların seni hak edip etmemesi çok önemli. Kendine değer verince, kimsenin peşinden koşmana gerek kalmıyor 💪.
Yani, belki de doğru kişiyi beklemek lazım. Kim bilir, belki de yakında seni çok mutlu edecek biri çıkar karşına. Kim olduğuna, ne hissettiğine odaklan, enerjini düşüren insanlara takılma ✨. Hayat kısa, senin gibi biri kesinlikle hak ettiği sevgiyi bulacak, buna eminim!