Esiniz is yerinden bir kadinla bi kac kez yemek yese ama bunun sadece arkasca oldugubu hic bir duygunun olmadigini soylese?

12 yillik esim is yerinden biriyle yemek yemis cay icmis ama bunlar benden gizli yapilmis ben kredi karti ekstresinden farkettim hata yaptim ama hic bir duygum yok aramizdada bisey gecmedi diyor kizlada yuzlestim oda aralarinda bisey olmadigini soyluyor ama anlam veremiyorum 12 yildir mutluyduk neden beni hala seviyorsa boyle seyler yapsinki diyorki duygum olsa giderim neden senin icin savasim bu arada cocuklarim olmasaydi hic dusunmeden bosanirdim sevmeme ragmen ama insan anne olunca once cocuklarini dusunuyor diger taraftanda ben bu durumlari atlatabilirmiyim unutabilirmiyim kafalar karisik yani siz olsaniz ne yapardiniz

Esiniz is yerinden bir kadinla bi kac kez yemek yese ama bunun sadece arkasca oldugubu hic bir duygunun olmadigini soylese?
Cevapla