Aklıma Kur'anı Kerim veya incil geliyor birşeye tutunmak lazım hayatta ve bu şey ne para ne aşk ne arkadaşlık ne alkol eğlence de kariyer olmalı
hepsini denedim o kadar çok bunlar için uğraşlarım oldu ki hiçbiri beni tatmin etmedi
Ailemde bitek ananemde kuran incil gördüm onunla da cok vakit geçiremeden bu dünyadan göçüp gitti Kuranı aldım okuyorum ama olmuyor birşeyler ben doğru mu yapıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben düzgün erkeğim de noldu, kızların çoğu değerimi bilemedi. Bende beni sevecek bir kız istiyorum. İyi birisiyim ama kıymetim bilinmedi
herkes kendine iyi
Ne kendine iyisi? Sicilim temiz, kızlarla cinsel birliktelik yaşayıp ortada bırakan erkeklerden de değilim. Çevreme karşı yardım sever davranıyorum. İyi olmam için daha ne yapmam lazim.
bilmiyorum
Evet senin bildiğin tek şey aslında hiçbir şey bilmediğin.
evet ve?
Başlıkta yazdığın özelliklerin tümü her iki cins için de geçerli. Sen karakterli insana denk gelmemişsin sadece. Ortamını değiştir.
herkes mi böyyle çıkar?
günümüzde düzgün insan bulabilmen çok zor zaten
valla her seferinde ah bu sefer oldu bu o aradıgım ınsan aradıgım arkadas erkek bilmem ne dersin ama olmaz sadece ben ınsanlardan bıktım herleyden kendimden bile olmuyor abı olmuyor hep ters gıdıyor
benim anlayamadıgım birseyler var burada sankı eksık seyler var tamamlanamadım eksık hısedıyorum
Zamanla olur hemen olmaz vesveseni de yenmelisin şeytan hep umutsuzluk verir kendini değersiz hissettirir ve çalışmamanı mutsuz olmanı diler
Kendini iş hayatına ver oraya odakla
bunu da yapamıyorum
Sen gir bi markette kasiyer olarak merak etme kendi hayatını bile unutursun
okuyorum ne kasıyerı ya
okulu mu bıraktırcan bana
Sen ne istediğini biliyormusun?
ben mutlu olmak ruhumddaki bu axcıdan kurtulmak yuklerimden dertlerden dert veren sıkıntı ınsanlardan kurtulmak istiyorum ve kendime göre bir şey bulup mutlu olmak istiyorum
Seni tek kurtarıcak çare iş hayatı, sana anca o meşkale olur. Okuldan sonra ek iş bul, ihtiyacın olmasada.
Sana tavsiyem burdan kimseyle dm den konuşma dertlerini özelini paylaşma. Kim olursa olsun.
çalışamıyorum fiziksel olarak cok yoruluyorum
Bunun erkek ile alakası yok karakter meselesi
bak, o da bana iyi insana denk gelememişsin dedi ve kullandı beni
Kullanılacak sın ve hayatı öğreneceksin
tek ogrendıgım erkekler beni mutlu etmiyor
Peki hiç sen onları mutlu ettin mi ne verdin de ne istiyorsun
Herşeyimi
Ne vermem gerek ekstradan ne istiyorsunuz duyumsuz olmayın
Normal mesaj atar mısın
Bu jormal değil mi
Yok şahsi demek istedim
Sınırını aşmayacaksan neden olmasın
Yaşın büyükmüş pardon o zaman olur sapıkca şeyler olmaz zaten diye düşünüyorum
Sapık niye olsun ki
Nebileyim erkekler öylw burada
Yazacak mısın
Unuttum yazmayı
Şaka gibisin
Bence kızlar öyle seni bu düşünceye iten nedir?
gorduklerım yasadıklarım
Bende red yedim ama bunu kızlar şöyle diye anlatmak mantıklı değil bence her insan kendine göre birini bulabilir ve Mutlu olurlar iki bedende tek kişi olur😌
daha cok sey yasamamıssın peki aldatılıp kullanıldın mı ya da eziklenip aşagılandın mı
Hayır olmadı bunlar sevgili olursam biriyle böyle şeyler yaşanmasın diye iyice tanırım sen yaşadın mi
Evet 💔
Anlatmak ister misin
Dinlerim zaten canım sıkkın iyi gelir biriyle sohbet etmek
şu an da biri de yazıyor ikinizle nasıl konuşayım
Anlık cevap yazcak halimiz yok fjjcjf fırsat buldukça işte
kanka arayınca bulamıyorsun akışına bırak
erkeklerım allah cezasını versın yanı oderecede benden uzak olsunlar hıcbırını ıstemıyorum ınsanlara kustum kotu kımseyı ıstemıyorum ıyı ınsanlar olsun ıstıyorum cevremde
noldu naaptılar sana kendi cinslerim
ezikleyen beni istemeyen oldu onlardan da
konuşmak istersen takip atabilirsin
taciz olmayacaksa olur
kanka bütün erkekler bir değil
Ben yazdım size ama..
İstediğine odaklan tercih senin
hata yapmak ıstemıyorum
Sevecek kişiyi bulabilirsin başka bi şeye odaklanacaksan hata yapma olabilir bilemezsin
Kendine odaklanmalısın
bundan kastın nedir ne yapmalıyım
İlgi alanlarını değiştir kendine vakit ayır mesela
Herkesin dilinde de bu var ilgi alanlarımda sıkıntı yok benim spora bitek tekrar başlıycam o da tamam olcak fitness yüzme okul staj bunları yapmaya calısıyorum elımden geldiği kadar resime de başlıycam ingilizce de calısıyorum
benim anlattıgım seyı yasamamıssın muhtemelen
Sevebilecek erkek yok sen anlamıyorsun bence kendine yazık edersin hayatını yaşa evlensende boş sevgili olsanda boş sevgi aşk yok erkeklerde
erkek demedimki hayattan zevk alamıyorum ben neye odaklansam mutlu olamıyorum erkeklerden hayır gelmyır ama beni mutlu edecek erkek degıl
boş ver