İlişkilerde psikolojik şiddete maruz kalmamak için neler yapıyorsunuz?

Annesiyle beni tanıştırdı ben erken buldugum halde daha yeni ilk buluşmamızda bir de.. 2 3 gün guzel geçti lakin ailesinin özel durumları, kendi ayakları üzerinde durması zorunluluğu ve öglen cikip geceden sabahlara kadar iş yaptığı için geri kalan saatlerde uyuyordu.. Az önce aradım, ağlıyordum ve dedimki neden konuşamıyoruz sorun nedir? Telefonu açar açmaz kendisi konuşmaya başladı. Ve bana dediki " sorun yok 2 3 gün önce neyse şimdi de öyleyiz, Sevgiliyiz ama sen sevgili olmak istemiyorsan o ayrı dedi. ben ayaklarım üzerinde durmaya çalışıyorum şu an durumumu biliyorsun anne baba yok vs dedi ama beni azarladı telefonda sürekli.. Cevap vereceğim anda da bana ağladığım için şey dedi. Otur ağla hep aglıyosun zaten vs. şu an bunu dusunemeyecegim ne düşünüyorsan düşünebilirsin nasıl anlıyorsan da öyle anlayabilirsin gibi usttencil bir üslupla konuştu.. Bi yandan çalışıyorum hala sana laf yetistiriyorum gibi. Öğlen seni aradım dönmedin seni merak ediyorum demiştim.. Aradım seni konuştuk falan sanıyorum dedi.. hayır dedim.. Tam isim bitsin kızla konuşayım diyorum dedi o sıra müşteri geliyor kimse de yok burada benim dışımda çalışan Şu an biri de kardesinin mezuniyetine gitti vs dedi. Sonra istediğin kadar anlayabilirsin kapatıyorum dedi ve ben kapattım ve her yerden engelledim. Çünkü psikolojik olarak bu tarz şeyleri farklı birileriyle yaşamaktan ben yıldım. Bana bi de dediki bütün kızlar mı aynısınız? Ben bu cümlelerin üstüne.. yapamam..
İlişkilerde psikolojik şiddete maruz kalmamak için neler yapıyorsunuz?
Cevapla